Allerknapstequote:
GG genotjesquote:Op woensdag 6 april 2022 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen, op deze regenachtige woensdag. Koffie, heer en dame?
Jawel jawel.quote:
daily mailyquote:
Valt mee. Wel weer hectisch want het is woensdag. Kind halen straks, lunch er in duwen, beetje werken nog, kind naar zwemles, weer terug, eten koken en er in duwen, kind slingeren en dan nog een beetje werken.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt mee. Wel weer hectisch want het is woensdag. Kind halen straks, lunch er in duwen, beetje werken nog, kind naar zwemles, weer terug, eten koken en er in duwen, kind slingeren en dan nog een beetje werken.
Ja hij moet toch naar bedquote:
Is toch geīmpliceerd dat kindslingeren voor naar bed brengen staatquote:
Oh ik kende het nietquote:Op woensdag 6 april 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is toch geīmpliceerd dat kindslingeren voor naar bed brengen staat
hallo VOCHTIG POESJEquote:
Hallo konijntjequote:
Hoe is het met dud0r? Wat beter kunnen slapen vannacht?quote:
zowaar in 1 keer doorgeslapen tot half 7quote:Op woensdag 6 april 2022 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met dud0r? Wat beter kunnen slapen vannacht?
Dat kan beter.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
zowaar in 1 keer doorgeslapen tot half 7
Ah, dat is beter!quote:Op woensdag 6 april 2022 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
zowaar in 1 keer doorgeslapen tot half 7
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is beter!![]()
Ik heb vannacht weer tot half 4 wakker gelegen en om 6 uur ging alweer de wekker
Ik vind koffie al niet lekker maar koffie die al een week staat lijkt me helemaal smerigquote:Op woensdag 6 april 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Koffie is extra lekker als je het een week niet hebt aangeraakt.
Jij hebt niets te zoeken in de KSC.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind koffie al niet lekker maar koffie die al een week staat lijkt me helemaal smerig
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt niets te zoeken in de KSC.
Dit is de KSC niet eens natneusquote:Op woensdag 6 april 2022 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt niets te zoeken in de KSC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |