Jij kijkt een andere wedstrijd, maar wel mee eens dat als je hier goed speelt, dat je hier de winst had gepakt.quote:
Middenmootquote:Op donderdag 7 april 2022 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Leicester bewijst iig wel dat PSV en Ajax ook wel mee kunnen in de subtop van de EPL.
Wat is die slecht jaquote:Op donderdag 7 april 2022 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 22 van Leicester zou zo mee kunnen bij PSV
Kom op zeg, dat leicester verdedigd niet eens. Speel die counters een beetje uit en je maakt er zo een.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt een andere wedstrijd, maar wel mee eens dat als je hier goed speelt, dat je hier de winst had gepakt.
Toch een kutavond.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like van @:Zipportal
Motie afgekeurd
Als je Leicester niet kan wegvagen dan zie ik je niet echt top-8 eindigen in Premier League PSV zijnde. Ajax staat nog een niveau erboven.quote:
Die verzaakt defensief in ieder geval niet, dat is altijd wel prettig.quote:
Leicester heeft best een goede selectie en ik denk dat PSV een stuk beter moet kunnen dan dit. Zelfs nu kunnen ze mee in een uitwedstrijd. Een plek in top 8 is niet gegarandeerd, maar ze zouden er zeker om mee doen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je Leicester niet kan wegvagen dan zie ik je niet echt top-8 eindigen in Premier League PSV zijnde. Ajax staat nog een niveau erboven.
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vreselijke pass weer van Boscagli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |