Je glappen gaan naal Haags-niveau bossiequote:Op woensdag 6 april 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIgenlijk heet hij Rucas, maar ja de R en Chinezen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is natuurlijk loeiheet dus het duurt wat langerquote:Op woensdag 6 april 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twee minuten je bordje weer in de vaatwasser zetten.
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, deze kun je wel naar Annie sturen
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 6 april 2022 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je glappen gaan naal Haags-niveau bossie
nee chineesquote:Op woensdag 6 april 2022 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je weer je huurders bedreigd om sushi te bestellen
Huurverhoging deze maand.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je weer je huurders bedreigd om sushi te bestellen
Het waait hier ook een beetje heb ik het ideequote:
bij chinezen hoef jij niet voor 4 personen te bestellen omdat die standaard veel meer leveren..quote:
Ze hebben nog de tijdquote:Op woensdag 6 april 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Woensdag 6 april
Tussen 17:30 - 21:30 uur
nog niet onderweg
dat ging ze vooral niet snel genoeg volgens mij...quote:Op woensdag 6 april 2022 20:03 schreef bitterbal het volgende:
had een keer gelezen dat de nazi's mobiele gaskamers testte maar dat het toch niet zo goed werkte....
Treffende naam welquote:Extreem giftige adder in logistiek bedrijf in Pelt: "Een beet kan dodelijk zijn"
"Zo'n slang kan uit zelfverdediging best agressief reageren en dan zit je met een probleem want in België is er geen tegengif tegen de Palestijnse adder."
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04/06/giftige-adder-pelt/
damn, dat is wel een heel ruim bezorgmoment, wordt het door postnl bezorgd ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Woensdag 6 april
Tussen 17:30 - 21:30 uur
nog niet onderweg
nee dhl. Staat dat je een betere inschatting krijgt als de chauffeur onderweg is maar dat is dei geloof ik nog nietquote:Op woensdag 6 april 2022 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
damn, dat is wel een heel ruim bezorgmoment, wordt het door postnl bezorgd ofzo?
Ik heb niks geoefend en ga ook niet klikkenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:05 schreef Haags het volgende:
@:dud0r heb je deze al geoefend met je kind voor de naderende koningsspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |