abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204608044
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:19 schreef nieuwaccount007 het volgende:
Wat toch een week..... soa opgelopen van een date, kom er achter dat mijn ex het gedaan heeft met iemand waarmee ze digitaal vreemdging op mij :') :')

Hopen dat aankomende week toch een stuk beter gaat met daten :{
Wat boeit je ex nou
  maandag 2 mei 2022 @ 15:28:17 #152
108913 Godshand
guide4you
pi_204608118
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:19 schreef nieuwaccount007 het volgende:
Wat toch een week..... soa opgelopen van een date, kom er achter dat mijn ex het gedaan heeft met iemand waarmee ze digitaal vreemdging op mij :') :')

Hopen dat aankomende week toch een stuk beter gaat met daten :{
Je had seks met je ex? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204608406
SOA: Seksueel Overdraagbare App? :?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204608618
Ter verduidelijking:

Ik had een date met een random chick, die gaf mij een soa. (Geen regenjas bij heel slecht)

Los hiervan had ik gehoord dat mijn ex tegenwoordig in bed ligt met de persoon waarmee ze sexy app contact had in onze relatie.

Ja wat maakt het uit dat je ex het met iemand doet? Vrij weinig, alleen dat het uitgerekend met hem moet zijn….
pi_204609687
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 16:34 schreef nieuwaccount007 het volgende:
Ter verduidelijking:

Ik had een date met een random chick, die gaf mij een soa. (Geen regenjas bij heel slecht)

Los hiervan had ik gehoord dat mijn ex tegenwoordig in bed ligt met de persoon waarmee ze sexy app contact had in onze relatie.

Ja wat maakt het uit dat je ex het met iemand doet? Vrij weinig, alleen dat het uitgerekend met hem moet zijn….
Waarom krijg je info over wat je ex doet?
pi_204611180
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:26 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Waarom krijg je info over wat je ex doet?
Omdat mensen houden van “drama”
pi_204611553
Wat zijn jullie grenzen m.b.t. wanneer je een date/match afkapt en besluit ergens geen moeite meer in te steken?

Zoals we allemaal weten zit een groot deel van de Tinder/Bumble users puur en alleen op die apps vanwege zelfbevlekking, het krijgen van bevestiging, of het opvullen van momentjes op de dag waarop ze zich gewoon even vervelen en aanspraak (van iemand van het andere geslacht) willen.

Inmiddels ben ik alweer bijna 33 en ben het single zijn wel zat eigenlijk :') Lang vond ik dat oeverloze gekut op dating apps niet zo'n probleem, en ik deed het zelf vaak ook. Maar inmiddels wil ik toch wat minder ruis en wat meer ''to the point''.

Heb nu echt een leuke meid op een dating app, alleen soms duurt het echt uren voordat ze reageert. Ik denk dan eigenlijk al vrij snel : die heeft niet echt interesse, en wil gewoon even ouwehoeren wanneer het haar uit komt. Hoe lang zouden jullie zoiets blijven aankijken? Accepteren jullie überhaupt als iemand uren niet reageert of denk je dan eigenlijk al meteen dat het weinig zin heeft en kap je het af? Of is het juist veel te opdringerig om te verwachten dat iemand binnen termijn X reageert?
pi_204611576
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:40 schreef Kettlebell het volgende:
Wat zijn jullie grenzen m.b.t. wanneer je een date/match afkapt en besluit ergens geen moeite meer in te steken?

Zoals we allemaal weten zit een groot deel van de Tinder/Bumble users puur en alleen op die apps vanwege zelfbevlekking, het krijgen van bevestiging, of het opvullen van momentjes op de dag waarop ze zich gewoon even vervelen en aanspraak (van iemand van het andere geslacht) willen.

Inmiddels ben ik alweer bijna 33 en ben het single zijn wel zat eigenlijk :') Lang vond ik dat oeverloze gekut op dating apps niet zo'n probleem, en ik deed het zelf vaak ook. Maar inmiddels wil ik toch wat minder ruis en wat meer ''to the point''.

Heb nu echt een leuke meid op een dating app, alleen soms duurt het echt uren voordat ze reageert. Ik denk dan eigenlijk al vrij snel : die heeft niet echt interesse, en wil gewoon even ouwehoeren wanneer het haar uit komt. Hoe lang zouden jullie zoiets blijven aankijken? Accepteren jullie überhaupt als iemand uren niet reageert of denk je dan eigenlijk al meteen dat het weinig zin heeft en kap je het af? Of is het juist veel te opdringerig om te verwachten dat iemand binnen termijn X reageert?
Uren?

:')

Just relax
pi_204611612
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Uren?

:')

Just relax
I know, klinkt misschien een beetje obsessief maar mijn ervaring is dat als het uren duurt voor je een keer antwoord hebt, dat het vaak al een onbegonnen missie is. Omdat iemand die er echt graag werk van wil maken wel sneller dan na pas 8 uur ofzo reageert... Maar was dus ff benieuwd of ik er misschien een beetje te strak in sta...
pi_204611650
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:49 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
I know, klinkt misschien een beetje obsessief maar mijn ervaring is dat als het uren duurt voor je een keer antwoord hebt, dat het vaak al een onbegonnen missie is. Omdat iemand die er echt graag werk van wil maken wel sneller dan na pas 8 uur ofzo reageert... Maar was dus ff benieuwd of ik er misschien een beetje te strak in sta...
Mensen kijken eerst de kat uit de boom en hebben een eigen leven.

De enige vraag die je zo nu en dan kunt stellen is of die ander bij je zou kunnen passen.

Het lijkt of je bevestiging zoekt of ze wel of niet even wil ouwehoeren, richt je op jezelf.
  maandag 2 mei 2022 @ 22:07:50 #161
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204611793
Plan zsm een date ipv dat appen!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204612963
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:11 schreef Mandéra het volgende:

[..]
Relatie. :)

Gisteren was heel erg gezellig! Van 19:00 tot 01:00 samen doorgebracht in een aantal kroegen in de stad waar zij woont. Half uurtje van mijn woonplaats. Ze begon ergens halverwege al over wanneer we elkaar weer zouden zien komende week. Tweede date is dus in de maak.
Tweede date stond vrijdag gepland maar door een combinatie van nogal hectische werkweek en twijfels bij mij over het hele gebeuren heb ik donderdag afgezegd. Na onze eerste afspraak begon ze via app nogal overdreven te reageren op alles wat ik zei. Soort overcompenseren vanwege onzekerheid waarschijnlijk. Wel met haar over gehad, het schrikt mij echt af als iemand continu enorm geforceerd grappig/leuk wil doen om indruk te maken. Ze wil per se nog een tweede date om er over verder te praten maar ik denk niet dat ik dat wil. Iemand die steeds maar weer op zoek is naar bevestiging is echt heel vermoeiend.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 09:08:09 #163
108913 Godshand
guide4you
pi_204613496
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef nieuwaccount007 het volgende:

[..]
Omdat mensen houden van “drama”
Lekker laten gaan, het is je ex. Move on, zij doet dat in ieder geval. Ik zou er niet van uit gaan dat jullie bij elkaar terug komen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204613996
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:03 schreef nieuwaccount007 het volgende:

[..]
Omdat mensen houden van “drama”
Het lijkt mij sws logisch dat wat jij schetste is gebeurd.
Als je al op iemand “zit te geilen” voor de relatie is beëindigd wat houdt je dan tegen om er voor te gaan als de relatie daadwerkelijk voorbij is.
Kan niet als een verassing gekomen zijn. Wel kut voor je uiteraard.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_204614010
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Mensen kijken eerst de kat uit de boom en hebben een eigen leven.

De enige vraag die je zo nu en dan kunt stellen is of die ander bij je zou kunnen passen.

Het lijkt of je bevestiging zoekt of ze wel of niet even wil ouwehoeren, richt je op jezelf.
Ja je hebt wel gelijk..

Word er soms gewoon een beetje gek van. Vrouwen van achterin de dertig/ begin veertig (al dan niet met kinderen) kan ik echt eindeloos mee chatten zelfs tot een punt waarop ik denk hoe kom ik hier ooit nog vanaf (zeggen tot wel drie keer toe ''hee ben je er nog?'')

Maar met de kinderloze wat jongere vrouwen van rond mijn eigen leeftijd (ca tussen de 29 en 34) lopen die gesprekken elke keer stuk. Ben benieuwd of dat gewoon toeval is, of wat daar eventueel de reden van is.

Met alle respect voor elke leeftijd trouwens hoor, maar ik ben gewoon niet zo op zoek naar iemand van 42 met twee kinderen die al bijna naar de middelbare school gaan...
  dinsdag 3 mei 2022 @ 13:08:34 #166
497658 Revac
Fka womanly
pi_204615388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 07:21 schreef Mandéra het volgende:

[..]
Tweede date stond vrijdag gepland maar door een combinatie van nogal hectische werkweek en twijfels bij mij over het hele gebeuren heb ik donderdag afgezegd. Na onze eerste afspraak begon ze via app nogal overdreven te reageren op alles wat ik zei. Soort overcompenseren vanwege onzekerheid waarschijnlijk. Wel met haar over gehad, het schrikt mij echt af als iemand continu enorm geforceerd grappig/leuk wil doen om indruk te maken. Ze wil per se nog een tweede date om er over verder te praten maar ik denk niet dat ik dat wil. Iemand die steeds maar weer op zoek is naar bevestiging is echt heel vermoeiend.
Tja datingapps...kaf en koren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 10:20 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Ja je hebt wel gelijk..

Word er soms gewoon een beetje gek van. Vrouwen van achterin de dertig/ begin veertig (al dan niet met kinderen) kan ik echt eindeloos mee chatten zelfs tot een punt waarop ik denk hoe kom ik hier ooit nog vanaf (zeggen tot wel drie keer toe ''hee ben je er nog?'')

Maar met de kinderloze wat jongere vrouwen van rond mijn eigen leeftijd (ca tussen de 29 en 34) lopen die gesprekken elke keer stuk. Ben benieuwd of dat gewoon toeval is, of wat daar eventueel de reden van is.

Met alle respect voor elke leeftijd trouwens hoor, maar ik ben gewoon niet zo op zoek naar iemand van 42 met twee kinderen die al bijna naar de middelbare school gaan...
Wat wil je zelf?
pi_204615572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:08 schreef Revac het volgende:

[..]
Wat wil je zelf?
Ben onderhand wel op zoek naar iets serieus. Ben zelf net 10 dagen 33, en zoek zo'n beetje eind 20 / begin 30, nog geen kinderen en ook de intentie om iets serieus op te bouwen.

Zou wel chill zijn als de leeftijd van de vrouw niet zodanig is dat je halsoverkop aan kinderen moet gaan denken, dus dan opteer ik eerder voor begin 30 dan voor eind 30.

Maar krijg gewoon zwaar het idee dat die vrouwen begin 30 / eind 20 ook weten dat ze nog ''de tijd'' hebben. Een andere verklaring kan ik er niet echt voor vinden waarom die gesprekken steeds op niks uitdraaien. Bij vrouwen eind 30 / begin 40 merk ik zoals ik al zei veel meer committent bij gesprekken.
pi_204615660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:26 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Ben onderhand wel op zoek naar iets serieus. Ben zelf net 10 dagen 33, en zoek zo'n beetje eind 20 / begin 30, nog geen kinderen en ook de intentie om iets serieus op te bouwen.

Zou wel chill zijn als de leeftijd van de vrouw niet zodanig is dat je halsoverkop aan kinderen moet gaan denken, dus dan opteer ik eerder voor begin 30 dan voor eind 30.

Maar krijg gewoon zwaar het idee dat die vrouwen begin 30 / eind 20 ook weten dat ze nog ''de tijd'' hebben. Een andere verklaring kan ik er niet echt voor vinden waarom die gesprekken steeds op niks uitdraaien. Bij vrouwen eind 30 / begin 40 merk ik zoals ik al zei veel meer committent bij gesprekken.
Tot die tijd kan je toch wel een 40jarige aanduwen toch
pi_204615793
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:34 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Tot die tijd kan je toch wel een 40jarige aanduwen toch
Tja wat moet je daarmee joh. Ben ook geen 24 meer. Nu weer een of andere Canadese stewardess van bijna 50 op een dating app die 2 nachten in Amsterdam is vannacht en vraagt of ik haar even wil 'rondleiden'. Zou ook Catfish kunnen zijn maar lijkt wel legit. Voor m'n 30e vond ik dat soort dingen nog wel interessant maar ben het single leven en dat gekut onderhand wel zat.

Zit al aardig wat jaartjes on and off op dating apps en merk dat ik vaak juist ga kloten met oudere vrouwen omdat die tenminste leuk kunnen ouwehoeren en de gesprekken daarmee echt als een gek gaan. Maar met meiden van rond m'n eigen leeftijd lukt het niet :'(
pi_204615941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:48 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Tja wat moet je daarmee joh. Ben ook geen 24 meer. Nu weer een of andere Canadese stewardess van bijna 50 op een dating app die 2 nachten in Amsterdam is vannacht en vraagt of ik haar even wil 'rondleiden'. Zou ook Catfish kunnen zijn maar lijkt wel legit. Voor m'n 30e vond ik dat soort dingen nog wel interessant maar ben het single leven en dat gekut onderhand wel zat.

Zit al aardig wat jaartjes on and off op dating apps en merk dat ik vaak juist ga kloten met oudere vrouwen omdat die tenminste leuk kunnen ouwehoeren en de gesprekken daarmee echt als een gek gaan. Maar met meiden van rond m'n eigen leeftijd lukt het niet :'(
Komt toch wel, breng haar gewoon naar hogere sferen
  dinsdag 3 mei 2022 @ 14:47:03 #171
497658 Revac
Fka womanly
pi_204616246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:26 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Ben onderhand wel op zoek naar iets serieus. Ben zelf net 10 dagen 33, en zoek zo'n beetje eind 20 / begin 30, nog geen kinderen en ook de intentie om iets serieus op te bouwen.

Zou wel chill zijn als de leeftijd van de vrouw niet zodanig is dat je halsoverkop aan kinderen moet gaan denken, dus dan opteer ik eerder voor begin 30 dan voor eind 30.

Maar krijg gewoon zwaar het idee dat die vrouwen begin 30 / eind 20 ook weten dat ze nog ''de tijd'' hebben. Een andere verklaring kan ik er niet echt voor vinden waarom die gesprekken steeds op niks uitdraaien. Bij vrouwen eind 30 / begin 40 merk ik zoals ik al zei veel meer committent bij gesprekken.
Vind je al die vrouwen die je spreekt wel leuk dan? Ga je wel op date? Hoelang ben je aan 't daten? Het komt allemaal een beetje gehaast over.
pi_204616586
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:47 schreef Revac het volgende:

[..]
Vind je al die vrouwen die je spreekt wel leuk dan? Ga je wel op date? Hoelang ben je aan 't daten? Het komt allemaal een beetje gehaast over.
Gisteren was ik gewoon een beetje geïrriteerd omdat ik dacht dat ik eindelijk een leuk gesprek had met een 31 jarige leuke meid, en dan opeens uit het niks geen antwoord meer. Nu overigens nog steeds niet. En ik heb inmiddels wel ervaring genoeg op dating apps waardoor ik weet dat als je binnen termijn X geen antwoord krijgt, dat het dan 9 van de 10 keer een voorbode is dat je aan een dood paard aan het trekken bent.

En dan denk ik (net zoals de voorgaande jaren) maar van : ik ga gewoon weer wat oudere vrouwen liken/matchen, want die willen gewoon grager ofzo. Maar dat is dus ook wel weer dubbel, want hoewel die gesprekken (en in het verleden ook dates) heel leuk zijn, is dat uiteindelijk niet wat ik zoek.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 16:42:21 #173
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_204616951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:53 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Gisteren was ik gewoon een beetje geïrriteerd omdat ik dacht dat ik eindelijk een leuk gesprek had met een 31 jarige leuke meid, en dan opeens uit het niks geen antwoord meer. Nu overigens nog steeds niet. En ik heb inmiddels wel ervaring genoeg op dating apps waardoor ik weet dat als je binnen termijn X geen antwoord krijgt, dat het dan 9 van de 10 keer een voorbode is dat je aan een dood paard aan het trekken bent.

En dan denk ik (net zoals de voorgaande jaren) maar van : ik ga gewoon weer wat oudere vrouwen liken/matchen, want die willen gewoon grager ofzo. Maar dat is dus ook wel weer dubbel, want hoewel die gesprekken (en in het verleden ook dates) heel leuk zijn, is dat uiteindelijk niet wat ik zoek.
Heb je dat puur op apps?
Een vriend van me was ook goed op zoek naar een relatie en op de apps vond hij het niet. Heeft uiteindelijk zijn nu vrouw ontmoet via een dating site. Was overigens wel ruim 1,5 jaar aan het daten totdat het "lukte". Dus misschien dat een site wat meer succes geeft?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:24:27 #174
497658 Revac
Fka womanly
pi_204617272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:53 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Gisteren was ik gewoon een beetje geïrriteerd omdat ik dacht dat ik eindelijk een leuk gesprek had met een 31 jarige leuke meid, en dan opeens uit het niks geen antwoord meer. Nu overigens nog steeds niet. En ik heb inmiddels wel ervaring genoeg op dating apps waardoor ik weet dat als je binnen termijn X geen antwoord krijgt, dat het dan 9 van de 10 keer een voorbode is dat je aan een dood paard aan het trekken bent.

En dan denk ik (net zoals de voorgaande jaren) maar van : ik ga gewoon weer wat oudere vrouwen liken/matchen, want die willen gewoon grager ofzo. Maar dat is dus ook wel weer dubbel, want hoewel die gesprekken (en in het verleden ook dates) heel leuk zijn, is dat uiteindelijk niet wat ik zoek.
Ah ok snap t. Je kunt andere manieren van daten proberen, of toch water bij de wijn doen. Als een wat oudere vrouw ook leuk is misschien dat toch een kans geven.
pi_204622103
Laat maar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204622110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 16:42 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:

[..]
Heb je dat puur op apps?
Een vriend van me was ook goed op zoek naar een relatie en op de apps vond hij het niet. Heeft uiteindelijk zijn nu vrouw ontmoet via een dating site. Was overigens wel ruim 1,5 jaar aan het daten totdat het "lukte". Dus misschien dat een site wat meer succes geeft?
Datingsite is toch gewoon precies hetzelfde als een app. :') Je ziet foto's, geeft een like, krijgt een match en vervolgens ga je alsnog appen en afspreken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204622120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 10:20 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Ja je hebt wel gelijk..

Word er soms gewoon een beetje gek van. Vrouwen van achterin de dertig/ begin veertig (al dan niet met kinderen) kan ik echt eindeloos mee chatten zelfs tot een punt waarop ik denk hoe kom ik hier ooit nog vanaf (zeggen tot wel drie keer toe ''hee ben je er nog?'')

Maar met de kinderloze wat jongere vrouwen van rond mijn eigen leeftijd (ca tussen de 29 en 34) lopen die gesprekken elke keer stuk. Ben benieuwd of dat gewoon toeval is, of wat daar eventueel de reden van is.

Met alle respect voor elke leeftijd trouwens hoor, maar ik ben gewoon niet zo op zoek naar iemand van 42 met twee kinderen die al bijna naar de middelbare school gaan...
Tja ik snap wel dat je het neuken van oudere vrouwen zat wordt als dat vervolgens betekent dat je er geen kinderen meer mee kan/wil krijgen.

Ergens verbaast het me overigens wel dat vrouwen van begin 30 zo op je reageren, zo heel veel tijd hebben ze toch ook niet meer. (Al denken ze misschien van wel.) Misschien moet je gewoon nog een paar jaar wachten tot de eierstokken echt beginnen te rammelen.

Bij de leeftijdsfase waarin jij zit hoort nou eenmaal ook een stukje realisme.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:33:58 #178
497658 Revac
Fka womanly
pi_204622154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Datingsite is toch gewoon precies hetzelfde als een app. :') Je ziet foto's, geeft een like, krijgt een match en vervolgens ga je alsnog appen en afspreken.
Tuurlijk niet, voor een datingsite betaal je dus zitten er ook mensen die serieuzer ingesteld zijn.
pi_204622318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:33 schreef Revac het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, voor een datingsite betaal je dus zitten er ook mensen die serieuzer ingesteld zijn.
Voor sommige apps moet je ook betalen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 4 mei 2022 @ 09:28:21 #180
497658 Revac
Fka womanly
pi_204622504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Voor sommige apps moet je ook betalen :P
Uiteraard, maar een datingsite is geen datingapp :P
pi_204622588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:33 schreef Revac het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, voor een datingsite betaal je dus zitten er ook mensen die serieuzer ingesteld zijn.
Veel mannen betalen ook gewoon voor die apps hoor. Bij gebrek aan matches. Zit nauwelijks verschil tussen sites of apps.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204622887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Veel mannen betalen ook gewoon voor die apps hoor. Bij gebrek aan matches. Zit nauwelijks verschil tussen sites of apps.
Tja dat is het verdienmodel he. Ze werken in het begin goed zonder betalen om je hooked te maken, maar erna doen ze er alles aan om je toch te laten betalen.
  woensdag 4 mei 2022 @ 10:49:29 #183
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_204623262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:33 schreef Revac het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, voor een datingsite betaal je dus zitten er ook mensen die serieuzer ingesteld zijn.
Precies dit punt, daarom haalde ik hem aan
  woensdag 4 mei 2022 @ 10:52:30 #184
499030 WatMoetJeDanInvullen
Niet naar jezelf te herleiden.
pi_204623292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Ergens verbaast het me overigens wel dat vrouwen van begin 30 zo op je reageren, zo heel veel tijd hebben ze toch ook niet meer. (Al denken ze misschien van wel.) Misschien moet je gewoon nog een paar jaar wachten tot de eierstokken echt beginnen te rammelen.
Wat mij opvalt, maar n=1, is dat het lijkt alsof vrouwen liever een man hebben die wat jonger is dan zijzelf. Dus de vrouwen van 40+ kijken naar rond de 30, 50+ naar rond de 40 en 30+ naar half twintig.
Maar dat is puur "mijn blik", dus hoeft niet waar te zijn
  Tettenkoning woensdag 4 mei 2022 @ 11:53:39 #185
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204623804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:28 schreef Revac het volgende:
Uiteraard, maar een datingsite is geen datingapp :P
Sommige hebben zowel een site als app :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204633440
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 10:52 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:

[..]
Wat mij opvalt, maar n=1, is dat het lijkt alsof vrouwen liever een man hebben die wat jonger is dan zijzelf. Dus de vrouwen van 40+ kijken naar rond de 30, 50+ naar rond de 40 en 30+ naar half twintig.
Maar dat is puur "mijn blik", dus hoeft niet waar te zijn
Ik denk dat het meer af hangt van wat een vrouw van de man verwacht. Bij single vrouwen tussen ca. de 29 en 35 met de wens om te settelen en kinderen te krijgen (anno 2022 nog steeds de overgrote meerderheid) zijn die eisen het hoogste. Zij zoeken naar de vader van hun toekomstige kinderen en hebben niet al te veel tijd meer voor geklooi. Ze zoeken dus een vent waarmee ze zich voor het leven willen binden (al is het alleen al omdat je samen kinderen hebt) en het liefst een rechte/efficiente/snelle weg naar huisje/boompje/beestje.

Dat leidt (al dan niet impliciet) tot een stevig pakket aan eisen en verwachtingen, wat er paradoxaal genoeg voor zorgt dat de kans op slagen juist afneemt. Want hoeveel mannen kunnen nu écht voldoen aan die eisen en hoe weet je zeker dat als je met man X in zee gaat, dat niet ergens om de hoek nog man Y is die misschien meer potentie heeft?

Terwijl bij een vrouw van 40+ die al twee kinderen heeft van 10 en 12, al gescheiden is van hun vader nu zoiets heeft van : ik zoek gewoon een leuke vent met wie ik het weer leuk kan hebben, die me ook weer een sexy vrouw kan laten voelen in plaats van alleen maar ''de moeder van'' wat ze de laatste 12 jaar is geweest. Geen uitgeblust huwelijk meer waarin ze als vanzelfsprekend wordt gezien maar weer wat passie. Die zoeken gewoon naar een leuke/aantrekkelijke vent en zien verder wel waar het schip strandt. Zelfde geldt voor vrouwen van lager in de twintig die nog de tijd hebben.
pi_204633773
En wat míj opvalt in dit topic, is dat zoekenden meestal schijnen te denken in termen van "nog goed voor kinderen krijgen, kinderen, kinderen". Het klinkt zo zakelijk. Hoe zit het met gewoon een leuke partner vinden zonder aan kinderen te denken? Ik zou eerst naar de man kijken en alles wat erbij hoort is bijzaak. Of ben ik nu naïef?
pi_204634462
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:11 schreef Rogue2.0 het volgende:
En wat míj opvalt in dit topic, is dat zoekenden meestal schijnen te denken in termen van "nog goed voor kinderen krijgen, kinderen, kinderen". Het klinkt zo zakelijk. Hoe zit het met gewoon een leuke partner vinden zonder aan kinderen te denken? Ik zou eerst naar de man kijken en alles wat erbij hoort is bijzaak. Of ben ik nu naïef?
Veelal hebben vrouwen een kinderwens en zoeken ze de juiste partner daarvoor. Ik geef toe dat het er soms wel heel dik op ligt, van wat ik lees hier. Toen ik nog dates zocht was dat veel minder, maar toen was ik ook veel jonger :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204634547
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:11 schreef Rogue2.0 het volgende:
En wat míj opvalt in dit topic, is dat zoekenden meestal schijnen te denken in termen van "nog goed voor kinderen krijgen, kinderen, kinderen". Het klinkt zo zakelijk. Hoe zit het met gewoon een leuke partner vinden zonder aan kinderen te denken? Ik zou eerst naar de man kijken en alles wat erbij hoort is bijzaak. Of ben ik nu naïef?
Omdat er een verschil is tussen (sociaal) gewenste dingen zeggen en de realiteit. En die hele sociaal gewenste bullshitlaag om de realiteit heen vind ik te vermoeiend, dus dan skip ik de bullshit en ga ik direct door naar de realiteit.

En die is nu eenmaal dat de meeste mensen in een bepaalde levensfase toch als ideaalbeeld voor ogen hebben : een huisje, boompje, beestje toekomst. Niet iedereen natuurlijk, maar wel de meeste mensen. En hoe ouder je wordt, hoe minder tijd je hebt (of over hebt) om nog in bullshit te steken.

Natuurlijk blijft het uitgangspunt altijd dat je het allereerst leuk moet hebben met elkaar, en pas daarna ga je aan meer serieuze dingen denken. Een geforceerd samenzijn is een garantie voor een gezapig leven waarin je op zaterdagavond zwijgend naast elkaar naar een of andere kansloze RTL 4 spelshow van Linda de Mol zit te kijken.

Maar dat neemt niet weg dat het in mijn ogen volstrekt logisch is dat je (vooral vanaf een bepaalde leeftijd en met een bepaald toekomstbeeld) wel je voelsprieten gebruikt met betrekking tot matches/dates. Als je het gevoel hebt dat het wel of niet een bepaalde kant op gaat kan het soms wenselijk zijn om daar op tijd conclusies aan te verbinden.
pi_204638149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Veelal hebben vrouwen een kinderwens en zoeken ze de juiste partner daarvoor. Ik geef toe dat het er soms wel heel dik op ligt, van wat ik lees hier. Toen ik nog dates zocht was dat veel minder, maar toen was ik ook veel jonger :P
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:38 schreef Kettlebell het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg dat het in mijn ogen volstrekt logisch is dat je (vooral vanaf een bepaalde leeftijd en met een bepaald toekomstbeeld) wel je voelsprieten gebruikt met betrekking tot matches/dates. Als je het gevoel hebt dat het wel of niet een bepaalde kant op gaat kan het soms wenselijk zijn om daar op tijd conclusies aan te verbinden.
Mensen die een kinderwens hebben zouden juist niet op het laatste moment moeten wachten. Dan krijg je dit soort gehaast een partner vinden voor het stichten van een gezin.

Mijn instelling is al vanaf dat je al zelfstandig bent beginnen met de juiste partner zoeken ipv van hier naar daar te hoppen. Genieten van het leven kun je ook mét een partner. En als de kinderen al groot zijn ben je nog jong genoeg. Wanneer de vriendinnen op hun 40ste nog voor kleine kinderen moeten zorgen, ben jij al vrij om te gaan en staan waar je wil :)
pi_204638198
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:20 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
[..]
Mensen die een kinderwens hebben zouden juist niet op het laatste moment moeten wachten. Dan krijg je dit soort gehaast een partner vinden voor het stichten van een gezin.

Mijn instelling is al vanaf dat je al zelfstandig bent beginnen met de juiste partner zoeken ipv van hier naar daar te hoppen. Genieten van het leven kun je ook mét een partner. En als de kinderen al groot zijn ben je nog jong genoeg. Wanneer de vriendinnen op hun 40ste nog voor kleine kinderen moeten zorgen, ben jij al vrij om te gaan en staan waar je wil :)
Maar hoe kan je de ware zo makkelijk vinden?

Met een beetje hoppen lijkt mij weinig mis.
pi_204638232
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:24 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Maar hoe kan je de ware zo makkelijk vinden?

Met een beetje hoppen lijkt mij weinig mis.
Sommigen hebben gewoon geluk, denk ik.

Hoppen is tijd verspillen :P
pi_204638259
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Sommigen hebben gewoon geluk, denk ik.

Hoppen is tijd verspillen :P
Jij hebt nooit gehopt?
pi_204638357
Hebben jullie weleens een date gehad met iemand die (naar mijn idee) extreem veel werkt?

2 weken geleden raakten we aan praat en hebben we tot half 3 ‘s nachts geappt, en was het leuk, grappig en gezellig. We hadden afgesproken te gaan daten na het tentamen aan de andere kant (afgelopen zaterdag). Dus m’n date was de hele week aan het blokken en ik kreeg regelmatig respons.
Na zaterdagochtend hoorde ik 3 dagen lang niks, en heb iedere dag één berichtje gestuurd met een vraag of vraagteken (niks raars/opdringers). Afgelopen maandagavond stond ik op het punt om het op te geven en het nummer van mn telefoon af te gooien, totdat er ineens wel werd gereageerd.
Ik had voorgesteld om die avond of de avond erna te bellen, maar werd er niet op ingegaan.
Dinsdag, na paar berichtjes over andere dingen, vroeg ik wanneer we op date gingen. Antwoord: het kon volgende week want druk (werk en dit weekend ivm moederdag). Dus ik stelde zaterdag voor, maar kwam niet een echt bevestiging op. We appten over andere dingen (1/2x per dag).
Gisteravond vroeg ik of volgende week zaterdag vaststond (ik wilde bevestiging) en krijg nu net een reactie met van wel tenzij er gewerkt moet worden want dat gebeurde regelmatig op zaterdag/in weekend.
Tot nu toe verloopt het contact behoorlijk verschillend ten opzichte van de 1ste avond maar er wordt wel gereageerd…
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Iemand ervaring met een date die 40+ uur per week werkt?

Of ben ik gewoon onzeker aan het zeiken? :?
pi_204638495
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Jij hebt nooit gehopt?
Nee, niet echt
  vrijdag 6 mei 2022 @ 12:42:54 #196
108913 Godshand
guide4you
pi_204644848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:37 schreef Slumlord. het volgende:
Hebben jullie weleens een date gehad met iemand die (naar mijn idee) extreem veel werkt?

2 weken geleden raakten we aan praat en hebben we tot half 3 ‘s nachts geappt, en was het leuk, grappig en gezellig. We hadden afgesproken te gaan daten na het tentamen aan de andere kant (afgelopen zaterdag). Dus m’n date was de hele week aan het blokken en ik kreeg regelmatig respons.
Na zaterdagochtend hoorde ik 3 dagen lang niks, en heb iedere dag één berichtje gestuurd met een vraag of vraagteken (niks raars/opdringers). Afgelopen maandagavond stond ik op het punt om het op te geven en het nummer van mn telefoon af te gooien, totdat er ineens wel werd gereageerd.
Ik had voorgesteld om die avond of de avond erna te bellen, maar werd er niet op ingegaan.
Dinsdag, na paar berichtjes over andere dingen, vroeg ik wanneer we op date gingen. Antwoord: het kon volgende week want druk (werk en dit weekend ivm moederdag). Dus ik stelde zaterdag voor, maar kwam niet een echt bevestiging op. We appten over andere dingen (1/2x per dag).
Gisteravond vroeg ik of volgende week zaterdag vaststond (ik wilde bevestiging) en krijg nu net een reactie met van wel tenzij er gewerkt moet worden want dat gebeurde regelmatig op zaterdag/in weekend.
Tot nu toe verloopt het contact behoorlijk verschillend ten opzichte van de 1ste avond maar er wordt wel gereageerd…
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Iemand ervaring met een date die 40+ uur per week werkt?

Of ben ik gewoon onzeker aan het zeiken? :?
Niet gaan zeiken bij hem, je leert gauw genoeg waar zijn prioriteiten liggen.

Kom je iemand tegen die jou zijn prioriteit maakt en je vindt die ook leuk heeft workaholic pech gehad toch?
Hij heeft zijn kans gehad :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204645493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:37 schreef Slumlord. het volgende:
Hebben jullie weleens een date gehad met iemand die (naar mijn idee) extreem veel werkt?

2 weken geleden raakten we aan praat en hebben we tot half 3 ‘s nachts geappt, en was het leuk, grappig en gezellig. We hadden afgesproken te gaan daten na het tentamen aan de andere kant (afgelopen zaterdag). Dus m’n date was de hele week aan het blokken en ik kreeg regelmatig respons.
Na zaterdagochtend hoorde ik 3 dagen lang niks, en heb iedere dag één berichtje gestuurd met een vraag of vraagteken (niks raars/opdringers). Afgelopen maandagavond stond ik op het punt om het op te geven en het nummer van mn telefoon af te gooien, totdat er ineens wel werd gereageerd.
Ik had voorgesteld om die avond of de avond erna te bellen, maar werd er niet op ingegaan.
Dinsdag, na paar berichtjes over andere dingen, vroeg ik wanneer we op date gingen. Antwoord: het kon volgende week want druk (werk en dit weekend ivm moederdag). Dus ik stelde zaterdag voor, maar kwam niet een echt bevestiging op. We appten over andere dingen (1/2x per dag).
Gisteravond vroeg ik of volgende week zaterdag vaststond (ik wilde bevestiging) en krijg nu net een reactie met van wel tenzij er gewerkt moet worden want dat gebeurde regelmatig op zaterdag/in weekend.
Tot nu toe verloopt het contact behoorlijk verschillend ten opzichte van de 1ste avond maar er wordt wel gereageerd…
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Iemand ervaring met een date die 40+ uur per week werkt?

Of ben ik gewoon onzeker aan het zeiken? :?
Erg aan het zeiken, wacht gewoon tot de ander reageert.

Kan ook zijn dat diegene andere ijzers in het vuur heeft.
pi_204645500
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:42 schreef Godshand het volgende:

[..]
Niet gaan zeiken bij hem, je leert gauw genoeg waar zijn prioriteiten liggen.

Kom je iemand tegen die jou zijn prioriteit maakt en je vindt die ook leuk heeft workaholic pech gehad toch?
Hij heeft zijn kans gehad :P
Slum is een man toch?

?

!

?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 15:08:26 #199
108913 Godshand
guide4you
pi_204645916
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Slum is een man toch?

?

!

?
Weet ik veel, degene waar hij mee date dan, man, vrouw, paard, Gremlin whatever...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204645944
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:42 schreef Godshand het volgende:

[..]
Niet gaan zeiken bij hem, je leert gauw genoeg waar zijn prioriteiten liggen.

Kom je iemand tegen die jou zijn prioriteit maakt en je vindt die ook leuk heeft workaholic pech gehad toch?
Hij heeft zijn kans gehad :P
Duidelijk. :)
Ben inmiddels achter dat er weken zijn met 60-80 uur werken… mij niet gezien :{
Zie wel waar het heen gaat.

Tnx.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')