Ja, zaterdag zondag.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon wat dagen nodig om beter te worden dan?
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jetlag van concertbezoek nog?
Ik had ook een nasty griep 4 weken terug en ben na een weekend en 2 dagen ziek weer gaan werke n.quote:
Herkenbaar. Ik heb afgelopen zaterdag oude mannendutje moeten doen en toen redde ik het nog niet tot het einde van het feestjequote:Op woensdag 6 april 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik lach er wel om maar eigenlijk is het om te huilen hoe slecht ik tegen een avondje later slapen kan
Ja ik denk dat ook altijd achteraf. Weet ook al dat ik dat weer ga denken, en toch kan ik me er nu zelf niet toe zetten gewoon even snel uit te ziekenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had ook een nasty griep 4 weken terug en ben na een weekend en 2 dagen ziek weer gaan werke n.
Daarna tot nu al 4 weken last van na-klachten, iets wat ik normaal nooit heb, maar kan ook slecht uitzieken van mezelf. Was achteraf wel beter.
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb afgelopen zaterdag oude mannendutje moeten doen en toen redde ik het nog niet tot het einde van het feestje
Tot 0430 en toen nog een uur naar huis rijden. Lag er om 0545 in ofzoquote:Op woensdag 6 april 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja maar je hebt het tot in de vroege ochtenduren volgehouden toch? Best knap
Kom ik aan met elke ochtend me nog kapot hoesten na 4,5 weekquote:Op woensdag 6 april 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder is nu alleen verkouden van Corona, het hoesten was al vrijwel weg. Even afkloppen.
Ik zou dan niet meer durven rijdenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot 0430 en toen nog een uur naar huis rijden. Lag er om 0545 in ofzo
Was samen met een vriend. Dat scheelt een hoop. Blijf je wel wakker door het ouwehoerenquote:Op woensdag 6 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dan niet meer durven rijden
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dan niet meer durven rijden
Een keer gewerkt van 8 uur tot 14 uur de volgende dag. Toch ook maar naar huis geredenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot 0430 en toen nog een uur naar huis rijden. Lag er om 0545 in ofzo
Dat is wel heul lang.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een keer gewerkt van 8 uur tot 14 uur de volgende dag. Toch ook maar naar huis gereden
Ik heb in een duister verleden ook nog bij een bakker gewerkt. In de zomer van 1:30 - 9:00 werken; daarna met vrienden naar zwembad, 's avonds op stap en dag erna voetballen. Als ik dan 's avonds thuiskwam op zondag viel ik meestal omquote:Op woensdag 6 april 2022 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdag weken van 8:00 tot 18:00, bier drinken uitgaan tot 6:00 zondag om 21:00 naar een disco, te laat thuis komen om te slapen. Naar werk gaan en thuiskomen, helemaal kapot.
Dat heb ik al 12 keer gedaan vroeger.
ja vroegerquote:Op woensdag 6 april 2022 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdag weken van 8:00 tot 18:00, bier drinken uitgaan tot 6:00 zondag om 21:00 naar een disco, te laat thuis komen om te slapen. 6:00. 7:00 Naar werk gaan en thuiskomen, helemaal kapot.
Dat heb ik al 12 keer gedaan vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |