Jij weet kennelijk alles: wie volgens jou de perfecte opvolger zijn voor EtH?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ik heel diep zou gaan anliseren zou jij er echt niets meer van snappen.
Rendement is een onderdeel van een prestatie wat leidt tot het doel
Het doel is nooit een vierkant gehaal maar bestaat uit palen. De palen zijn de basis van een succes. uIteindelijke bestaat succes uit een aantal factoren die invloed hebben op een prestatie. Een prestatie komt tot stand door factoren die met elkaar samenhangen. Het samenhangen van factoren kan leiden tot het ultieme doel. De prijs.
De prijs blijft een relatief geheel van de organisatie. Een organisatie stelt doelen in een periode te behalen door middel van middelen. Die middelen verkrijgt men door prestaties te verichten. Uiteindelijke valt alles te analiseren door indcatoren in te stellen die moeten meten of de gehaalde prestatie uiteindelijk gehaald is.
Conclusie zijn 11 goals en wat assist genoeg voor het ultieme doel waarvoor men miljoenen op een bankrekening gestort worden van een bepaald individu die in de organisatie is ingesteld om tot het ultieme doel te komen. Het ultieme doel was het halen van de halve finale van de CL .
Mission not succeeded.
Kamikaze Bosz weer, zie het niet zitten als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal Bosz wel worden die zal wel beschikbaar zijn na dit seizoen.
eens, die heeft wat te weinig bijgeleerd, blijft dezelfde fouten makenquote:Op donderdag 7 april 2022 06:37 schreef manny het volgende:
[..]
Kamikaze Bosz weer, zie het niet zitten als ik eerlijk ben.
Kan deze post worden verwijderd? Straks leest Van der Sar mee en komt hij op ideeën.quote:
Nederlander (buitenlander mag ook).quote:Op donderdag 7 april 2022 08:21 schreef Poepz0r het volgende:
Bosz mag lekker wegblijven, die wint gewoonweg geen prijzen. Slot mag ook wegblijven. Haal maar een buitenlander dit keer bijvoorbeeld.
Elke wedstrijd 4-3 en 5-4 uitslagen genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Peter B. is goed nieuws voor de andere clubs in Nederland. Zal wel weer net alle prijzen op een minimum aan punten mislopen met "goed aanvallend voetbal".
Nope, ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2022 06:37 schreef manny het volgende:
[..]
Kamikaze Bosz weer, zie het niet zitten als ik eerlijk ben.
Was ik vorig seizoen ook fan van. Maar laat dit seizoen wel zien beperkt te zijn in zijn flexibiliteit en spelersmanagement skills.quote:
Rot op met die Slotquote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef Tjacka het volgende:
Gewoon weer een trainer van een middenmoter halen. Die Slot bijvoorbeeld.
Dat wil ik graag over een langere termijn zien. Nee stel maar een ervaren rot aan die de Cruijff filosofie hanteert zoals die ex-trainer van Barca bijvoorbeeld. Keizer deed het overigens ook prima wat velen vergeten.quote:
Keizer deed het prima.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat wil ik graag over een langere termijn zien. Nee stel maar een ervaren rot aan die de Cruijff filosofie hanteert zoals die ex-trainer van Barca bijvoorbeeld. Keizer deed het overigens ook prima wat velen vergeten.
Dat zou voor Ajax-begrippen ronduit slecht zijn. Opvallend aan Bosz is dat zijn teams aan het einde van de rit nooit heel veel goals hebben gemaakt. In 2017 maakte Ajax ook maar 79 goals in de competitie. Die 4-1 tegen Lyon was echt de enige opvallende doelpuntrijke uitschieter.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke wedstrijd 4-3 en 5-4 uitslagen genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |