quote:The state senate has already passed the so-called Oklahoma Heartbeat Act, which is a copycat of a Texas ban allowing any private individual to sue doctors who perform abortions after fetal cardiac activity can be detected (typically about six weeks into term) except in the case of a medical emergency. The state House will debate that bill in committee on Wednesday.
Ik neuk voor het plezier, maar ik neem aan dat sommigen van ons vaker neuken dan anderen anders zou de Nederlandse bevolkingsgroei aardig wat groter zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:47 schreef hoechst het volgende:
Neuken doe je toch als je een kind wilt?
wat mij trouwens erg sterk lijkt in deze tijd...
Nee je neukt omdat het lekker is en je seks wil hebben met elkaar of wil ontspannen of weet ik veel welke reden. Meeste seks zal gebeuren zonder dat er een kinderwens isquote:Op woensdag 6 april 2022 16:47 schreef hoechst het volgende:
Neuken doe je toch als je een kind wilt?
wat mij trouwens erg sterk lijkt in deze tijd...
Als je niet weet waar je het over hebt praat dan ook niet mee. Praat geen onzin.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:39 schreef detaris het volgende:
Als je geen kinderen wilt gebruik dan voorbehoedsmiddelen. Vermoord geen baby's.
Dan is dat het risico dat je neemt. Dan zou je nog steeds geen kinderen moeten doden.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt praat dan ook niet mee. Praat geen onzin.![]()
In het overgrote deel van de gevallen in Nederland is sprake van een abortus vanwege zwangerschap ondanks het gebruik van anticonceptie
Babies zijn kinderen die geboren zijn, als je die vermoord ga je meestal de gevangenis in.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:39 schreef detaris het volgende:
Als je geen kinderen wilt gebruik dan voorbehoedsmiddelen. Vermoord geen baby's.
Heb jij weleens seks? Zo ja, hoeveel kinderen heb je dan op dit moment?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:03 schreef detaris het volgende:
[..]
Dan is dat het risico dat je neemt. Dan zou je nog steeds geen kinderen moeten doden.
Ja en ja (1).quote:Op woensdag 6 april 2022 19:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb jij weleens seks? Zo ja, hoeveel kinderen heb je dan op dit moment?
Dat je daar niet voor pleit, dat snap ik. Dat is echter wel de uitwerking van een verbod op abortus of het reguleren daarvan.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, als je mijn eerdere bijdragen had gelezen, zul je weten dat ik daar niet voor pleit.
Ik sta hier namelijk - als ouder - wat genuanceerder in.
Er worden geen kinderen gedood.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:03 schreef detaris het volgende:
[..]
Dan is dat het risico dat je neemt. Dan zou je nog steeds geen kinderen moeten doden.
Abortus heeft niets met baby’s te maken. Alleen met embryo of foetus. Een baby is reeds geboren.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:39 schreef detaris het volgende:
Volgens een paar progressieven is alles onder 24 weken vrij om mee te doen wat je wil, sterker nog als je daar voor op komt ben je een sadist. Want het recht op abortus is belangrijker dan het recht van de ongeboren vrucht.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:03 schreef detaris het volgende:
[..]
Simpel denkenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:03 schreef detaris het volgende:
[..]
Een libertariër die voor de zwakste partij wil opkomen... Zou wel hilarisch zijn ergens.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En de ongeborene? Is er iemand die voor de zwakste partij in deze op mag komen?
Y'all qaida, Yeehawdis.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:17 schreef Barbusse het volgende:
Abortus is geen kindermoord.
En zo pro life zijn ze trouwens niet in Oklahoma, want ze hebben de doodstraf. Hypocriete prairie taliban.
Ga je ook meebetalen aan al die kinderen die 'ongewenst' zijn? Of blijft het vooral bij roepen dat die k*thoeren beter zouden moeten weten?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Volgens een paar progressieven is alles onder 24 weken vrij om mee te doen wat je wil, sterker nog als je daar voor op komt ben je een sadist. Want het recht op abortus is belangrijker dan het recht van de ongeboren vrucht.
En dan paf poef vanaf week 24 ineens een mensje wat we moeten beschermen.
D66 logica
Abortusje op zijn tijd moet kunnen zekerquote:Op woensdag 6 april 2022 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je ook meebetalen aan al die kinderen die 'ongewenst' zijn? Of blijft het vooral bij roepen dat die k*thoeren beter zouden moeten weten?
In geval van incest, verkrachting en levensgevaar voor de moeder is dat wat mij betreft zeker gerechtvaardigd ja.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Abortusje op zijn tijd moet kunnen zeker
Wat is de overeenkomst tussen een Ferrari en een dode baby? Het is moeilijk om erin te komen, maar als het eenmaal gelukt is scheurt het lekker.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:39 schreef detaris het volgende:
De meeste zwangerschappen eindigen in een miskraam, vaak zonder dat de vrouw het weet. Gezien dat natuurlijk gods plan is, aborteert hij ieder jaar weer meer schattige baby's dan alle mensen samen. Juist als je tegen abortus bent ben je dus de duivelsaanbidder.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Volgens een paar progressieven is alles onder 24 weken vrij om mee te doen wat je wil, sterker nog als je daar voor op komt ben je een sadist. Want het recht op abortus is belangrijker dan het recht van de ongeboren vrucht.
En dan paf poef vanaf week 24 ineens een mensje wat we moeten beschermen.
D66 logica
En waarom is het in de andere gevallen niet gerechtvaardigd volgens jou?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In geval van incest, verkrachting en levensgevaar voor de moeder is dat wat mij betreft zeker gerechtvaardigd ja.
Bedankt Hans. En nu weer terug glazen wassenmaken.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste zwangerschappen eindigen in een miskraam, vaak zonder dat de vrouw het weet. Gezien dat natuurlijk gods plan is, aborteert hij ieder jaar weer meer schattige baby's dan alle mensen samen. Juist als je tegen abortus bent ben je dus de duivelsaanbidder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |