quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan het niet laten toen hij deze track dropte en zo keek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat geweest. 2 keer naar Eric Prydz in de Ziggo Dome. Ferry Corsten in een hotel bij het Ijdok en Paul van Dyk in de Melkweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan mensen nog naar een ADE-feestje komende week?
Daar was ik dus vrijdag. Wat een heerlijk feest was het.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:42 schreef needakill het volgende:
En Panama ontweken, puur omdat ik die club gewoon ruk vind
Prydz - ZiggoDome ook geweest ja :-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan mensen nog naar een ADE-feestje komende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan FFS niet op Billy Gillies - Nostalgia stemmen omdat die eind 2021 uitkwam![]()
Classic stage is op vrijdag, volgens mij de hele show is dan classic. Gelukkig voor beide dagen kaartenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrij nette line-up als je weet dat het redelijk laat is aangekondigd. Maar wel jammer dat er geen classic stage en psy stage is. En die namen van vrijdagergens jammer dat ik alleen een zaterdagticket heb.
Ik kijk er ook naar uit. Al jaren. Moet toch wel een topfeest worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga voor het eerst naar ASOT en dan op vrijdag. Ik kijk er zo naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |