Om aan te geven dat we nog niet zo heel lang dat stadium zijn ontgroeid en het allesbehalve vanzelfsprekend is dat je openlijk op hetzelfde geslacht kunt vallen.quote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je had het in eerste instantie enkel over de strafbaarheid.
Dit zijn weer van die krampachtige en simplistische projecties die bijna doen vermoeden dat je erg emotioneel en gefrustreerd bent met betrekking tot dit onderwerp. Sterkte, knul.quote:Nee hoor, het enige wat ik heb aangegeven is dat het vreemd is om iets onbeduidend als je seksuele oriëntatie tot de leidraad van je identiteit te bombarderen met verscheidene symboliek. Zelfs hier trots op te zijn, alsof het een prestatie is. En tevens het op obsessieve wijze willen dat ieder mens jou goedkeuring geeft op basis van je liefdesleven. Het getuigt van erg simplistisch gedrag. Al is het natuurlijk bekend dat in sommige kringen zulke oppervlakkige identiteitspolitiek het erg goed doet.
En de minst betrouwbare zender zie lijst.quote:Op zondag 10 april 2022 16:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met afstand de meest interessante zender in de VS. Een hoop discussies ook met links en leuke invalshoeken. De rest is helaas toch een beetje een pot nat, wat ook meteen de erbarmelijke kijkcijfers verklaard.
Je kunt beter meegaan met de tijd wat dit betreft dan in het verleden blijven hangen. Anno 2022 hebben homo's en lesbiennes in de westerse wereld niets te klagen.quote:Op zondag 10 april 2022 18:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Om aan te geven dat we nog niet zo heel lang dat stadium zijn ontgroeid en het allesbehalve vanzelfsprekend is dat je openlijk op hetzelfde geslacht kunt vallen.
Een objectief observeerbare trend benoemen heeft niets te maken met projecteren. Ik denk vanuit dat oogpunt dat de emotie en de frustratie eerder bij jou zit. Het is natuurlijk ook wel bekend is dat jij een groot voorstander bent van de aangekaarte oppervlakkige identiteitspolitiek. Kritiek hierop schiet jou al snel in het verkeerde keelgat. Misschien moet je eens afvragen hoe dat komt in plaats van het probleem bij mij te leggen.quote:Op zondag 10 april 2022 18:51 schreef Poem_ het volgende:
Dit zijn weer van die krampachtige en simplistische projecties die bijna doen vermoeden dat je erg emotioneel en gefrustreerd bent met betrekking tot dit onderwerp. Sterkte, knul.
Mwah, niet in alle westerse landen helaas.quote:Op zondag 10 april 2022 20:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt beter meegaan met de tijd wat dit betreft dan in het verleden blijven hangen. Anno 2022 hebben homo's en lesbiennes in de westerse wereld niets te klagen.
Niets van wat je daar aangeeft is objectief waarneembaar.quote:Een objectief observeerbare trend benoemen heeft niets te maken met projecteren. Ik denk vanuit dat oogpunt dat de emotie en de frustratie eerder bij jou zit. Het is natuurlijk ook wel bekend is dat jij een groot voorstander bent van de aangekaarte oppervlakkige identiteitspolitiek. Kritiek hierop schiet jou al snel in het verkeerde keelgat. Misschien moet je eens afvragen hoe dat komt in plaats van het probleem bij mij te leggen.
Louter projecties en invullingen van jouw kant.quote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
tot de leidraad van je identiteit te bombarderen
Zelfs hier trots op te zijn, alsof het een prestatie is.
En tevens het op obsessieve wijze willen dat ieder mens jou goedkeuring geeft op basis van je liefdesleven.
Het getuigt van erg simplistisch gedrag.
Het zal misschien niet voldoen aan het utopische wensdenken van de progressieve geest. Maar ik zou zeggen vergelijk een gemiddeld land in de westerse wereld met een gemiddeld land in Azië, het Midden-Oosten of Afrika.quote:
Alles wat ik heb aangegeven is objectief waar te nemen. Of wilde jij zeggen dat er geen groeiende culturele trend is in de westerse maatschappij mbt regenboogvlaggen of andere symboliek, waarbij er een énorme nadruk wordt gelegd op de seksuele oriëntatie van LGBTQ mensen? En dat er een nadruk ligt op het trots zijn op de seksuele oriëntatie? Als dit je zou ontkennen, dan negeer je dus hetgeen dat objectief waarneembaar is.quote:Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef Poem_ het volgende:
Niets van wat je daar aangeeft is objectief waarneembaar.
Dit betreft een aandoenlijke poging tot gaslighting, maar de projectie komt niet van mij.quote:Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef Poem_ het volgende:
Louter projecties en invullingen van jouw kant.
Het wordt steeds gezegd, maar ik zie geen materiaal langskomen en ben daar kennelijk niet de enige in.quote:Op zondag 10 april 2022 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn toch echt vele voorbeelden gepost. Maar men blijft maar naar de bekende weg vragen om vervolgens een andere user weer allerlei voorbeelden te laten aanhalen en die dan direct te verwerpen.
[..]
Klopt, en het COC lesmateriaal dat hier wel is gepost als voorbeeld van grooming ging juist daar over.quote:Je zegt het al: zelfacceptatie.
We hebben het over kinderen.quote:Daar hoort voornamelijk bij dat jij jezelf accepteert en dat je tevens volwassen genoeg bent
Homoseksualiteit is meer dan enkel seksuele oriëntatie.quote:het inzicht te vergaren dat de wereld niet perfect is en dat er altijd mensen zullen zijn die het niet eens zijn met anderen op basis van zaken zoals seksuele beleving. Dan heb je óf de keuze je daarbij neer te leggen en gewoon je leven te leiden, óf je seksuele oriëntatie tot de leidraad van je identiteit te bombarderen en streven dat je van elk mens goedkeuring krijgt over je liefdesleven. Sterker nog, je moet trots zijn op je seksuele oriëntatie en anderen moeten jouw unieke seksuele oriëntatie meevieren met vlaggetjes en andere symboliek.
Pak en beet 10 jaar geleden dacht ik dat de homo emancipatie wel klaar was in Nederland en dat het algemeen geaccepteerd werd en dat zaken als pride en activisme niet meer nodig zijn.quote:Als je goed nadenkt over dit laatste (wat nu de norm is binnen de LGBTQ wereld) zul je je hopelijk realiseren hoe bizar dat eigenlijk is.
Ik ben benieuwd waar je aan denkt te merken dat de acceptatie en tolerantie hier flinterdun zou zijn ..quote:Op zondag 10 april 2022 21:33 schreef Wantie het volgende:
Pak en beet 10 jaar geleden dacht ik dat de homo emancipatie wel klaar was in Nederland en dat het algemeen geaccepteerd werd en dat zaken als pride en activisme niet meer nodig zijn.
Maar dat bleek niet het geval. Acceptatie en vooral tolerantie is nog altijd in de meeste gevallen flinterdun en wordt dunner als er niet actief zichtbaarheid wordt gegeven aan LGBTQwhatever.
En in Nederland hebben we wel de neiging van 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg ', vooral in conservatieve kringen, dus ik begrijp wel dat het opgedrongen aanvoelt.
Maar dat heb ik zelf niet.
But HUNTER's LAPTOP?!quote:Those objections included: "the inexperience of the Affinity Fund management"; the possibility that the kingdom would be responsible for "the bulk of the investment and risk"; due diligence on the fledgling firm's operations that found them "unsatisfactory in all aspects"; a proposed asset management fee that "seems excessive"; and "public relations risks" from Mr. Kushner's prior role as a senior adviser to his father-in-law, former President Donald J. Trump, according to minutes of the panel's meeting last June 30.
Een andere term dan groomers is inderdaad toepasselijker.quote:
Je zou haast denken dat bepaalde rechts- en conservatieve cultuurstrijdertjes weer eens een narratief aan het volgen zijn. Wel wat begrijpelijk dat ze er weer in trappen, want als het gaat om kinderen en seksualiteit is het voor velen een emotioneel beladen onderwerp.quote:
Je veroordeelt het niet als het van jouw clubje komt? Typisch weer dat je de veroordelingen in twijfel trekt. Heb je daar een persoonlijke reden voor? Komt het te dichtbij of zo?quote:Op maandag 11 april 2022 09:50 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, als je zelf bezig bent om kinderen te indoctrineren over seks, seksualiteit en het vermeende 'gender', dan blijft er natuurlijk weinig over dan de tegenpartij maar te betichten van grooming en pedofilie. Daar zit het zogenaamde probleem dan. Projectie wordt zoiets ook wel genoemd. En dat is natuurlijk iets waar veel links en progressieve geesten erg goed in zijn. Sterker nog, je kunt het bijna een handelsmerk noemen.
Wat is mijn clubje precies? En waar worden er veroordelingen in twijfel getrokken? Niemand doet dit namelijk.quote:Op maandag 11 april 2022 10:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je veroordeelt het niet als het van jouw clubje komt? Typisch weer dat je de veroordelingen in twijfel trekt. Heb je daar een persoonlijke reden voor? Komt het te dichtbij of zo?
Ik wil niet beweren dat je een kinderlokker bent, maar mensen krijgen zo natuurlijk wel het idee dat je het clubblad van Stichting Martijn graag leest.
Dit zijn gewoon veroordelingen, daar is weinig 'betichten' aan nochtans.quote:Op maandag 11 april 2022 09:50 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, als je zelf bezig bent om kinderen te indoctrineren over seks, seksualiteit en het vermeende 'gender', dan blijft er natuurlijk weinig over dan de tegenpartij maar te betichten van grooming en pedofilie. Daar zit het zogenaamde probleem dan. Projectie wordt zoiets ook wel genoemd. En dat is natuurlijk iets waar veel links en progressieve geesten erg goed in zijn. Sterker nog, je kunt het bijna een handelsmerk noemen.
Dat deze veroordelingen echt zijn snap ik. Maar wat is nu precies de huidige relevantie? De meeste die hier worden genoemd gaan namelijk decennia terug. En ook mis ik de link met het huidige ontwikkelingen. Er is kritiek op de Democraten vanwege hun standpunten mbt seksualiteit en gender op jonge kinderen in het Amerikaanse publieke onderwijs, en dan is de reactie 'kijk wat deze Republikein deed in 1995!'.quote:Op maandag 11 april 2022 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon veroordelingen, daar is weinig 'betichten' aan nochtans.
Je minimaliseert deze perversiteiten van de GOP top weer. Waarom wil je zo graag dat ze geen pedofielen genoemd worden?quote:Op maandag 11 april 2022 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat deze veroordelingen echt zijn snap ik. Maar wat is nu precies de huidige relevantie? De meeste die hier worden genoemd gaan namelijk decennia terug. En ook mis ik de link met het huidige ontwikkelingen. Er is kritiek op de Democraten vanwege hun standpunten mbt seksualiteit en gender op jonge kinderen in het Amerikaanse publieke onderwijs, en dan is de reactie 'kijk wat deze Republikein deed in 1995!'.
Dat staat er niet. Lees mijn post nog maar eens probeer het dan nog maar eens. En dit keer zonder het optuigen van stropoppen.quote:Op maandag 11 april 2022 10:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je minimaliseert deze perversiteiten van de GOP top weer. Waarom wil je zo graag dat ze geen pedofielen genoemd worden?
Het gaat ULX om het verdedigen van zijn stam. En daar hoort een flinke dosis whataboutism bij. Dat er mensen veroordeeld worden voor seksuele activiteiten kan ik alleen maar toejuichen. Maar met seksuele indoctrinatie van kinderen op school heeft het maar weinig te maken.quote:Op maandag 11 april 2022 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Lees mijn post nog maar eens probeer het dan nog maar eens. En dit keer zonder het optuigen van stropoppen.
En contraproductief, en zo kom je dus uiteindelijk op het punt dat seksuele indoctrinatie van kinderen helemaal niet zo erg is. Dat gewelddadige protesten eigenlijk heel vreedzaam zijn en dat MS13 geen clubje gewelddadige beesten zijn maar slechts jongeren die verkeerd worden begrepen.quote:Op maandag 11 april 2022 11:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Het eigen Democraten = altijd goed en Republikeinen = altijd slecht is weer duidelijk. Die mensen denken echt, omdat zij zelf zo denken, dat "de tegenpartij" dan denkt dat Republikeinen = altijd goed en Democraten = altijd slecht.
Zo beperkt. Zo tribaal. Zo sneu.
Niemand doet dat hier, de vraag is wat hebben Republikeinse pedos te maken met het beleid in rode staten waar men liever niet wilt hebben dat jonge kinderen worden blootgesteld aan seksuele indoctrinatie?quote:Op maandag 11 april 2022 11:58 schreef Ulx het volgende:
Waarom verdedigen jullie die Republikeinse pedofielenbende zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |