Massamoordenaar.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
Toch maar in mijn ééntje met de trein straks, mijn pa rijdt afzonderlijk.
Een heel vak besmetten boeit me dan weer wat minder.
Een lokaal biertoernooi geniet nog meer aanzien. De @Scrummie onder de voetbaltoernooien.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan heeft ook zin in vanavond zo te lezen!
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonard @Nattekat @miss_sly en @trein2000quote:
Begrijpelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard @:nattekat @:miss_sly en @:trein2000
Maar ik ga echt geen kwartfinale europees voetbal missen omdat ik toevallig corona heb.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ik ga echt geen kwartfinale europees voetbal missen omdat ik toevallig corona heb.
Vuile aso.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens maat, en ik ben redelijk klachtenvrij inmiddelsquote:Op donderdag 7 april 2022 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Sommige dingen zijn belangrijker dan de levens van 2000 mensen
Blijf je dan niet uit haar buurt? Dat doe ik al jaren bij mijn vriendin.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin loopt al drie dagen rond met corona. Voorlopig blijft het mij bespaard.![]()
Ter info.
Heeft dat omgangsverbod toch zin gehadquote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijf je dan niet uit haar buurt? Dat doe ik al jaren bij mijn vriendin.
Ik schrik hiervan. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rae Allen is overleden.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft dat omgangsverbod toch zin gehad
Netjes opgevoed. Ik loop ook ruim om je moeder heenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft dat omgangsverbod toch zin gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |