Ja ik dus ook, op die manier doe je er lekker lang meequote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaaaa! Al behoorlijk wat van gezien
En die bewaar ik voor als ik tussen andere dingen door iets luchtigs wil kijken!
Misschien wel inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig hardop te lachen, misschien ben je te vroeg afgehaakt.
Dat had ik ook gelezenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las later dat ze in real life ook moeder en dochter zijn, Andy McDowell en haar dochter.
NEEEEE!quote:Op woensdag 6 april 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien wel inderdaad
Kan natuurlijk wat afleveringen overslaan
Ik kon niet meer op haar naam komenquote:
Ik zie wel mooie donkere wolksluiers en formaties langskomen. Ik hou wel van dat weer en dan ondertussen binnen zittenquote:
Ken je Fozzy Bearquote:Op woensdag 6 april 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, op die manier doe je er lekker lang mee
Ja hier ook. En regen 😢quote:
Hier eigenlijk gewoon een gesloten grijs wolkendekquote:Op woensdag 6 april 2022 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie wel mooie donkere wolksluiers en formaties langskomen. Ik hou wel van dat weer en dan ondertussen binnen zitten
o jaquote:Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, dus die ga ik meteen even aan mijn lijst toevoegen. Modern Family vond ik ook zo leuk.
Aan de achterkant lijkt het niet te waaien ,maar toen ik net aan de voorkant keek waaide het ietsjesquote:
* Aoibhin gooit dekentje over Koen heenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan de achterkant lijkt het niet te waaien ,maar toen ik net aan de voorkant keek waaide het ietsjes![]()
Met mij gaat het prima
Nicequote:Op woensdag 6 april 2022 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gooit dekentje over Koen heen
Maar maar het is gewoon niet zo leuk om te kijkenquote:
Goeie!! Het wordt tijd voor een vega smileyquote:Op woensdag 6 april 2022 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zoek een vega-smiley ... die zijn er nog niet @:Danny
Een vega burgerquote:Op woensdag 6 april 2022 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond vroeger een jongen uit mijn klas leuk, hij deed altijd Fozzy Bear naquote:
Die chef van Superstore klinkt net zoquote:Op woensdag 6 april 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond vroeger een jongen uit mijn klas leuk, hij deed altijd Fozzy Bear na
Jawel, juist wel, lekkere luchtige vlotwegkijkseriequote:Op woensdag 6 april 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar maar het is gewoon niet zo leuk om te kijken
Dat is ook wel stoer natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond vroeger een jongen uit mijn klas leuk, hij deed altijd Fozzy Bear na
Jaaaquote:Op woensdag 6 april 2022 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
Vega is de helderste ster van het sterrenbeeld Lier. De overige sterren worden met Griekse letters aangeduid.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je dat ook met Jip en Janneke-uitleg?
Ok iets minder stoer hahaquote:Op woensdag 6 april 2022 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou![]()
Het was op de middelbare school ook nog
Ik dacht dat jij iets met ruimtevaart hadquote:
Wow! Ik herken alleen de steelpan van de grote beerquote:Op woensdag 6 april 2022 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vega is de helderste ster van het sterrenbeeld Lier. De overige sterren worden met Griekse letters aangeduid.
M57 is de Ringnevel.
Heb ik maar dat wil niet zeggen dat ik alles snapquote:Op woensdag 6 april 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets met ruimtevaart had
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik maar dat wil niet zeggen dat ik alles snap
Vega is ook best makkelijk te herkennen.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wow! Ik herken alleen de steelpan van de grote beer
Om onderstaande reden ga ik niet proberenquote:
Het ziet eruit alsof het muntje aan een draadje bungelt.quote:
Sterrenkijken met een heldere luchtquote:Op woensdag 6 april 2022 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wow! Ik herken alleen de steelpan van de grote beer
Boeehhh!!quote:Op woensdag 6 april 2022 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Om onderstaande reden ga ik niet proberen![]()
[ twitter ]
Die is leukquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het muntje aan een draadje bungelt.
Dat antwoord is altijd neequote:Op woensdag 6 april 2022 20:31 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ben nu alleen weer kwijt of ik nog ergens op moest reageren.
Gewoon lekker doen waar jij je fijn bij voeltquote:Op woensdag 6 april 2022 20:31 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Niks moet hequote:Op woensdag 6 april 2022 20:31 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zelden.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niks moet he
Teruglezen doe ik ook zelden aan
Hooguit als er een rel is geweestquote:Op woensdag 6 april 2022 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zelden.
Kost veel te veel tijd , zeker in een SC
Een streepje door zijn naam bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker als iemand een streepje heeft en ik vind het
Ummmmm jaquote:Op woensdag 6 april 2022 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een streepje door zijn naam bedoel je?
Ik herken de Orion ook altijd snel.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterrenkijken met een heldere luchtEn dan elke keer opgelucht zijn om de grote beer te zien, voelt toch vertrouwd
Dit is echt zo'n comment waar je context bij nodig hebtquote:Op woensdag 6 april 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker als iemand een streepje heeft en ik vind het
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n comment waar je context bij nodig hebt
Ja Orion zie je ook snel inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik herken de Orion ook altijd snel.
Ik woonde vroeger in de Orionstraat en daar stond op de straatnaambordjes een afbeelding
Ik moet lachenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Of was het iets met hobbies? Humor? Vlees? Garnalen? Sprinkhanen? Kaas met maden?
Sun omdat ik heel erg verlang naar (en hou van) de zon en de sy erachter zijn de laatste letters van mijn naam.quote:
Dat heb ik met lyquote:Op woensdag 6 april 2022 20:55 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Sun omdat ik heel erg verlang naar (en hou van) de zon en de sy erachter zijn de laatste letters van mijn naam.
Gaaf, Andromeda stelsel heb ik nooit irl gezienquote:Op woensdag 6 april 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Orion zie je ook snel inderdaadEn de kleine beer ook. En daar in de buurt zit weer Cassiopeia (dat is die W-vorm) en met hulp daarvan kun je het Andromeda stelsel vinden, maar dan moet het wel heeeeeel helder zijn.
Sally? Shelly? Marly? Carly?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ly zijn de laatste letters van mijn naam.
Mijn FOK!-naam
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ly zijn de laatste letters van mijn naam.
Mijn FOK!-naam
Ik ook niet (was nooit helder genoeg waar ik kwam), maar weet wel waar je hem ongeveer hoort te vindenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf, Andromeda stelsel heb ik nooit irl gezien
Om het nu te zien zou ik ook een bril opmoeten denk ikquote:Op woensdag 6 april 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet (was nooit helder genoeg waar ik kwam), maar weet wel waar je hem ongeveer hoort te vinden
Ik realiseerde me later pas dat je het anders spelt met twee keer yyquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik realiseerde me later pas dat je het anders spelt met twee keer yyMaar komt in de buurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
Er zijn meerDit heb je niet zelf bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
Er zijn meerSissySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je zeker wilt weten dat je kind gepest gaat worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zeker als het een gozer isquote:Op woensdag 6 april 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Sissy![]()
Als je zeker wilt weten dat je kind gepest gaat worden.
En Batsy natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:14 schreef maily het volgende:
Hoe klinkt de bel van een lingeriewinkel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
Batsy, ook een leuke naam voor de wat oudere kinderen
Ik heb haar zo vaak horen zeggen dat ze gaat trouwenquote:Op woensdag 6 april 2022 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet waar je moet zijn als je nog eens gaat trouwen
Ze werkt er zelfsquote:Op woensdag 6 april 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar zo vaak horen zeggen dat ze gaat trouwen
Ze werkt in een bruidswinkel?quote:
Ja lees je pullups RLS gossip nooit ?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze werkt in een bruidswinkel?
En daar gaat ze (ooit) trouwen
traag met laden bedoel je of dat het niet opschietquote:Op woensdag 6 april 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo nu en dan![]()
Topic is fakking traag
Een paar maanden terug stond er ergens in een voortuin verderop een bord dat Bats was geboren. Dan heb je toch gewoon een hekel aan je kindquote:
Met ladenquote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
traag met laden bedoel je of dat het niet opschiet
Jaquote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar maanden terug stond er ergens in een voortuin verderop een bord dat Bats was geboren. Dan heb je toch gewoon een hekel aan je kind
Oh ... ja dat leek me toch nog wel een kwieke moeder wat ik me er van herinnerquote:Op woensdag 6 april 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met laden![]()
Ik lees er weinig.
Maar toevallig was ik er vandaag en las ik dat de moeder van Jessie is overleden ?
Vond ik toch wel ff schrikken
Ik vond haar altijd wel relaxt en was nog best wel jongquote:Op woensdag 6 april 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ... ja dat leek me toch nog wel een kwieke moeder wat ik me er van herinner
Vernoemd naar de verwekking zekerquote:
Mijn oma heette Miet , eigenlijk van Maria . Typisch Braboquote:Op woensdag 6 april 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Bats betekent hier ook wel stoer doen. Maar ken de andere betekenis ook wel
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Bats staat bij mij in de schuur.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Wij hadden een buurvrouw die heette tante (typisch Braboquote:Op woensdag 6 april 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn oma heette Miet , eigenlijk van Maria . Typisch Brabo
Dat is idd typisch Braboquote:Op woensdag 6 april 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden een buurvrouw die heette tante (typisch Brabo) Miet.
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Katholiekquote:Op woensdag 6 april 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heette ook Miet. Wist niet dat het van Maria afkomstig is.
WTFquote:Op woensdag 6 april 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is ook erg (gewoon van het internet geplukt):
[ afbeelding ]
Wat errug ... arm kind ....quote:Op woensdag 6 april 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is ook erg (gewoon van het internet geplukt):
[ afbeelding ]
Ja je heb van die oud-Hollandse namens vooral die nu andere betekenissen hebben. Mijn oma had een tante Tietje.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je heb van die oud-Hollandse namens vooral die nu andere betekenissen hebben. Mijn oma had een tante Tietje.
Geen idee dat zo'n ding een bats heetquote:Op woensdag 6 april 2022 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
Effe de bats uit de schuur gehaald.
[ afbeelding ]
haha neuerquote:Op woensdag 6 april 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ... ja dat leek me toch nog wel een kwieke moeder wat ik me er van herinner
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
Effe de bats uit de schuur gehaald.
[ afbeelding ]
Het is nochtans een gewoon Nederlands woord.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee dat zo'n ding een bats heet
Ik snapte hem ff niet door jouw reactie op het overlijden van ma van de Graaf , maar nu snap ik emquote:Op woensdag 6 april 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die post zag en herkende
Dat aanstekelijke lachjequote:
Mario kwoot voor de aandacht soms gaat het niet om de inhoud van de gekwote postquote:Op woensdag 6 april 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snapte hem ff niet door jouw reactie op het overlijden van ma van de Graaf , maar nu snap ik em
Aanstekelijk lachjequote:
Ik had ook een tante Zus en ik heb een zus Zus, eigenlijk heet ze Joke maar iedereen noemt haar Zus.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is idd typisch Brabo![]()
Ik had ook een tante Zus
En soms quote hij zichzelf en dan gaat het om de aandacht čn de inhoud.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kwoot voor de aandacht soms gaat het niet om de inhoud van de gekwote post
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook een tante Zus en ik heb een zus Zus, eigenlijk heet ze Joke mar iedereen noemt haar Zus.
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook een tante Zus en ik heb een zus Zus, eigenlijk heet ze Joke maar iedereen noemt haar Zus.
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2022 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En soms quote hij zichzelf en dan gaat het om de aandacht čn de inhoud.
Ja ik weet ,en soms vergeet ik het ookquote:Op woensdag 6 april 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kwoot voor de aandacht soms gaat het niet om de inhoud van de gekwote post
Rum-mikubquote:
Werd anders ook wel verwarrendquote:Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn twee oudste zussen waren al geboren toen werd mijn moeder weer zwanger en vroegen mijn zussen of ze nu een broertje kregen, uiteindelijk werd er een Zus geboren, ze noemden haar Joke maar is altijd Zus genoemd.
Na haar werden nog 3 zussen geboren, maar die kregen toch een eigen naam.
Hoeveel zussen heb je?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn twee oudste zussen waren al geboren toen werd mijn moeder weer zwanger en vroegen mijn zussen of ze nu een broertje kregen, uiteindelijk werd er een Zus geboren, ze noemden haar Joke maar is altijd Zus genoemd.
Na haar werden nog 3 zussen geboren, maar die kregen toch een eigen naam.
Ken je dat niet horen dan!quote:
Zeker onder de tunnel door geredenquote:
Als je uit Rotterdam komt ben je doorgaans niet boers.quote:
Damn ik zie nu de typo pasquote:Op woensdag 6 april 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je uit Rotterdam komt ben je doorgaans niet boers.
Ik ben vandaag 4 keer onder de tunnel door geredenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker onder de tunnel door gereden
Ik wel door tunnels maar niet onder het water doorquote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 4 keer onder de tunnel door gereden
Jij bent een kloon van D.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 4 keer onder de tunnel door gereden
De Koentunnel?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wel door tunnels maar niet onder het water door
Nou Koen, wat gaan we doen?quote:
Mollen gaan onder tunnels door, mensen nietquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Of was het iets met hobbies? Humor? Vlees? Garnalen? Sprinkhanen? Kaas met maden?
Wij jou ookquote:Op woensdag 6 april 2022 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm heb ze wel allebei tegelijk een keer ontmoet
Rotterdammers ookquote:Op woensdag 6 april 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mollen gaan onder tunnels door, mensen niet
Ik ben benieuwd wie zich nu aangesproken voeltquote:
Geen ideequote:Op woensdag 6 april 2022 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie zich nu aangesproken voelt
Rotterdammers welquote:Op woensdag 6 april 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mollen gaan onder tunnels door, mensen niet
Van mij mag hetquote:
Die zijn ook een beetje heel erg domquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ook een beetje heel erg dom
Leuk stukje om te lezen https://www.dehavenloods.(...)nder-de-tunnel-door-quote:Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ook een beetje heel erg dom
Dan extra van genieten ja.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mag het![]()
Voorlopig ook mijn laatste vrije weekend.
Toch wel handig dat ze het zelf ook wetenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk stukje om te lezen https://www.dehavenloods.(...)nder-de-tunnel-door-
quote:
quote:
Ik geniet nog meer van volgeplande weekendenquote:
quote:
WTFBBQquote:
Dat komt dan mooi uitquote:Op woensdag 6 april 2022 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik geniet nog meer van volgeplande weekenden
Ik heb een denk ik 20 jaar oude Neophyte hoodie in mijn kastquote:
quote:
Goeie ouwe oldskoolquote:
Het één kan zomaar iets met het ander te maken hebbenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik ken het van Feyenoord waar het ene vak tegen het andere aan het roepen is.
Ja dat zou wel eens kunnenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het één kan zomaar iets met het ander te maken hebben
Tot morgenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:39 schreef Sunsy het volgende:
Ik ga morgen maar eens kijken hoe het er op de pc allemaal uit ziet hier en of ik mezelf dan een beetje bij kan lezen. Ga nu leker slapen.Weltruste allemaal voor nu/straks/ooit.
Welterusten.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:39 schreef Sunsy het volgende:
Ik ga morgen maar eens kijken hoe het er op de pc allemaal uit ziet hier en of ik mezelf dan een beetje bij kan lezen. Ga nu leker slapen.Weltruste allemaal voor nu/straks/ooit.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2022 22:39 schreef Sunsy het volgende:
Welterusten newbiequote:Op woensdag 6 april 2022 22:39 schreef Sunsy het volgende:
Proost!quote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik trek een Omer van Sodeknetters en Notturna open
Nice, enjoyquote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
In DTSquote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef maily het volgende:
Over een half uur gaan we sunsy quoten en mentionen jongons
De Portillo bewaar ik nog even.quote:
Trusten Sunsy!quote:Op woensdag 6 april 2022 22:39 schreef Sunsy het volgende:
Cheers!quote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Is het weer eens zo ver?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Was net weer even dichtgegooid.Nu weer open.
De moeite waard om terug te lezen?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerst het weer eens zo ver?
Nou, dan wordt Sunsy meteen voor de leeuwen gegooid
Niet de moeite waard om terug te lezen.quote:
Dat is het nooit.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Niet de moeite waard om terug te lezen.
Kansloos weerquote:Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |