Geen zin om tv te kijken, geen zin om te slapen, en eigenlijk ook niet om op Fok te zittenquote:
Heb wel zin om te slapen maar ben ik te vroeg wakker. Hoewel nu wel kan maar net glas drinken gepakt.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen zin om tv te kijken, geen zin om te slapen, en eigenlijk ook niet om op Fok te zitten
Pittigquote:Op woensdag 6 april 2022 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Had een tijdje een bijbaan van zeven tot elf uur 's ochtends, vijf ochtenden in de week, en dan om half twaalf met vertaalwerk beginnen, soms tot half drie 's nachts.
Morgen om 8:00 is de Gamma open, kun je een touw kopen.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen zin om tv te kijken, geen zin om te slapen, en eigenlijk ook niet om op Fok te zitten
Was het maar zo'n feestquote:
Hoezo? Ga je naar buiten toe?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen om 8:00 is de Gamma open, kun je een touw kopen.
Zit je nog op Kreta?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin zegt dat al als ik een keer lichtjes klaag.
Goh al 3 dagen grijs grauw weer. “Ja koop dan een touw”
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen om 8:00 is de Gamma open, kun je een touw kopen.
komt door het weerquote:Op woensdag 6 april 2022 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoonweg perfect.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen je nog een discobal was.
hoe warm is het daar nu?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaten om 12:00 uur al aan een perfecte tent aan zee in de zon met een paar flesjes wijn, dan gaat het snel
Heb je ook wat prive-tijd met je vriendin of de hele dag drukke kinderen om je heen?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoonweg perfect.
Vandaag vooral, strak blauw niet veel wind en toch maar 23C. Zijn wel een beetje verbrand.
Zijn beide niet meequote:Op woensdag 6 april 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook wat prive-tijd met je vriendin of de hele dag drukke kinderen om je heen?
Als je in Kreta bent is dit wel een aanrader, super mooi zitten, vriendelijk, snel en Engels sprekend personeel, goed etenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien in het najaar een weekje Griekenland doen
Jij mag gewoon uitslapenquote:
Zit je in Heraklion? Ben ik ook geweestquote:Op woensdag 6 april 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je in Kreta bent is dit wel een aanrader, super mooi zitten, vriendelijk, snel en Engels sprekend personeel, goed eten
https://www.mare-cafe.gr/
Ja nou, gewoonquote:
keuken is al dichtquote:Op woensdag 6 april 2022 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nein
ik wil nog een tafeltje vol van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |