Gekut met tijd is meestal waardeloos jaquote:Op woensdag 6 april 2022 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Slechtste film van 2021. Anne Frank die stoer doet tegen Duitsers.![]()
Pure bagger. Ook constant dat geswitch in de tijd.
Slag om de Schelde was wel een prima WW2 film btw.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gekut met tijd is meestal waardeloos ja![]()
Willekeurige stukjes seks in Nederlandse oorlogsfilms ookZit dat er ook in?
Wat gekus en zo. Stukje pubers.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gekut met tijd is meestal waardeloos ja![]()
Willekeurige stukjes seks in Nederlandse oorlogsfilms ookZit dat er ook in?
Komt in oktober uit op Blu-ray.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slag om de Schelde was wel een prima WW2 film btw.
Er wordt niet naar sleutels gegraaid?quote:
Ja hoorde zoiets. Stukje genot. Ik heb nu een gozer die voor mij custom made blurays maakt dat is genot. Zoals de ludieke Justice League film uit de jaren 90 (enkel op VHS te krijgen)quote:
Gaan de vrouwen in deze film naar de kapper voor een opscheertje? @Zipportalquote:Op woensdag 6 april 2022 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er wordt niet naar sleutels gegraaid?
Bekijk de Blu-ray maar.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaan de vrouwen in deze film naar de kapper voor een opscheertje? @:Zipportal
Raman is alleen 3 klasses beter en zijn vader is ook erg goed btw. Ik had geen kans vorig jaar (altijd tegen mij).quote:
Wist je dat Ronny niet de vader maar de broer is van Kimmetje?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raman is alleen 3 klasses beter en zijn vader is ook erg goed btw. Ik had geen kans vorig jaar (altijd tegen mij).
Aber naturlich. Kim heeft nog 3 seizoenen bij ons in het cafe gegooid genot.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat Ronny niet de vader maar de broer is van Kimmetje?
Ramanquote:Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens geeft Raman meer Cullen-vibes bij mij
Ik wilde nog Hunty Hunt zeggenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raman
Littler
Bennett
De toekomst is rooskleurig.
Oprotten met al die kut Belgenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
Maniertjes genot Ramangod @:de_boswachter @:maxi-mus
Littler en ook Raman hebben wel bewezen een hogere piek. Jansen lijkt mentaal wel sterker.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens gaan voor De Mat voor de toekomst
De Mat is een verademing vergeleken met bijna al die Nederlandersquote:Op woensdag 6 april 2022 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Littler en ook Raman hebben wel bewezen een hogere piek. Jansen lijkt mentaal wel sterker.
Wij staan nog volledig achter De Zwaangod. Heeft geen last meer van zijn blessure, dus die gaat weer vol gas genot.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Mat is een verademing vergeleken met bijna al die Nederlanders
Gewoon hier posten luie teringhont god.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Twee mentions van poepgod
Geen seksposts
Paar dagen open laten staan om te vergistenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Fles appelsap gekocht, niet slimBlijf je van zuipen
Ijskoud drinken ouwe reus bohhhquote:Op woensdag 6 april 2022 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paar dagen open laten staan om te vergisten
Spierpijn sinds gisteren weg.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt door de vermoeidheid van het opritje ouwe smeerbeer.
Het wilde leven van @Poepz0r anno 2022. Hoe is het met de kleine? (niet je lul bohoho).quote:Op woensdag 6 april 2022 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Fles appelsap gekocht, niet slimBlijf je van zuipen
Geen idee slaapt. Afgehandelt.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het wilde leven van @:poepz0r anno 2022. Hoe is het met de kleine?
Gore dikzak.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb al een week spierpijn vanwege het vaker traplopen dan gemiddeld :")
Ik niet. Vrouwtje laat zich uiteraard uitstekend nemen in de plaatselijke gloryhole.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En met jou? Mag je de pony weer laten grazen in de gescheurde akker?
Niet alleen darter. Ook in het bezit van een keurige 24,5 harde centimeters (nickname de witte Keniaan).quote:
Warren staat te kloten op zijn dubbelsquote:Op woensdag 6 april 2022 23:33 schreef wimderon het volgende:
Stop hier een heel snel mee, Lee Shewan.
Foto’s in DM bitte.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen darter. Ook in het bezit van een keurige 24,5 harde centimeters (nickname de witte Keniaan).
Ordinair dit.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Merel Ek wil hem in haar bek, boh boh boh.
Doe mij maar Johannes Heestersquote:Op woensdag 6 april 2022 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu je het over heerlijk ordinair hebt > Emma Heesters bohhhhhh
Nooit van gehoord. Was die fout in de oorlog?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe mij maar Johannes Heesters
Guter Kerlquote:Op woensdag 6 april 2022 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe mij maar Johannes Heesters
Ondanks dat 95 gemiddeld.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Warren staat te kloten op zijn dubbels
Laatste wedstrijden waren uitstekend qua niveau. Raman ook rond de 97, Waren 95, Littler 95, Veenstra 105.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ondanks dat 95 gemiddeld.
Dat is gewoon prima.
Correct.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Maar volgens mij zag ik @:maxi-mus op twitter aan Roland vragen of Loek een godstalent is.
18 jaar en nu al 4 onderkinnen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze had last van dartTIETus haha boh boh
Daar is niets mis mee ouwe reus. @Wereldgozer heb jij hem weer in vandaag? Wereldgozer drinkt ook zijn eigen cum btw. Stukje Brintapap.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ihasz lijkt mij wel iemand voor een gag ball.
Die stond een paar weken terug op bestelling 90+ gemiddeldes af te leveren op de Welsh Open. Geen pijltjerietjes, maar wel een stuk minder met DE DRUK.quote:
Ik strooi met complimenten vandaag. Zo gaf ik zojuist de vrouw het compliment dat ze niet nogmaals hoeft te stofzuigen. Het was keurig dit keer.quote:
Silverback genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
O'Shea lijkt mij een baffer, met zijn glimmende bolletje.
Nee. Gepit vanaf uurtje of 1. Ricky-Genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opritje wezen leggen ouwe dorpsgek?
Stukje steuntrekken van de gemeente genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Gepit vanaf uurtje of 1. Ricky-Genot.
Dit is geilquote:Op donderdag 7 april 2022 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee ouwe reus. @:Wereldgozer heb jij hem weer in vandaag? Wereldgozer drinkt ook zijn eigen cum btw. Stukje Brintapap.
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje steuntrekken van de gemeente genot.
Nee. Simone Kerseboom die wel, boh lekker wief.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou Fleurtje Agema ook wel even willen nakijken zeker?
Dus je wil niet op deze link klikken? https://www.sportvideos.t(...)losing-bet-to-a-fan/quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi dat smerige Raman door Flyers van het bord af is gesmeten.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dus je wil niet op deze link klikken? https://www.sportvideos.t(...)losing-bet-to-a-fan/
Verbaasd het je?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:04 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, wat is de entourage van Beau ordinair
Dit is een heel matige vergelijking.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leighton is de nieuwe Justin van Tergouw
Ik kijk weleens darts, ja.quote:Op zondag 10 april 2022 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk je ooit wel eens darts? Raar dit.
Dan zou het je niet moeten verbazen dat iemand een ordinair entourage heeft, maar toch doe je het. Raar Wim, raar.quote:
Uitstraling van een PDC-vloergod.quote:
Ik kende die hele gozer niet. Is dat raar?quote:Op zondag 10 april 2022 23:04 schreef Wertha het volgende:
Nou, dat hebben we gehad. Jammer van de winnaar. Doe het licht maar uit.
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2022 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kende die hele gozer niet. Is dat raar?
Haar zusje is licht ordinair.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:04 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, wat is de entourage van Beau ordinair
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar zusje is licht ordinair.
https://twitter.com/bobgreaves_x
In de zaal zat ze er nog lelijker bij.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar zusje is licht ordinair.
https://twitter.com/bobgreaves_x
quote:TOERNOOIDIRECTEUR NIEUWLAAT BLIKT TEVREDEN TERUG OP WDF-WK: 'GEEN MOEITE MET KRITIEK, BIJ IETS NIEUW KRIJG JE ALTIJD REACTIES'
Begin deze maand organiseerde de WDF voor het eerst haar WK in de Lakeside Country Club. Toernooidirecteur Jacques Nieuwlaat blikt tevreden terug.
De WDF nam het stokje over van de BDO, dat jarenlang haar WK in de Lakeside organiseerde. Nieuwlaat was tevreden over de organisatie van het toernooi. "Het is boven verwachting makkelijk en goed gegaan. We hadden op dinsdagavond wel een stroomuitval. We hebben één wedstrijd moeten verzetten, maar dat was het wel zo een beetje. De generator van een vrachtwagen van het tv-productiebedrijf ging kapot. De back-up generator ging vervolgens ook kapot", aldus Nieuwlaat tegenover Sportnieuws.nl.
De PDC wordt vaak gezien als het WK voor profspelers, hoe moeten we het WK van de WDF dan benoemen? "In principe is dit de vervanger van het BDO-WK, dus je zou kunnen zeggen dat dit het amateurwereldkampioenschap is. Spelers vanuit de breedtesport kunnen zich hiervoor plaatsen, dus niet de professionals."
Duidelijk doel
De WDF heeft wel een duidelijk doel voor ogen. "Ten eerste willen we het WK elk jaar op de kalender krijgen, dat is al een hele uitdaging op zich. Daarnaast is er meer ruimte gekomen voor deelnemers uit bijvoorbeeld Noord-Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland en Azië. Alleen in Azië konden darters de laatste twee jaar helemaal niet spelen en daardoor konden er deze keer geen Aziaten meedoen. Door ook meer kansen te geven aan spelers uit pakweg Oost-Europa en Noord-Europa zul je zien dat deze spelers meer impact gaan hebben bij het WK. De nummer twee is een Fransman, Thibault Tricole, die heel dichtbij de eindzege was. Frankrijk is een land waarin nauwelijks gedart wordt. Wie weet wat dat gaat losmaken."
Bij een nieuw WK hoort ook een nieuwe trofee, maar die kreeg op sociale media veel kritiek, zo werd de trofee onder meer vergeleken met een oreokoekje en een pizzapunt. "Ik heb de trofee zelf laten ontwerpen, ik had er wel wat inspraak in", zegt Nieuwlaat. "Ik denk dat mensen die zulke reacties hebben niet heel goed gekeken hebben. De trofee is ontworpen door een kunstenaar. Het is inderdaad geen zilveren grote kitscherige Britse beker, maar het is een mooi stukje handwerk geworden. We hebben gekozen voor iets anders deze keer. Als iets anders is krijg je er altijd reacties op, da's prima."
Jacklin komt BDO-trofee ophalen
Tijdens het WK was er ook even ophef toen BDO-voorzitter Des Jacklin in het bijzijn van zijn vrouw de voormalige WK-trofee kwam ophalen bij de laatste wereldkampioene, Mikuru Suzuki. "Ik heb me er niet heel veel mee bemoeid. Ik weet dat de WDF als tussenpersoon heeft opgetreden, tussen Suzuki en de Jacklins. Zover ik begrepen heb, spraken ze in de zomer van 2021 al af dat de beker overgedragen zou worden aan de BDO, want die is van de bond. De beker zal meegenomen worden in de boedel van de BDO. Die boedel wordt verdeeld vanwege het faillissement. Ik heb geen politieauto's gezien met zwaaiende lichten en ook geen arrestaties."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |