Kan je niet gewoon een eigen parachute nemen?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is twee personen 1 parachute
Voor jou een gemiste mooie ervaring dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Never nooit niet dat ik zoiets ga doen
Oh dat denk ik ook wel, maar in achtbanen ga ik ook niet..quote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor jou een gemiste mooie ervaring dan.
Is het ook.quote:
Ja, lang geleden.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, lang geleden.
Mijn landing:
[ afbeelding ]
Welquote:Op donderdag 7 april 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Never nooit niet dat ik zoiets ga doen
Wauw!! tof!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, lang geleden.
Mijn landing:
[ afbeelding ]
Oh, ik kraak ook zat hoor, maar ik zie heel weinig dokters enzo van dichtbij.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krakende wagens gaan het langste mee
ja, dat ben ik ook geloof ik.quote:
Jep.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:53 schreef Sunsy het volgende:
Wauw, geen idee hoe ik het deed maar je kan dus meerdere quotes in 1 post doen.
Ik kom je gewoon ontvoeren en met drugs bedwelmen en voor je het weet zitten we in een vliegtuigquote:
Nou dan maar hopen dat de drugs dan is uitgewerkt als ik spring of juist niet en dan ineens denk huh wat doe ik met een parachutequote:Op donderdag 7 april 2022 16:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom je gewoon ontvoeren en met drugs bedwelmen en voor je het weet zitten we in een vliegtuig
Dan zit je iig goedquote:Op donderdag 7 april 2022 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, ik kraak ook zat hoor, maar ik zie heel weinig dokters enzo van dichtbij.
[..]
ja, dat ben ik ook geloof ik.
[..]
Jep.
BA Baracus methodquote:Op donderdag 7 april 2022 16:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom je gewoon ontvoeren en met drugs bedwelmen en voor je het weet zitten we in een vliegtuig
Oh ja!! Dat weet ik nogquote:Op donderdag 7 april 2022 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BA Baracus method![]()
"You're not gonna put me in no plane fool!'
'quote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat de drugs dan is uitgewerkt als ik spring of juist niet en dan ineens denk huh wat doe ik met een parachute
Gewoon het vliegtuig uit douwen half bedweldquote:Op donderdag 7 april 2022 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'
of "wat doe ik in deze mais-akker met mijn neus in de klei en een rare tent op mijn rug?"
Kan ook nog jaquote:Op donderdag 7 april 2022 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'
of "wat doe ik in deze mais-akker met mijn neus in de klei en een rare tent op mijn rug?"
Dan heeft er niemand lol van, dan is de hele actie eigenlijk nutteloos.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon het vliegtuig uit douwen half bedweld
Static line installerenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat de drugs dan is uitgewerkt als ik spring of juist niet en dan ineens denk huh wat doe ik met een parachute
Is wel achterlijk veel inderdaad. Misinformeren door heel veel informatie vrees ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
WTF 5,5 miljoen dokumenten in het mondkapjes verhaal... Wie heeft die dan bij elkaar geraapt...
Hamilton doet niet mee met de GP van dit weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook mijn vermoeden ....quote:Op donderdag 7 april 2022 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is wel achterlijk veel inderdaad. Misinformeren door heel veel informatie vrees ik.
Zou jij ze even willen sorteren op alfabet?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
WTF 5,5 miljoen dokumenten in het mondkapjes verhaal... Wie heeft die dan bij elkaar geraapt...
De nieuwe bestuurscultuur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2022 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De nieuwe bestuurscultuur!
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bizar jaquote:Op donderdag 7 april 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
Je zou ze maar allemaal moeten doorlezenquote:Op donderdag 7 april 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
Zal vast een hoop zwartgelakt tussen zitten. Maar blijft veel.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou ze maar allemaal moeten doorlezen
Denk daar bij niet, en als het al zo is dan hebben ze veel kleurwerk gehadquote:Op donderdag 7 april 2022 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal vast een hoop zwartgelakt tussen zitten. Maar blijft veel.
Als Hugo dan ook nog eens documenten heeft vergrendeld met een wachtwoord om nog meer te kunnen verduisteren en je moet die documenten allemaal uitzoeken en openen dan zou ik beginnen met het proberen vh wachtwoord Mijnhaarzitvandaagweerfakkinggoed123quote:Op donderdag 7 april 2022 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is wel achterlijk veel inderdaad. Misinformeren door heel veel informatie vrees ik.
Zou toch eerst Berenpak01 proberen.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als Hugo dan ook nog eens documenten heeft vergrendeld met een wachtwoord om nog meer te kunnen verduisteren en je moet die documenten allemaal uitzoeken en openen dan zou ik beginnen met het proberen vh wachtwoord Mijnhaarzitvandaagweerfakkinggoed123
Dancingbear?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou toch eerst Berenpak01 proberen.
Een static line is een lijn die verbonden is aan de trekker van de chute en aan de andere kant aan het vliegtuig. Dus je chute wordt automatisch geopend nadat je gesprongen hebt.quote:
Mij lijkt in mijn eentje juist veel engerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een eigen parachute nemen?
Das toch veel relaxter?
Er zullen best wel wat tonertjes door gegaan zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk daar bij niet, en als het al zo is dan hebben ze veel kleurwerk gehad
Een stuk veiliger dusquote:Op donderdag 7 april 2022 16:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een static line is een lijn die verbonden is aan de trekker van de chute en aan de andere kant aan het vliegtuig. Dus je chute wordt automatisch geopend nadat je gesprongen hebt.
Ja echt ... dit mogen jullie wel zien maar die andere documenten niet ....quote:Op donderdag 7 april 2022 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als Hugo dan ook nog eens documenten heeft vergrendeld met een wachtwoord om nog meer te kunnen verduisteren en je moet die documenten allemaal uitzoeken en openen dan zou ik beginnen met het proberen vh wachtwoord Mijnhaarzitvandaagweerfakkinggoed123
Ja. Je maakt dan ook geen vrije val maar de chute opent vrijwel direct nadat je het vliegtuig uit bent.quote:
Rookiejump, boring.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Je maakt dan ook geen vrije val maar de chute opent vrijwel direct nadat je het vliegtuig uit bent.
Misschien dat ik dat nog wel zou durvenquote:Op donderdag 7 april 2022 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Je maakt dan ook geen vrije val maar de chute opent vrijwel direct nadat je het vliegtuig uit bent.
Geloof me, met een tandemsprong ben je veiliger. Dan heb je een instructeur bij je.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat nog wel zou durven
Ik spring wel van het stoeprandje afquote:Op donderdag 7 april 2022 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof me, met een tandemsprong ben je veiliger. Dan heb je een instructeur bij je.
We gaan dit jaar springen met een 40+ clubje. Ga je mee?
Dat is gevaarlijk. Te weinig hoogte om je chute te openen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik spring wel van het stoeprandje af
Zonder dan héquote:Op donderdag 7 april 2022 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk. Te weinig hoogte om je chute te openen.
Ja best wel. Kijk er ook erg naar uit. Heb eigenlijk maar één grote angst: dat ik het zo leuk ga vinden dat ik het er bij wil gaan doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar wel cool dat jullie dat gaan doen
Volgens mij is t gewoon het zelfdequote:Op donderdag 7 april 2022 17:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool! Lijkt op tokkelen wat ik in Roosendaal gedaan heb.
Ik denk dat ik toch aan de grond blijf wachten op julliequote:Op donderdag 7 april 2022 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof me, met een tandemsprong ben je veiliger. Dan heb je een instructeur bij je.
We gaan dit jaar springen met een 40+ clubje. Ga je mee?
Zal vast wel een hunk van een instructeur rond lopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch aan de grond blijf wachten op jullie![]()
Of jullie moeten een leuke kerel voor me vinden om met me mee te springen
Niet allemaal geloof ik. Paar zouden mee gaan om vanaf het terras aan te moedigen en een paar willen daadwerkelijk springen. De springers zijn volgens mij @D. @Prisha @Domnivoor en ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |