Aardappeltjes, sproitjes en sloavink en dan lekker stappen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:10 schreef Gehrman het volgende:
Lekker de hele dag niets eten om je vervolgens na zonsondergang vol te stouwen.
Ik eet gewoon als ik trek heb... (Naast ontbijt en avondeten... tussen de middag meestal een soepje.)quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:12 schreef svann het volgende:
Het fabeltje van de reinigende werking van vasten.
Wierd 'Rusland is geen dreiging' Duk nemen we niet meer serieus.quote:
Die school in Purmerend is erop teruggekomen en vieren gewoon Pasen op school!quote:
Soms dan eet ik om 18.00 voor het laatst en dan word ik 's ochtends pas om 11.00 wakker en dan ga ik lekker brunchen, hmmm. @Wereldgozerquote:
Na de koffie moet ik naar de wc...quote:
Dan toch minstens 's avonds nog nootjes knagen als je eigenlijk wat aan moet komen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Soms dan eet ik om 18.00 voor het laatst en dan word ik 's ochtends pas om 11.00 wakker en dan ga ik lekker brunchen, hmmm. @:wereldgozer
quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:23 schreef Bocaj het volgende:
Respecteren ramadan zeker, maar meedoen hoeft niet perse...
De mens heeft ook wel suikers nodig (glucose) voor bijvoorbeeld je hersenen...quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:22 schreef svann het volgende:
Voor de gemiddelde westerse mens zou wat soberder eten (zonder suiker- en snacktroep) best gezond zijn.
Suiker maak je ook vrij snel zelf van koolhydraten, zoals in brood.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:26 schreef Bocaj het volgende:
De mens heeft ook wel suikers nodig (glucose) voor bijvoorbeeld je hersenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |