Feestelijk hypothetisch gelulquote:Op donderdag 7 april 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Al dat hypothetische gelul![]()
Alsof het een keuze is.
Zin in vanavond.
goede samenvattingquote:Op donderdag 7 april 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Al dat hypothetische gelul![]()
Alsof het een keuze is.
Zin in vanavond.
Ga je vanavond ook weer een keer, had je dat niet afgezworen?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goede samenvatting
ik heb er ook zin in, kuipgod
Eens. Eigenlijk zou Feyenoord voor één keer allerlei topvedetten moeten halen zodat je gegarandeerd daarmee de CL miljoenen kan veiligstellen. Om aan dat geld te komen zou je bijvoorbeeld jeugdig talent kunnen verpanden.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
45 miljoen voor de Champions League.
https://www.fcupdate.nl/v(...)miljoen-euro-rijker/
Al is de kans nog zo klein moet dat wel de topprioriteit hebben.
rode stoeltjesgodquote:Op donderdag 7 april 2022 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook weer een keer, had je dat niet afgezworen?
Ja.quote:
Elite genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rode stoeltjesgod
ik ga alleen niet meer staan op de eerste ring/in de regen zitten
Prima Elan. Gelukkig maak jij de keuze niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt die potjes in de conference liek ook met een veredeld b-elftal beginnen je volledig focussen op de competitie.
Ja dat vergeet ik ook nooit meerquote:Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie nog toen @:Elan niet wilde dat Slot kwam omdat vernieuwing niet bij Feyenoord zou passen?
Dit kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weten jullie nog toen @:Elan niet wilde dat Slot kwam omdat vernieuwing niet bij Feyenoord zou passen?
Er zijn wat trainers van Twente en PSV die dat geintje geprobeerd hebben en toch werd het toen ook een enorme puinzooi in de competitie.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt die potjes in de conference liek ook met een veredeld b-elftal beginnen je volledig focussen op de competitie.
Goeie! Jezelf als een krankzinnige in de schulden steken is inderdaad hetzelfde als sportieve prioriteiten stellenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Eigenlijk zou Feyenoord voor één keer allerlei topvedetten moeten halen zodat je gegarandeerd daarmee de CL miljoenen kan veiligstellen. Om aan dat geld te komen zou je bijvoorbeeld jeugdig talent kunnen verpanden.
Waarom is daar nooit iemand opgekomen?
Wijnaldum, De Vrij en Luuk de Jong halen en 5 miljoen per jaar betalenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Eigenlijk zou Feyenoord voor één keer allerlei topvedetten moeten halen zodat je gegarandeerd daarmee de CL miljoenen kan veiligstellen. Om aan dat geld te komen zou je bijvoorbeeld jeugdig talent kunnen verpanden.
Waarom is daar nooit iemand opgekomen?
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
What could possibly go wrong
Alleen daarom al 100% liever een realist Advocaat met een saaie maar behoudende manier van spelen, of een Koeman die niet schroomde om met 5 verdedigers te gaan spelen dan zo'n figuur die met een vaste blinde aanvallende speelstijl werkt..
Toch was de hype groot in 2007.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum, De Vrij en Luuk de Jong halen en 5 miljoen per jaar betalen
Alsof een andere trainer dit niet zo had kunnen neerzetten. Deze hele revolutie komt uiteindelijk veel meer op het conto van Arnesen dan van Slot.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof een andere trainer dit niet zo had kunnen neerzetten. Deze hele revolutie komt uiteindelijk veel meer op het conto van Arnesen dan van Slot.
En hij zag/ziet ook niet dat Feyenoord een andere koers is gaan varen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jij was in die periode ook behoorlijk pro-Advocaat kan ik me herinneren, volgens mij ging het toen ook gewoon heel goed?quote:
makaay die in zijn laatste jaar op de bank plaats moest nemen achter Castaignosquote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch was de hype groot in 2007.15 jaar geleden alweer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof een andere trainer dit niet zo had kunnen neerzetten. Deze hele revolutie komt uiteindelijk veel meer op het conto van Arnesen dan van Slot.
Oh myquote:Op donderdag 7 april 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word werkelijk doodmoe van die hele Slot-hype. Alsof hij de Messias zelf is.
Hier, een nummertje om je op te vrolijken maat.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wat overdreven, hij heeft nog wel wat te bewijzen. Maar ik geloof niet dat jij denkt dat ook onder een Frank de Boer ook zo goed was gegaan, om maar een willekeurige flapdrol te noemen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |