Gekut met tijd is meestal waardeloos jaquote:Op woensdag 6 april 2022 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Slechtste film van 2021. Anne Frank die stoer doet tegen Duitsers.![]()
Pure bagger. Ook constant dat geswitch in de tijd.
Slag om de Schelde was wel een prima WW2 film btw.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gekut met tijd is meestal waardeloos ja![]()
Willekeurige stukjes seks in Nederlandse oorlogsfilms ookZit dat er ook in?
Wat gekus en zo. Stukje pubers.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gekut met tijd is meestal waardeloos ja![]()
Willekeurige stukjes seks in Nederlandse oorlogsfilms ookZit dat er ook in?
Komt in oktober uit op Blu-ray.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slag om de Schelde was wel een prima WW2 film btw.
Er wordt niet naar sleutels gegraaid?quote:
Ja hoorde zoiets. Stukje genot. Ik heb nu een gozer die voor mij custom made blurays maakt dat is genot. Zoals de ludieke Justice League film uit de jaren 90 (enkel op VHS te krijgen)quote:
Gaan de vrouwen in deze film naar de kapper voor een opscheertje? @Zipportalquote:Op woensdag 6 april 2022 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er wordt niet naar sleutels gegraaid?
Bekijk de Blu-ray maar.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaan de vrouwen in deze film naar de kapper voor een opscheertje? @:Zipportal
Raman is alleen 3 klasses beter en zijn vader is ook erg goed btw. Ik had geen kans vorig jaar (altijd tegen mij).quote:
Wist je dat Ronny niet de vader maar de broer is van Kimmetje?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raman is alleen 3 klasses beter en zijn vader is ook erg goed btw. Ik had geen kans vorig jaar (altijd tegen mij).
Aber naturlich. Kim heeft nog 3 seizoenen bij ons in het cafe gegooid genot.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat Ronny niet de vader maar de broer is van Kimmetje?
Ramanquote:Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens geeft Raman meer Cullen-vibes bij mij
Ik wilde nog Hunty Hunt zeggenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raman
Littler
Bennett
De toekomst is rooskleurig.
Oprotten met al die kut Belgenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
Maniertjes genot Ramangod @:de_boswachter @:maxi-mus
Littler en ook Raman hebben wel bewezen een hogere piek. Jansen lijkt mentaal wel sterker.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens gaan voor De Mat voor de toekomst
De Mat is een verademing vergeleken met bijna al die Nederlandersquote:Op woensdag 6 april 2022 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Littler en ook Raman hebben wel bewezen een hogere piek. Jansen lijkt mentaal wel sterker.
Wij staan nog volledig achter De Zwaangod. Heeft geen last meer van zijn blessure, dus die gaat weer vol gas genot.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Mat is een verademing vergeleken met bijna al die Nederlanders
Gewoon hier posten luie teringhont god.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Twee mentions van poepgod
Geen seksposts
Paar dagen open laten staan om te vergistenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Fles appelsap gekocht, niet slimBlijf je van zuipen
Ijskoud drinken ouwe reus bohhhquote:Op woensdag 6 april 2022 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paar dagen open laten staan om te vergisten
Spierpijn sinds gisteren weg.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt door de vermoeidheid van het opritje ouwe smeerbeer.
Het wilde leven van @Poepz0r anno 2022. Hoe is het met de kleine? (niet je lul bohoho).quote:Op woensdag 6 april 2022 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Fles appelsap gekocht, niet slimBlijf je van zuipen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |