Een WK van een wintersport in april is sowieso lachwekkend.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
Impuls van ingevallen Frenkie brengt Barca op gelijke hoogteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, alleen als die van PSV komtquote:
Eet je nooit ijs in de winter?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een WK van een wintersport in april is sowieso lachwekkend.
Doe eens normaal.quote:
Nee maar prima zo. Dit is een Europese uitwedstrijd hč.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft PSV na die kans van Gotze nog iets gecreeerd?
Een paar kansen voor de tegenstander ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft PSV na die kans van Gotze nog iets gecreeerd?
Ik vind dat ook een heel beperkte speler ja. Kan niet passeren en heeft geen fysiek.quote:
De vorige keer dat ik hem afkraakte scoorde hij 5 minuten later dus laten we het weer hopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heel beperkte speler ja. Kan niet passeren en heeft geen fysiek.
Jij kijkt een andere wedstrijd, maar wel mee eens dat als je hier goed speelt, dat je hier de winst had gepakt.quote:
Middenmootquote:Op donderdag 7 april 2022 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Leicester bewijst iig wel dat PSV en Ajax ook wel mee kunnen in de subtop van de EPL.
Wat is die slecht jaquote:Op donderdag 7 april 2022 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 22 van Leicester zou zo mee kunnen bij PSV
Kom op zeg, dat leicester verdedigd niet eens. Speel die counters een beetje uit en je maakt er zo een.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt een andere wedstrijd, maar wel mee eens dat als je hier goed speelt, dat je hier de winst had gepakt.
Toch een kutavond.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like van @:Zipportal
Motie afgekeurd
Als je Leicester niet kan wegvagen dan zie ik je niet echt top-8 eindigen in Premier League PSV zijnde. Ajax staat nog een niveau erboven.quote:
Die verzaakt defensief in ieder geval niet, dat is altijd wel prettig.quote:
Leicester heeft best een goede selectie en ik denk dat PSV een stuk beter moet kunnen dan dit. Zelfs nu kunnen ze mee in een uitwedstrijd. Een plek in top 8 is niet gegarandeerd, maar ze zouden er zeker om mee doen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je Leicester niet kan wegvagen dan zie ik je niet echt top-8 eindigen in Premier League PSV zijnde. Ajax staat nog een niveau erboven.
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vreselijke pass weer van Boscagli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |