Als het goed is slaat dat ding af als het iets tegenkomt, maar er schijnen ook egels door vermoord te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ben ik nog steeds van plan.
En een robotgrasmaaier ook. Als weet ik niet hoe kindvriendelijk die dingen zijn, huurster heeft een dochter van anderhalf. Zou jammer zijn als die opeen een hoopje gehakt is ofzo.
Ik was twee jaar geleden enorm blij dat ik dit appartement kon krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. als jij er maar tevreden mee bent
Mja, woon hier prima maar ben alles een beetje moe aan het worden. Ook een kans dat ik uit Noorwegen vertrek maar weet nog niet waarheen (en hoeverre dat voor mijn vriendin interessant is om daarheen te gaan).quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je verhuizen? Je woont toch geniaal?
Meneer wattenschijfje in zo'n kooi proppenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is voor als Wattenschijfje bij oma gaat logeren
Zo snel kan het gaan jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.
Slaat af nadat de eerste vingers naast het ding liggen… maar dit moet ik dus nog even onderzoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is slaat dat ding af als het iets tegenkomt, maar er schijnen ook egels door vermoord te worden.
Slaat de verveling toe? Of zin in een nieuw avontuur?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, woon hier prima maar ben alles een beetje moe aan het worden. Ook een kans dat ik uit Noorwegen vertrek maar weet nog niet waarheen (en hoeverre dat voor mijn vriendin interessant is om daarheen te gaan).
Ik heb sinds een paar weken zo robot stofzuiger aan geschaft en ik ben er heel blij mee, wil er ook een voor boven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ben ik nog steeds van plan.
En een robotgrasmaaier ook. Als weet ik niet hoe kindvriendelijk die dingen zijn, huurster heeft een dochter van anderhalf. Zou jammer zijn als die opeen een hoopje gehakt is ofzo.
extra beddengoed kan in mn slaapkamerkast of onder nieuw bed.., of in de ruimte in de slaapbankquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
In m'n berging staan balkonspullen, balen zaagsel, potgrond, m'n vriezer en m'n winter- of zomerdekbed. En al m'n bloempotten en shit om het balkon en de galerij schoon te maken. En een extra caviakooi.
BB staat al klaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slaat af nadat de eerste vingers naast het ding liggen… maar dit moet ik dus nog even onderzoeken.
Vreselijk wat daar allemaal gebeurd.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden enorm blij dat ik dit appartement kon krijgen
Ik heb geen plek voor een slaapbank, daar staat m'n bureau. Cirkeltje weer rondquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
extra beddengoed kan in mn slaapkamerkast of onder nieuw bed.., of in de ruimte in de slaapbank
balkonspul heb ik atm niet maar zet daar wel een opberg ding neer, ruimte zat
O echt. Dat wordt weer elders opnieuw beginnen. OOk niet een klein beetje een idee waar je heen zou willen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, woon hier prima maar ben alles een beetje moe aan het worden. Ook een kans dat ik uit Noorwegen vertrek maar weet nog niet waarheen (en hoeverre dat voor mijn vriendin interessant is om daarheen te gaan).
slaapbank gebruik ik als bank (duh), bureau staat weer in ander hoekjequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen plek voor een slaapbank, daar staat m'n bureau. Cirkeltje weer rond
Maar hij is niet stout geweest?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meneer wattenschijfje in zo'n kooi proppen
oh das een flinke ruimte iddquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
90m2. Het is heel ruim opgezet. Maar het had efficiënter gekund.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaat de verveling toe? Of zin in een nieuw avontuur?
BBQ?quote:
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hij is niet stout geweest?
quote:
Geen idee. Niet naar NL in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Dat wordt weer elders opnieuw beginnen. OOk niet een klein beetje een idee waar je heen zou willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |