Yupquote:Op woensdag 1 juni 2022 08:45 schreef Mitcheldegroot89 het volgende:
Zijn hier ook mensen die nog helemaal niets hebben gehoord?
Ik ook niet, laatste jaren altijd in mei me geld al, nu niets een berichtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:59 schreef flyguy het volgende:
Belastingdienst is traag dit jaar. Nog altijd geen bericht.
Wat mij is opgevallen is dat veelquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:06 schreef Sfancta het volgende:
Heb gelijk aangifte gedaan toen het kon, nu nog geen bericht. Check elke dag online, dat is paar dagen eerder dan die brief per post.
10 maart aangifte gedaan,ook nog niks gehoord.Denk dat dus weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:48 schreef Mitcheldegroot89 het volgende:
[..]
Wat mij is opgevallen is dat veel
Mensen die 1 of 2 maart aangiften hebben gedaan niets hebben gehoord, maar mensen die later waren wel
Hier ook nog steeds niks... raar dat het zo lang duurt, normaal altijd ergens in mei.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:27 schreef mardybum het volgende:
8 maart aangifte gedaan, nog niets gehoord. Normaal altijd eind april, begin mei. Om mij heen iedereen al bericht en geld ontvangen.
Dit staat bij mij binnen mijnbelastingdienst. Aangifte voor 1 mei gedaan.quote:Uw aangifte inkomstenbelasting is ontvangen. Wij proberen u binnen 3 maanden bericht te sturen.
Dat staat er bij ons ook keurig in. Ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:18 schreef Hineni het volgende:
[..]
Dit staat bij mij binnen mijnbelastingdienst. Aangifte voor 1 mei gedaan.
T wordt altijd op een dinsdag of vrijdag bijgeschrevenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:48 schreef _The_General_ het volgende:
Aangifte 1 maart voor mijzelf en partner.
1 juni brieven digitaal beschikbaar. Per post ontvangen op 7 juni.
Beide brieven dagtekening 4 juni. Nog niets ontvangen op de rekening...
Heb nog steeds geen berichtquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:48 schreef Mitcheldegroot89 het volgende:
[..]
Wat mij is opgevallen is dat veel
Mensen die 1 of 2 maart aangiften hebben gedaan niets hebben gehoord, maar mensen die later waren wel
Ben benieuwd, 1 juli is kort dag nu.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:57 schreef semmiewit het volgende:
Hier ook nog steeds niks, aangifte 1 maart, geregistreerd 17 maart, daarna niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |