Voor hem is een Europese kwartfinale ook nieuw.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond Slot ook wel aanstellerig doen langs de lijn, was me nog niet eerder opgevallen bij hem
Akkoord, ben ook gewoon nog erg zuur van gisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat hij met links die bal vaker niet dan wel maakt. Neemt niet weg dat Feyenoord meer afstand had kunnen nemen in het eerste half uur en toen vrij stevig de touwtjes in handen had.
Hij zit wel vaak te zeuren bij de 4e man, dit was wel heel overdreven. (overacting ook bij elke gemiste kans)quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond Slot ook wel aanstellerig doen langs de lijn, was me nog niet eerder opgevallen bij hem
Hij heeft afgelopen weekend nog laten zien hoe het moet met linksquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat hij met links die bal vaker niet dan wel maakt. Neemt niet weg dat Feyenoord meer afstand had kunnen nemen in het eerste half uur en toen vrij stevig de touwtjes in handen had.
Past beter in zijn tactische plan in dit soort potjes. Maar ik vraag mij ook af of een echte spits niet beter zou werken. In de praktijk kan Dessers ook prima in de weg lopen, alleen wat minder handig en vaak denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:48 schreef Caland het volgende:
Geen sterk optreden van Slot ook, blunder om met die dwerg te beginnen.
Dessers was ook oprecht boos. Dat vond ik dan wel weer grappig om te zien, wist niet dat hij dat in zich had
Dat kan ik erg goed begrijpen, maar alle kans nog volgende week!quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:55 schreef leeroy het volgende:
[..]
Akkoord, ben ook gewoon nog erg zuur van gisteren.
Het viel wat meer op maar dat is ie altijd wel. Ik proef vooral frustratie dat het qua arbitrage nog niet vaak mee heeft gezeten dit seizoen., en elke keer als er weer iets gebeurt is de reactie ook weer heftiger van hem.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het viel te verdedigen, maar erg handig was het niet. Uiteindelijk levert Dessers voorin veel meer dreiging op. Aan de bal valt Linssen heel makkelijk te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zag het zelf ook na afloop niet als fout, of hij wilde het niet toegeven.
Dat jagen van Linssen leverde wel een hoop druk en gevaar op, dus ik snap het ook wel
ja wat teveel naar Jürgen gekekenquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit wel vaak te zeuren bij de 4e man, dit was wel heel overdreven. (overacting ook bij elke gemiste kans)
hij kreeg ook wel veel schermtijd van de regiequote:Op vrijdag 8 april 2022 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij blijft in ieder geval van spelers af, dat van Pusic vind ik echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het viel wat meer op maar dat is ie altijd wel. Ik proef vooral frustratie dat het qua arbitrage nog niet vaak mee heeft gezeten dit seizoen., en elke keer als er weer iets gebeurt is de reactie ook weer heftiger van hem.
Ik hou er wel van, maar ik snap ook wel dat anderen dat irritant ofzoiets vinden.
Kijk naar Dick, die had dat op z'n 70e nog niet geleerd. Ik geloof er weinig van dat het geacteerd isquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij kreeg ook wel veel schermtijd van de regie
omgaan met 'onrecht' onder grote druk is ook een kunst, moet hij gewoon nog leren denk ik
tegelijkertijd zie je dat sowieso weinig bij coaches heb ik het idee, zeker als het gevoel in het stadion heerst dat je genaaid wordt
zijn er maar weinig die a la ancelotti een kauwgompje nemen en dan gewoon 90% van de tijd rustig blijven staan
is gewoon pure emotie ja, weinig acteren aan daarquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk naar Dick, die had dat op z'n 70e nog niet geleerd. Ik geloof er weinig van dat dat geacteerd is
ja het had eigenlijk 1-4 voor Slavia Praag moeten zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch nog even over die scheidsrechter: Was dat geen duwtje in de opbouw naar de 2-2 van Sinisterra?
En had Slavia geen pingel moeten hebben?
Niet dat ik anti-Feyenoord ben maar die momenten zijn nergens meer benoemd.
Ja, maar met name die kopbal voorlangs was toch ook een forse kans te noemen. Dus deze statistiek vertekent misschien ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:57 schreef leeroy het volgende:
[ twitter ]
Ik zie net dit, hebben die lullos maar 3x op doel geschoten joh
Wanneer had Slavia een pingel moeten hebben? Ik heb zo'n moment in het stadion niet gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch nog even over die scheidsrechter: Was dat geen duwtje in de opbouw naar de 2-2 van Sinisterra?
En had Slavia geen pingel moeten hebben?
Niet dat ik anti-Feyenoord ben maar die momenten zijn nergens meer benoemd.
Dat haakmoment van Pedersen, ik vond dat te licht trouwens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer had Slavia een pingel moeten hebben? Ik heb zo'n moment in het stadion niet gezien.
Maar je hebt gelijk dat we de scheids niet alleen maar tegen hadden
Pedersen die hem haakte.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer had Slavia een pingel moeten hebben? Ik heb zo'n moment in het stadion niet gezien.
Maar je hebt gelijk dat we de scheids niet alleen maar tegen hadden
Natuurlijk niet, hij beleeft de wedstrijd gewoon intens net als de rest van het stadion. Vind ik juist wel mooi en heeft echt niks met acteren te maken. Dat is wat bijvoorbeeld Kuyt wel vaak deed.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk naar Dick, die had dat op z'n 70e nog niet geleerd. Ik geloof er weinig van dat het geacteerd is
Raakte bij die eerste goal die gozer hem nou wel of niet op de doellijn? Dan is het nog steeds wel interpretatie of het buitenspel is toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat haakmoment van Pedersen, ik vond dat te licht trouwens.
Die kopbal is vrij groot, was echt een grote kans. Moest gelijk aan Benzema denken tegen Chelsea.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar met name die kopbal voorlangs was toch ook een forse kans te noemen. Dus deze statistiek vertekent misschien ook wel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |