Maar ik wel. Ik heb nog maar 2 flessen en die zijn allebei bijna leegquote:Op woensdag 6 april 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik mag echt niet nog meer douchegel kopen.
Het is een complot!quote:Op woensdag 6 april 2022 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou de sokken lobby dan toch echt bestaan? Dat ze onderling afspreken wanneer welke sokken verdwijnen en ze allemaal tegelijk kapot gaan zodat ondergoed fabrikanten meer sokken verkopen?
Altijd een van de twee.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heg vervelende aan sokken is dat ze allemaal tegelijk kapot gaan. Alsof ze het expres doen
Dat is ook niet erg duurzaamquote:Op woensdag 6 april 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd supermarktsokken constant, draag die twee dagen en gooi ze daarna meestal weg
Liters heb ik.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik wel. Ik heb nog maar 2 flessen en die zijn allebei bijna leeg
Verzamel je zequote:
Ja ook ja, maar het ging in eerste instantie om de tekst, daar gaat het ook over een bruiloft van 3 dagen etcquote:Op woensdag 6 april 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik nog wel vetter vinden, bijzonder gebied vind ik dat waar een stiekeme liefde van me graag verblijft, graag dan wel een feestje in en rond Kylemore Abbey (mits het lekker weer is)
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd supermarktsokken constant, draag die twee dagen en gooi ze daarna meestal weg
Zeker een brabo. Ralle meejse zin dèquote:Op woensdag 6 april 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]Da's sund.
Die rapper Gers Pardoel (wie? oh ja lang niets meer van gehoord) zei eens in een interview dat hij onderbroeken ook maar één keer draagt en daarna weggooit.
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een brabo. Ralle meejse zin dè
Oooh dat wist ik niet, wist alleen dat het over het woeste Connemara gaat.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ook ja, maar het ging in eerste instantie om de tekst, daar gaat het ook over een bruiloft van 3 dagen etc
Eén dag of één keer?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]Da's sund.
Die rapper Gers Pardoel (wie? oh ja lang niets meer van gehoord) zei eens in een interview dat hij onderbroeken ook maar één keer draagt en daarna weggooit.
Ok, ik ga voortaan ook maar weer mijn sokken wassenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]Da's sund.
ik heb mijn aldi schoenenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dat wist ik niet, wist alleen dat het over het woeste Connemara gaat.
Ah was hij dat?! Ik was al aan het twijfelen of het Nielson was.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]Da's sund.
Leukquote:Op woensdag 6 april 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb mijn aldi schoenen![]()
[ afbeelding ]
Kom, laten we allemaal naar het binnenhof gaan en eisen dat er iets aan gedaan word!quote:Op woensdag 6 april 2022 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er schijnen ook hele spookbataljons te bestaan met als enige taak om te verdwijnen in wasmachines
Binnenstebuiten, achterstevoren...quote:Op woensdag 6 april 2022 11:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Tja ik weet niet of ie dat erbij heeft gezegd. Wie weet deed ie wel een hele week met een.
LIDL was het toch?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb mijn aldi schoenen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |