Ook mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk het ja
[..]
Hier in de gemeente willen ze dan wel weer heel graag zonnevelden in de weilanden aanleggen. En de gemeente Utrecht was een tijdje terug aan het inventariseren hoe groot het draagvlak was voor een zonneveld 'in' (op) de waterplassen hier om de hoek.
Toen waren de meeste reacties wel: gooi eerst dat industrieterrein en al die hoogbouw eens vol, voordat je een gebied dat voor recreatie gebruikt wordt, en waar veel watervogels nestelen compleet gaat verwoesten.
Waarom is dat?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook mee eens.
Overigens kan een zonneveld ook goed zijn voor de biodiversiteit, mits je de panelen allemaal zuidwaarts richt.
Een oost-west veld is drama voor de biodiversiteit.
Wageningen heeft daar al onderzoek naar gedaan en toch zie ik nog oost-west velden aangelegd worden... hou daar dan eerst maar eens mee op.
Ik wist niet of je daar oud genoeg voor wasquote:
Nu gaat het kaf van het koren gescheiden worden.quote:
Je maakt m'n dagquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wist niet of je daar oud genoeg voor was
Zij die dan nog geen rimpels trekken?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nu gaat het kaf van het koren gescheiden worden.
Welke users zouden nu met opgetrokken wenkbrauwen zitten?
Nee, het irriteert me mateloos dat men dat soort argumenten hanteert terwijl prima alternatieven afgeschoten worden, en daar ineens geen geschikt netwerk voor kan worden aangelegd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:32 schreef exode het volgende:
Ok @:leandra, ik dacht dat je echt wilde weten wat het verschil is maar je wil vooral spuien over windmolens in jouw buurt.
Je goed recht hoor, ik reageerde inhoudelijk en wilde er nog dieper op ingaan.
Kennelijk dekken oost-west panelen de ondergrond dusdanig af dat daar niets mee mee te beginnen is.quote:
Ja, 1 of 2, maar 50 is al een ander verhaal, en je wilt ze niet horen, voelen of in de slagschaduw zitten, en bij windmolens van 150-200 meter hoog draagt dat allemaal heel ver.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:49 schreef amaranta het volgende:
Ik vind windmolens juist fascinerend om te zien. Gewone molens ook. Vooral als ze aan staan.
Dat snap ik ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 1 of 2, maar 50 is al een ander verhaal, en je wilt ze niet horen, voelen of in de slagschaduw zitten, en bij windmolens van 150-200 meter hoog draagt dat allemaal heel ver.
Haha heel LGBTQI ++++ had nu Twitter en Facebook overgenomen om te protesterenquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:58 schreef lunapuella het volgende:
Pittige Tijden
Maar de Meta-verhaallijn did not age well...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |