abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 april 2022 @ 23:41:14 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204367768


Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.


Memorabele uitzendingen

17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.

Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:

Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:

20 februari 2020
In Mr. Frank Visser doet uitspraak lost Mr. Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland. Mr. Visser reist af naar Lijnden onder de rook van Schiphol. Daar liggen vliegtuigspotter Piet en zijn dochter Ria in de clinch met hun buren Wesley en Manon. Die hebben namelijk een container met bouwpuin voor hun huis geplaatst en volgens Piet wordt zijn uitzicht hierdoor belemmerd. Daarnaast windt hij zich op over twee schuttingen die door de buurman zijn verwijderd en niet goed zijn teruggezet. Inmiddels heeft Piet al tierend met zijn wandelstok staan zwaaien en dreigt de situatie met de buren volledig uit de hand te lopen. Hoogste tijd dus dat mr. Visser hier een stokje voor steekt en deze zaak veilig aan de grond zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 7 april 2022 @ 23:43:32 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204367790
Was er nog 1 aan het terugkijken. Prangende vraag:
POLL

Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 8 april 2022 @ 00:05:28 #3
3542 Gia
User under construction
pi_204367994
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef Nine. het volgende:
"Eigenlijk zijn er alleen maar verliezers"
"Dus"
  Spellchecker vrijdag 8 april 2022 @ 00:27:29 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204368081
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 23:43 schreef matthijst het volgende:
Was er nog 1 aan het terugkijken. Prangende vraag:
[poll=3971]

[ afbeelding ]
Heb vorige week hier iets van gezien en vroeg het me ook af.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 08:00:56 #5
74056 crew  ToT
pi_204368590
Zaten wel grappige momenten in, maar verder vrij matjes en zeer voorspelbaar.
Die zoon! :') Laat je echt uit principe (en omdat er een paar dingetjes tussen waren gekomen) je ouders 3 jaar lang wegschimmelen?!?
pi_204368641
Wat een asociaal stel. Allebei gezondheidsproblemen (mevrouw schildklierkanker met uitzaaiingen en meneer hartpatiënt en een verlamming aan de heupen) maar allebei shag roken als een malle (met de ene sigaret steken ze de andere aan) en meneer was slechts een “standaarddrinker” met 10 borrels en 2 flesjes bier op een dag.

Iedere cent die daar binnen komt wordt weggezopen en opgerookt. Meneer woonde al meer dan 20 jaar in dat huis, maar er was niks aan gedaan. En dan nu de buurman die niet meer wilt helpen de schuld geven van je dakkapel.

Dat hele dakkapel was het opknappen niet meer waard. Kozijn was zo rot als wat.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 09:13:56 #7
74056 crew  ToT
pi_204369147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 08:09 schreef JanGroen het volgende:
Wat een asociaal stel. Allebei gezondheidsproblemen (mevrouw schildklierkanker met uitzaaiingen en meneer hartpatiënt en een verlamming aan de heupen) maar allebei shag roken als een malle (met de ene sigaret steken ze de andere aan) en meneer was slechts een “standaarddrinker” met 10 borrels en 2 flesjes bier op een dag.

Iedere cent die daar binnen komt wordt weggezopen en opgerookt. Meneer woonde al meer dan 20 jaar in dat huis, maar er was niks aan gedaan. En dan nu de buurman die niet meer wilt helpen de schuld geven van je dakkapel.

Dat hele dakkapel was het opknappen niet meer waard. Kozijn was zo rot als wat.
En maar lekker geverfde plankjes en stukken spaanplaat in dat kleine kacheltje opstoken met het deurtje open zodat die giftige dampen in hun eigen kleine keukentje ophopen terwijl ze daar zitten Schultenbräu te zuipen! :')

Maar idd; die 2 plankjes van dat dakkapel zijn niet echt het grootste probleem daar! :')
Het hele plafond van de zolder bij die oudjes kwam zowat naar beneden!
Dat huis van die timmerman ook! _O- Beide partijen kunnen John Williams en z'n 3 kerels wel over de vloer gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 08-04-2022 09:19:58 ]
  vrijdag 8 april 2022 @ 09:52:25 #8
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_204369423
Hadden ze nou dat stukje over het slappe pisstraaltje en het lachen van de buurman eruit geknipt? Zag het wel voor de reclame maar daarna kwam het niet meer terug....
pi_204369432
Ja dat hout ook. Een hele berg hout en alles precies op maat gezaagd voor dat kleine kacheltje. En dan als de rechter er bij staat snel tegen Victor zeggen "alleen het schone hout pakken", wetende dat er ook geverfd hout en gelijmd hout (spaanplaat) tussen lag. Alsof ze dat hout anders nooit in de kachel gooien... Dan maak je ook niet echt een sterk punt...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 09:53:52 #10
74056 crew  ToT
pi_204369439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef mossad_agent het volgende:
Hadden ze nou dat stukje over het slappe pisstraaltje en het lachen van de buurman eruit geknipt? Zag het wel voor de reclame maar daarna kwam het niet meer terug....
Ja dat lachen was er idd uit geknipt, en mij viel ook iets op over dat ze hebben zitten bakkeleien over parkeerproblemen, maar dat is ook niet aan de orde gekomen.

Ik hoorde iemand ook iets zeggen over dat iets ¤400 zou kosten om te repareren, maar dat was waarschijnlijk niet relevant voor de show.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 09:54:32 #11
74056 crew  ToT
pi_204369440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef JanGroen het volgende:
Ja dat hout ook. Een hele berg hout en alles precies op maat gezaagd voor dat kleine kacheltje. En dan als de rechter er bij staat snel tegen Victor zeggen "alleen het schone hout pakken", wetende dat er ook geverfd hout en gelijmd hout (spaanplaat) tussen lag. Alsof ze dat hout anders nooit in de kachel gooien... Dan maak je ook niet echt een sterk punt...
Valt overigens super makkelijk na te gaan; haal wat roet uit de kachel en/of kachelpijp en laat het onderzoeken op chemicaliën. Desnoods kijken of er oude asresten in de kachel liggen. Het lijken me nou niet bepaald mensen die echt veel dingen grondig schoonmaken.
pi_204369445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef mossad_agent het volgende:
Hadden ze nou dat stukje over het slappe pisstraaltje en het lachen van de buurman eruit geknipt? Zag het wel voor de reclame maar daarna kwam het niet meer terug....
Dat was dus montage: het lachen van de timmermanbuurman was helemaal geen reactie op de opmerking van de andere buurman dat hij moeite had met plassen. Maar het was zo achter elkaar geknipt en geplakt dat het wel zo leek. Erg slecht als je zo een deelnemer aan je programma in een kwaad daglicht (uitlachen om gezondheidsproblemen) probeert te zetten.

Omdat het in "het echt" niet achter elkaar kwam (de opmerking en het lachen), leek het net alsof het er uit geknipt was.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 09:55:39 #13
74056 crew  ToT
pi_204369454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:54 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Dat was dus montage: het lachen van de timmermanbuurman was helemaal geen reactie op de opmerking van de andere buurman dat hij moeite had met plassen. Maar het was zo achter elkaar geknipt en geplakt dat het wel zo leek. Erg slecht als je zo een deelnemer aan je programma in een kwaad daglicht (uitlachen om gezondheidsproblemen) probeert te zetten.

Omdat het in "het echt" niet achter elkaar kwam (de opmerking en het lachen), leek het net alsof het er uit geknipt was.
Da's waar, maar dat lachen kwam helemaal niet meer terug, en die boze snauw er op ook niet.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 09:56:49 #14
74056 crew  ToT
pi_204369463
Maar het valt me idd wel op dat ze met dit programma inderdaad op subtiele en minder subtiele manier een bepaalde partij in een kwaad daglicht proberen te stellen door bepaalde dingen te filmen, met gemonteerde geluidjes, filmen vanuit een bepaalde hoek, hen dingen na laten doen waarvan ze zelf ontkennen het gedaan te hebben, knip- en plakwerk idd enz.
pi_204369490
Tja, het is niet voor niks SBS. Het moet allemaal wat volkser, platter en amusement zijn. De Rijdende Rechter op NPO 1 is wat dat betreft zakelijker en formeler. Daar zal je nooit knip en plakwerk zien. Dat is gewoon een objectieve weergave van de gang van zaken.

Wat mij ook elke uitzending opvalt is dat Victor (althans zo lijkt het) maar 1 x bij de partijen op bezoek komt, maar uit zijn vragen blijkt dat hij intussen ook al met de andere partij gesproken heeft en daardoor tegenvragen of reacties van de andere partij weet en deze voorlegd. Als je de andere partij nog niet gehoord hebt (op beeld in ieder geval niet) kun je dit helemaal niet weten.

[ Bericht 22% gewijzigd door JanGroen op 08-04-2022 10:20:15 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 10:10:47 #16
74056 crew  ToT
pi_204369562
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:01 schreef JanGroen het volgende:
Tja, het is niet voor niks SBS. Het moet allemaal wat volkser, platter en amusement zijn. De Rijdende Rechter op NPO 1 is wat dat betreft zakelijker en formeler. Daar zal je nooit knip en plakwerk zien. Dat is gewoon een objectieve weergave van de gang van zaken.

Wat mij ook elke uitzending opvalt is dat Victor (althans zo lijkt het) maar 1 x bij de partijen op bezoek komt, maar uit zijn vragen blijkt dat hij intussen ook al met de andere partij gesproken heeft en daardoor tegenvragen of reacties van de andere partij weet en deze voorlegd. Als je de andere partij nog niet gehoord hebt (op beeld in ieder gebal niet) kun je dit helemaal niet weten.
Ik denk dat er door het team al interviews (telefonisch of ter plekke) zijn geweest en dat Victor goed voorbereid op pad gaat en doet alsof hij telkens zwaar geschokt is om wat hij te horen krijgt.
pi_204369647
Het zijn wel huizen met een interieur van de jaren 70 ofzo. Ziet er niet. Zowel het huis van de oudjes als van de timmerman.

Wel redelijk veel tuin ^O^
pi_204369658
Ik snap ook niet dat de deelnemers zich laten verleiden om bepaalde shots op te nemen voor de montage.

Gisteren zag je die man met zijn elektrische rolstoel de oprit afkomen en het trottoir opdraaien. En ja hoor: toen de buurman het over de cafébezoeken van zijn buurman had werd dit shot er in geplakt (alsof de buurman onderweg was naar het café). Als je dergelijke losse shots gaat opnemen weet je op voorhand al dat ze gebruikt worden om je belachelijk te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door JanGroen op 08-04-2022 10:27:29 ]
pi_204369670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:20 schreef StephanL het volgende:
Het zijn wel huizen met een interieur van de jaren 70 ofzo. Ziet er niet. Zowel het huis van de oudjes als van de timmerman.

Wel redelijk veel tuin ^O^
Redelijk veel spullen daardoor ook in de tuin. Het was gewoon 1 grote bende en oude meuk.

De man van het echtpaar woonde er al 27 jaar geloof ik (of zelfs nog langer), maar hij had nooit wat aan z'n huis gedaan (afgezien van de pannen opnieuw laten leggen) en dat was te zien. En nu klagen over de afwerking van een verrot dakkapel. Dat Trespa plaatje gaat het verschil niet maken hoor.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 10:26:43 #20
74056 crew  ToT
pi_204369688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:24 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Redelijk veel spullen daardoor ook in de tuin. Het was gewoon 1 grote bende en oude meuk.

De man van het echtpaar woonde er al 27 jaar geloof ik (of zelfs nog langer), maar hij had nooit wat aan z'n huis gedaan (afgezien van de pannen opnieuw laten leggen) en dat was te zien. En nu klagen over de afwerking van een verrot dakkapel. Dat Trespa plaatje gaat het verschil niet maken hoor.
Precies! _O- Alsof dit allemaal in de afgelopen 3 jaar zo geworden is doordat dat hoekje van het dakkapel niet afgedekt is! :')
pi_204369697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:24 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Redelijk veel spullen daardoor ook in de tuin. Het was gewoon 1 grote bende en oude meuk.

De man van het echtpaar woonde er al 27 jaar geloof ik (of zelfs nog langer), maar hij had nooit wat aan z'n huis gedaan (afgezien van de pannen opnieuw laten leggen) en dat was te zien. En nu klagen over de afwerking van een verrot dakkapel. Dat Trespa plaatje gaat het verschil niet maken hoor.
Ja allemaal oude meuk, tijd voor een goede verbouwing.
pi_204369716
Van de 2 woningen 1 woning maken is beter. En dan volledig strippen en opknappen naar moderne maatstaven met vloerverwarming, isolatie, degelijk hang- en sluitwerk, zonnepanelen en warmtepomp.

Ik zou zelf ook nooit een woning kopen waarbij je (zoals in dit geval) een dakkapel deelt met de buren. Dat geeft altijd gezeik: de buren schilderen het houtwerk niet / willen een andere kleur / enz. en jij zit met de gebakken peren. Jouw deel van het dakkapel rot weg doordat de buren er niet naar omkijken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 10:31:00 #23
74056 crew  ToT
pi_204369717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:27 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja allemaal oude meuk, tijd voor een goede verbouwing.
Die oudjes zingen hun tijd daar wel uit, die hebben niet lang meer.
Of als de één overlijdt dat de ander naar een verzorgingstehuis gaat.
pi_204369727
Ik had ook zo'n vermoeden dat timmermanbuurman daar op zat te wachten. Zijn huis was ook 1 grote bouwput. Die wil het huis van de buren er bij kopen en dan alles strak maken. En als je timmerman bent is dat je dagelijkse werk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 10:33:59 #25
74056 crew  ToT
pi_204369741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:32 schreef JanGroen het volgende:
Ik had ook zo'n vermoeden dat timmermanbuurman daar op zat te wachten. Zijn huis was ook 1 grote bouwput. Die wil het huis van de buren er bij kopen en dan alles strak maken. En als je timmerman bent is dat je dagelijkse werk.
Dan zou ik mijn deel sowieso toch al wel IETS onderhouden, want je leeft er nu wel in he. En dit is niet zomaar achterstallig onderhoud van de laatste paar jaartjes, ook bij hem niet.
pi_204369996
Ja die timmermanbuurman had ook al jaren niet naar zijn huis omgekeken. Volgens mij had hij de woning gestript en daarna is hij er "gewoon" gaan wonen. Zag er ook allemaal niet echt netjes uit. Niet wat je van een timmerman zou verwachten. Maar zoals ze altijd zeggen: bij een timmerman thuis klemmen de deuren.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 12:30:52 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_204370948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:13 schreef ToT het volgende:

[..]
En maar lekker geverfde plankjes en stukken spaanplaat in dat kleine kacheltje opstoken met het deurtje open zodat die giftige dampen in hun eigen kleine keukentje ophopen terwijl ze daar zitten Schultenbräu te zuipen! :')

Maar idd; die 2 plankjes van dat dakkapel zijn niet echt het grootste probleem daar! :')
Het hele plafond van de zolder bij die oudjes kwam zowat naar beneden!
Dat huis van die timmerman ook! _O- Beide partijen kunnen John Williams en z'n 3 kerels wel over de vloer gebruiken.
Het terugkijken waard dus. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 12:33:39 #28
74056 crew  ToT
pi_204370980
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het terugkijken waard dus. :)

:T
Het ging er redelijk tam aan toe, maar er zitten genoeg leuke momenten tussen! :Y
pi_204371443
Het was een timmerman van niks aan zijn eigen huis te zien.

Die oude man had erg veel aan zijn puffertjes met zijn gerook en gedrink.

Die zoon met zijn 3 jarige privé omstandigheden....
pi_204371815
Wat een bende in allebei die huizen. Ik zou alles in die houtkachel gooien denk ik.

Leuke zoon ook die zijn ouwelui gewoon 3 jaar met een halve dakkapel laat zitten. Slappe hap allemaal.
  Moderator vrijdag 8 april 2022 @ 16:54:15 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_204373484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:01 schreef JanGroen het volgende:
Tja, het is niet voor niks SBS. Het moet allemaal wat volkser, platter en amusement zijn. De Rijdende Rechter op NPO 1 is wat dat betreft zakelijker en formeler. Daar zal je nooit knip en plakwerk zien. Dat is gewoon een objectieve weergave van de gang van zaken.

Wat mij ook elke uitzending opvalt is dat Victor (althans zo lijkt het) maar 1 x bij de partijen op bezoek komt, maar uit zijn vragen blijkt dat hij intussen ook al met de andere partij gesproken heeft en daardoor tegenvragen of reacties van de andere partij weet en deze voorlegd. Als je de andere partij nog niet gehoord hebt (op beeld in ieder geval niet) kun je dit helemaal niet weten.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Victor. De lolbroek uithangen ten koste van mensen die serieus in de problemen zitten.
pi_204373514
Dus de ene week mag je elke dag tot zonsondergang muziek draaien en vijf keer per jaar helemaal los gaan.

De andere week moet de radio uit met een boete van ¤50,00- per keer tot ¤10.000,-.

Het is een bijzondere wetgeving.
pi_204373565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:21 schreef JanGroen het volgende:
Ik snap ook niet dat de deelnemers zich laten verleiden om bepaalde shots op te nemen voor de montage.

Gisteren zag je die man met zijn elektrische rolstoel de oprit afkomen en het trottoir opdraaien. En ja hoor: toen de buurman het over de cafébezoeken van zijn buurman had werd dit shot er in geplakt (alsof de buurman onderweg was naar het café). Als je dergelijke losse shots gaat opnemen weet je op voorhand al dat ze gebruikt worden om je belachelijk te maken.
Soms wordt ze ook echt gevraagd om een bepaald iets na te doen. _O- Dat iemand meewerkt aan een shot voor wegrijden naar het café (waar hij zelf ook duidelijk geen probleem in zag) snap ik wel.

Voor veel mensen is zo'n cameraploeg best wel een happening en dan zijn ze in hun naïviteit bereid best wel ver te gaan qua medewerking.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 11:03 schreef JanGroen het volgende:
Ja die timmermanbuurman had ook al jaren niet naar zijn huis omgekeken. Volgens mij had hij de woning gestript en daarna is hij er "gewoon" gaan wonen. Zag er ook allemaal niet echt netjes uit. Niet wat je van een timmerman zou verwachten. Maar zoals ze altijd zeggen: bij een timmerman thuis klemmen de deuren.
Daarom juist wel te verwachten. :P Het kan twee kanten op voor mijn gevoel: een vakman onderhoudt proactief zijn eigen huis of idd juist best wat achterstallig onderhoud zoals klemmende deuren.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 17:41:49 #34
74056 crew  ToT
pi_204373971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 16:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Victor. De lolbroek uithangen ten koste van mensen die serieus in de problemen zitten.
Mja beetje gemengde gevoelens. Hij is wel degene die de luchtigheid in het programma brengt, maar ik heb wel een beetje het gevoel dat hij meer en meer een typetje aan het worden is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 17:42:14 #35
74056 crew  ToT
pi_204373973
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 16:57 schreef Nober het volgende:
Dus de ene week mag je elke dag tot zonsondergang muziek draaien en vijf keer per jaar helemaal los gaan.

De andere week moet de radio uit met een boete van ¤50,00- per keer tot ¤10.000,-.

Het is een bijzondere wetgeving.
Ja als het aantoonbaar puur bedoeld is om de buren te pesten, en dat heeft die timmerman ook toegegeven.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 17:43:44 #36
74056 crew  ToT
pi_204373988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 11:03 schreef JanGroen het volgende:
Ja die timmermanbuurman had ook al jaren niet naar zijn huis omgekeken. Volgens mij had hij de woning gestript en daarna is hij er "gewoon" gaan wonen. Zag er ook allemaal niet echt netjes uit. Niet wat je van een timmerman zou verwachten. Maar zoals ze altijd zeggen: bij een timmerman thuis klemmen de deuren.
Ik ken een tuinman die z'n voor- en achtertuin helemaal laat verwaarlozen! _O-
Hij deed overal in het dorp visitekaartjes door de bus om zwart bij de mensen te kunnen werken, maar iedereen lachte er om: "Je eigen tuin is je visitekaartje! En dit ligt er niet best bij!"
  Moderator vrijdag 8 april 2022 @ 17:55:52 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_204374096
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 17:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Mja beetje gemengde gevoelens. Hij is wel degene die de luchtigheid in het programma brengt, maar ik heb wel een beetje het gevoel dat hij meer en meer een typetje aan het worden is.
Dat laatste bedoel ik precies, ToT :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 17:57:53 #38
74056 crew  ToT
pi_204374108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat laatste bedoel ik precies, ToT :Y
Maar een paar keer heb ik wel vrij oprecht uitziende emoties bij hem gezien de laatste tijd. Dat was wel weer netjes.
Maar hij is wel nét ietsjes te clownesk.
Toch blijf ik hem echt wel waarderen! :Y Alleen moet het niet NÓG lolliger gaan worden.

Was trouwens wel een primeur deze aflevering: op het eind was er geen "Wat ik me nou eigenlijk afvroeg he, meester Visser...." maar gewoon wat gelul over terug naar huis rijden.

_O- Het grappigste vind ik trouwens wel dat Frank Visser zelf ABSOLUUT niet kan acteren! :D Het is zo duidelijk te zien als iets ingestudeerd is! :')
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2022 @ 20:38:43 #39
22592 crew  Ole
pi_204437083
Check!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2022 @ 20:43:16 #40
22592 crew  Ole
pi_204437155
Leefgeluiden..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204437270
Ik weet nog dat de bovenbuurman allemaal geld aangeboden kreeg om de nieuwe ondervloer te kunnen kopen. En een bedrijf had het verwijderen en terugplaatsen van het laminaat zelf aangeboden. Benieuwd wat er allemaal (niet) gebeurd is.

PS: de Surinaamse onderbuurvrouw zei net tegen haar Marokkaanse bovenbuurman “ga terug naar waar je vandaan komt”. Dat is toch gewoon discriminatie?
pi_204437304
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:50 schreef JanGroen het volgende:
Benieuwd wat er allemaal (niet) gebeurd is.
Wat onsympathiek. Die man wilde heel graag iets doen en dacht het juiste gedaan te hebben.

En dan ben jij benieuwd naar hoe het niet is opgelost. -O-

Edit: oh snap het nu, liep achter :P
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204437369
Victor was voor zijn doen wel pissig.

En met wat er met de crowdfunding voor die man was opgehaald kon hij die vloer wel permanent oplossen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204437477
Alweer de verkeerde vloer?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2022 @ 21:03:38 #45
22592 crew  Ole
pi_204437540
Heb Victor nooit zo boos gezien :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204437559
Viktor is MAD :(
pi_204437586
Echt respect hoe die buurvrouw nog reageert op die eigenwijze eikel nadat hij alleen maar een kuttere vloer heeft gelegd
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator donderdag 14 april 2022 @ 21:08:07 #48
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_204437641
Altijd bijzonder volk daar in Zwartemeer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2022 @ 21:08:09 #49
22592 crew  Ole
pi_204437643
Oh Jacqueline
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204437647
Tokkie madness _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')