SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Leuk nummer was dat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:07 schreef brother52 het volgende:
The Kik - Elektriciteit
Anders doet de lamp het niet
Je bent erg wispelturig vandaag, brother.quote:
Erg leuk bandje. Krijg je de kans om ze te zien spelen, zeker doen.quote:
Ja, heb al vaker leuke dingen van ze gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Erg leuk bandje. Krijg je de kans om ze te zien spelen, zeker doen.
Niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent erg wispelturig vandaag, brother.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent erg wispelturig vandaag, brother.
Ik heb ze een paar jaar terug op Lowlands gezien, was met afstand het leukste optreden van dat weekend.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heb al vaker leuke dingen van ze gehoord.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:17 schreef brother52 het volgende:
The Smiths Lays - There is a Light That Never Goes Out
Ja, toen nog wel maar ze zijn nooit met hun tijd meegegaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
Toen dit nummer uitkwam waren het misschien nog wel The Smiths.
Wurgen deze heren je het licht uit je ogen?quote:
Ik hoop het niet want ik moet nog een paar liedjes…quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wurgen deze heren je het licht uit je ogen?
Ik sla een concert van hen dan maar even over.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wurgen deze heren je het licht uit je ogen?
Ik kan nu wel zeggen dat ze je heel langzaam wurgen, ja.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik moet nog een paar liedjes…
Tenzij ze me heel langzaam wurgen natuurlijk, dan kan het.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ze je heel langzaam wurgen, ja.
Wat duurt dit lang
Dit nummer ken ik niet van Trees.quote:
Ik heb het ook niet zo heel vaak gehoord maar vind het wel een erg mooi liedje.quote:
Ze heeft inderdaad slechtere gezongen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo heel vaak gehoord maar vind het wel een erg mooi liedje.
Tanneke Toverheks?quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:32 schreef brother52 het volgende:
VUUR - Your Glorious Light Will Shine
Anneke
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Anathema - Dreaming Light
03. Antony & The Johnsons - The crying light
04. Audioslave - Light My Way
05. BABYMETAL - Shine
06. Belinda Carlisle - Leave A Light On
07. Black Rebel Motorcycle Club - Killing The Light
08. Candlebox - Spotlights
09. Cast - Burn the Light
10. Dave Hause - The Shine
11. De Dijk - Mag Het Licht Uit
12. Dead Letter Circus - We Own The Light
13. Dinosaur Jr. - Lightning Bulb
14. Editors - Lights
15. Fuzz - Bringer Of Light
16. Het Goede Doel - Belgie (Is Er Leven Op Pluto)
17. In Extremo - Siehst du das Licht
18. Jerry Cantrell - Keep The Light On
19. Jonathan Wilson - There's A Light
20. Julia Jacklin - Leadlight
21. Mike Oldfield - To France
22. Millencolin - Light's Out
23.
24. Rory Gallagher - There's A Light
25. Scissor Sisters - Lights
26. Skik - 'k Heb 't Licht Nog An
27. Soen - Last Light
28. Sus 5 - Wij Doen Zelf Straks Het Licht Wel Uit
29. Teenage Fanclub - Speed Of Light
30. The Afghan Whigs - Step into the Light
31. The Black Keys - Shine A Little Light
32. The Jimi Hendrix Experience - The Burning Of The Midnight Lamp
33. The Kik - Elektriciteit
34. The Posies - Lights Out
35. The Raconteurs - Shine The Light On Me
36. The Smiths - There is a Light That Never Goes Out
37. The Stranglers - The light
38. Tracy Bonham - Shine
39. VUUR - Your Glorious Light Will Shine
40. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Dank voor de vele nieuwe muziek en de paar bekende oude.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:37 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren!![]()
Playlist:
[..]
Hij heeft VUUR wel eens vaker gedraaid.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
Dat was een hele mooie afsluiter zo, Brother52. Mijn eerste kennismaking met Anneke volgens mij.
Ik draai vrij regelmatig wat van haar. Als het ook maar een beetje bij te thema past, prop ik het er in.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
Dat was een hele mooie afsluiter zo, Brother52. Mijn eerste kennismaking met Anneke volgens mij.
Ik heb het echt moeten googelen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft VUUR wel eens vaker gedraaid.
Kwam er op het laatste moment achter dat het maar een halve mp3 was.quote:
Klopt en the Gentle Storm, the Gathering, iets van Devin Townsend waar ze op mee zingt, haar solowerk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft VUUR wel eens vaker gedraaid.
Ik heb kennelijk onder een steen geleefd dan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt en the Gentle Storm, the Gathering, iets van Devin Townsend waar ze op mee zingt, haar solowerk.
Ik draai gewoon te weinig de laatste tijd denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk onder een steen geleefd dan.
We waren er helaas maar even. De muziek was fijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik draai gewoon te weinig de laatste tijd denk ik.
Goedemorgen.quote:
We zijn verhuisd sinds maandag naar een nieuw kantoor en ik ben daar nog niet geweest en heb ook nog geen plannen om daar naartoe te gaan. De feestelijke opening maandag heb ik aan me voorbij laten gaan. Tot overmaat van ramp ging gisteren mijn koptelefoon kapot die ik nodig heb om te kunnen bellen. Dus met plakband de boel bij elkaar geplakt en meteen een nieuwe besteld die hopelijk vanochtend komt. Kost me 52 euro. Ik ben zo gedemotiveerd geraakt door dat klote bellen via Teams.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoe gaat het nu op het kantoor? Is het al wat beter?
Het klinkt allemaal heel ongezond voor jou livelink. Wordt het nu niet eens tijd om 100% aan jezelf te denken?quote:Op woensdag 6 april 2022 07:43 schreef livelink het volgende:
Of nou ja, ik ben sowieso gedemotiveerd op het moment. Het voelt gewoon alsof er voortdurend beslissingen worden genomen die mijn leven moeilijker maken waar ik geen enkele invloed op heb. Het is slikken of stikken.
Ik werk gewoon wel hard hoor en doe wat ik moet doen, maar vraag me gewoon niet om ook nog gezellig met collega's om te gaan of zo.
Goedemorgen MadMaster. Nog een beetje verder gekomen gisteren met je huiswerk?quote:
quote:
Zodra mijn nieuwe koptelefoon binnenkomt vandaag zal ik hem inwijden met Imca Marinaquote:Op woensdag 6 april 2022 08:05 schreef Tjoent het volgende:
@:livelink, je kunt het beste gewoon maar deze boven je bureau hangen en via je koptelefoon de hele dag Imca Marina op repeat zetten.
[ afbeelding ]
Afleiding gegarandeerd
quote:Op woensdag 6 april 2022 08:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zodra mijn nieuwe koptelefoon binnenkomt vandaag zal ik hem inwijden met Imca Marina![]()
![]()
Goedemorgen!
Ik heb gisteren 2 uur zitten verschrompelen in een warm bad met zacht een filmmuziek playlist aan en heb mijn boek gelezen. Dat is dus gelukt, het huiswerk was qua tijd niet praktisch meer te doen. Heb de opdrachten maar in mijn hoofd gemaakt qua uitwerking.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Nog een beetje verder gekomen gisteren met je huiswerk?
quote:Op woensdag 6 april 2022 08:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Laat ons vooral weten of je je afgeleid voelde, uiteraard in positieve zin want wie houdt er nou niet van Imca Marina he![]()
Dan vragen we per direct patent aan op dit idee en lopen we allemaal binnen
Ik hoop niet dat je die 52 euro zelf moet betalen?quote:Op woensdag 6 april 2022 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn verhuisd sinds maandag naar een nieuw kantoor en ik ben daar nog niet geweest en heb ook nog geen plannen om daar naartoe te gaan. De feestelijke opening maandag heb ik aan me voorbij laten gaan. Tot overmaat van ramp ging gisteren mijn koptelefoon kapot die ik nodig heb om te kunnen bellen. Dus met plakband de boel bij elkaar geplakt en meteen een nieuwe besteld die hopelijk vanochtend komt. Kost me 52 euro. Ik ben zo gedemotiveerd geraakt door dat klote bellen via Teams.
Bruikbaar voor werk: ❌quote:Op woensdag 6 april 2022 11:44 schreef Rafeiro het volgende:
Baas even jennen:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_41.44.ProductTitle
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Halve dag Ikea, over 3 weken nog een keer, maar we boeken vooruitgang. De keuken wordt groen, aanrechtblad donker walnoot en de muren in de keuken worden roze.
Dat is super mooiquote:Op woensdag 6 april 2022 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje dit soort roze https://www.dunelm.com/pr(...)sv_campaign_id=78888
Ik had eerst een nog subtielere versie in gedachten, dat is misschien nog een optie, maar waarschijnlijk iets te bleek en neutraal, ik zit nog op een kleurkaart te wachten. Dead salmon van Farrow&Ball.quote:
Chique hoor.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had eerst een nog subtielere versie in gedachten, dat is misschien nog een optie, maar waarschijnlijk iets te bleek en neutraal, ik zit nog op een kleurkaart te wachten. Dead salmon van Farrow&Ball.
Keuken wordt dit https://www.ikea.com/nl/n(...)e-keuken-pub30e49f31 maar dan oogt het in het echt wat donkerder ook door dit blad https://www.ikea.com/nl/n(...)n-laminaat-10442984/ en zwarte greepjes. Onze keuken gaat ook zo de hoek om zoals links op de foto. Op de plek van het raam komen bij ons lage bovenkastjes, ons raam (waar de spoelbak komt)zit net voorbij de kookplaat zit, op die wand komt alleen de afzuigkap en geen bovenkastjes
Merel heeft ook veel muren laten verven met verf van Farrow&Ball, hele aparte mooie kleuren!quote:Op woensdag 6 april 2022 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had eerst een nog subtielere versie in gedachten, dat is misschien nog een optie, maar waarschijnlijk iets te bleek en neutraal, ik zit nog op een kleurkaart te wachten. Dead salmon van Farrow&Ball.
Keuken wordt dit https://www.ikea.com/nl/n(...)e-keuken-pub30e49f31 maar dan oogt het in het echt wat donkerder ook door dit blad https://www.ikea.com/nl/n(...)n-laminaat-10442984/ en zwarte greepjes. Onze keuken gaat ook zo de hoek om zoals links op de foto. Op de plek van het raam komen bij ons lage bovenkastjes, ons raam (waar de spoelbak komt)zit net voorbij de kookplaat zit, op die wand komt alleen de afzuigkap en geen bovenkastjes
Groot ook vooral, want op de wand waar de fotograaf staat komt een 2 meter hoge kastenwand van ruim 3 meter breed met daarin de apparatuur zoals diepvries, koelkast, magnetron en oven en voorraadkastenquote:
Verf van farrow&ball is prachtig, maar ook enorm prijzig. Eens kijken wat de schilder volgende week te melden heeftquote:Op woensdag 6 april 2022 17:44 schreef just me het volgende:
[..]
Merel heeft ook veel muren laten verven met verf van Farrow&Ball, hele aparte mooie kleuren!
Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uitziet
En zelfs ook rondneuzen naar de verschillende prijzen, maar dat is jou wel toevertrouwdquote:Op woensdag 6 april 2022 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Verf van farrow&ball is prachtig, maar ook enorm prijzig. Eens kijken wat de schilder volgende week te melden heeft
Uplifting klinkt goed. Goedenavondquote:Op woensdag 6 april 2022 20:21 schreef MadMaster het volgende:
▶ Vanaf 20.30 uur gooi ik wat Uplifting Trance op de stream voor de liefhebbers...
Nieuwe kwam vanochtend binnen gelukkig. De oude is denk ik kapot gegaan toen mijn zoon daar 's avonds met zijn huiswerk bezig was. Hij heeft waarschijnlijk per ongeluk de lamp er op gezet of zo. Hij wist het zelf ook niet, had niet gezien dat er iets mis ging.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Heb je je nieuwe koptelefoon ontvangen?
En hoe kreeg je die oude kapot?
Pure pech dus.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nieuwe kwam vanochtend binnen gelukkig. De oude is denk ik kapot gegaan toen mijn zoon daar 's avonds met zijn huiswerk bezig was. Hij heeft waarschijnlijk per ongeluk de lamp er op gezet of zo. Hij wist het zelf ook niet, had niet gezien dat er iets mis ging.
Ook geen oordopjes van een telefoon?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
Maar met dat Teams bellen kun je dus niet zonder koptelefoon met microfoontje. Ik had zelf anders heus nog wel een andere koptelefoon gehad, maar niet met microfoon.
Ach, ik heb er weer een en de andere heb ik in een la gegooid als reserve. Misschien ga ik hem proberen te lijmen. De kabels waren nog wel goed.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geen oordopjes van een telefoon?
Misschien niet optimaal, maar je hoeft ze toch niet de hele tijd in te hebben?
3D beugeltje printen, heeft je zoon ook weer wat te doen...quote:Op woensdag 6 april 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik heb er weer een en de andere heb ik in een la gegooid als reserve. Misschien ga ik hem proberen te lijmen. De kabels waren nog wel goed.
Goed planquote:Op woensdag 6 april 2022 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3D beugeltje printen, heeft je zoon ook weer wat te doen...
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3D beugeltje printen, heeft je zoon ook weer wat te doen...
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting heeft ook z'n eigen smiley nu:
[ afbeelding ]
dan ga ik even meeluisterenquote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai nog tot 22.00 uur en dan ga ik na deze lange dag even een whisky pakken...
Mm, lekker. Ik had ook wel zin in een wijntje, maar we hebben het niet in huis, jammer genoeg.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai nog tot 22.00 uur en dan ga ik na deze lange dag even een whisky pakken...
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:43 schreef just me het volgende:
Ik had overigens geen melding ontvangen, zal eens kijken of er iets verkeerd staat bij mijn instellingen, nou niet die van mij maar van de app natuurlijk
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij hebt ze toch ook ?quote:
Als het weer het toe laat, ben ik morgen naar het honkballen.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:54 schreef just me het volgende:
Ik heb de cache van de app geleegd, misschien lag het daar aan. Morgenavond als Melting gaat draaien kan ik het mooi controleren
Dat is ook wel weer gezellig! Nieuwe coach toch ?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het weer het toe laat, ben ik morgen naar het honkballen.
De competitie begint weer...
Ja, die vorig jaar nog bij Rotterdam coach was, na een aantal jaar geleden met een hoop heibel vanuit Amsterdam die kant op te zijn gegaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer gezellig! Nieuwe coach toch ?
Ik hoop het voor je. Vanavond was het echt slecht, naargeestig weer.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het weer het toe laat, ben ik morgen naar het honkballen.
De competitie begint weer...
Ja, zoiets kan ik me nog herinneren of heb ik gelezen, logisch als hij er morgen niet bij zou zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die vorig jaar nog bij Rotterdam coach was, na een aantal jaar geleden met een hoop heibel vanuit Amsterdam die kant op te zijn gegaan.
Maar z'n vader is deze week overleden, dus ik denk niet dat hij er morgen bij zal zijn...
Oh, wat leuk!quote:Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn smileys zijn inmiddels ook toegevoegd...
Ik had golfles vanmorgen en dat was nog redelijk te doen, de rest van de dag was ik niet vooruit te branden en was ik echt erg sjagrijnig van dat zeikweerquote:Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Vanavond was het echt slecht, naargeestig weer.
jammer dat ik het gemist heb maar bedankt voor de laatste nummers !quote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Even een cooldown en dan is het klaar...
[ afbeelding ]
Was erg lekker. Dank je wel. En deze heb je dus ook toe laten voegenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Even een cooldown en dan is het klaar...
[ afbeelding ]
Dank u!quote:Op woensdag 6 april 2022 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
jammer dat ik het gemist heb maar bedankt voor de laatste nummers !
en geniet dadelijk van je drankje
[ afbeelding ]
Ja, de overige 7 mag je zelf opzoeken...quote:Op woensdag 6 april 2022 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Was erg lekker. Dank je wel. En deze heb je dus ook toe laten voegen
ik bedoel natuurlijk geen vat rode wijn maar je begrijpt me vast welquote:
Rode wijn krijg ik moeilijk weg, dus dat wordt het sowieso niet...quote:Op woensdag 6 april 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk geen vat rode wijn maar je begrijpt me vast wel
dan moet er maar een smiley komen met een whisky vatquote:Op woensdag 6 april 2022 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rode wijn krijg ik moeilijk weg, dus dat wordt het sowieso niet...
Challenge accepted!quote:Op woensdag 6 april 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de overige 7 mag je zelf opzoeken...
En jij ook bedankt!
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting heeft ook z'n eigen smiley nu:
[ afbeelding ]
Je hebt er werk van gemaakt…quote:Op woensdag 6 april 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel simpel eigenlijk hoor. Gewoon het nummertje veranderen in de url telkens. Gelukkig werk je systematisch.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt er werk van gemaakt…![]()
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 7 april 2022 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel simpel eigenlijk hoor. Gewoon het nummertje veranderen in de url telkens. Gelukkig werk je systematisch.
Dan heb ik wel echt geluk gehad. Want ik had ze anders echt niet gevonden. Die met dat knopje is ook wel geniaal trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen invloed op de naamgeving gehad…
Die heb ik niet zelf gemaakt (net als een paar anderen), maar die was nog ergens vanuit een ver verleden op een harde schijf opgeslagen…quote:Op donderdag 7 april 2022 08:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb ik wel echt geluk gehad. Want ik had ze anders echt niet gevonden. Die met dat knopje is ook wel geniaal trouwens.
Ik vermoed hetzelfde, na weken droogte zal het veld ook wel een zompige boel zijn…quote:Op donderdag 7 april 2022 08:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat de honkbal niet veel gaat worden vandaag MadMaster.
Ik denk dat de knuppels om je oren waaien.
Lekker glijden over het veldquote:Op donderdag 7 april 2022 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vermoed hetzelfde, na weken droogte zal het veld ook wel een zompige boel zijn…
Bestel er eens een fles whisky...quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Of ik ff ¤4,17 inklaringskosten wil betalen om mijn aangevraagde gratis kleurkaartjes/foldertjes uit de UK te mogen ontvangen, anders stuurt PostNL het ‘pakket’ weer terug naar de afzender.
Stuur maar lekker terug dan
Brexit is not funnyquote:Op donderdag 7 april 2022 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestel er eens een fles whisky... [ afbeelding ]
Met 'gratis' kan/wil men geen rekening houden, je betaald sowieso al over 'vermeende' waarde- en verzendkosten...quote:Op donderdag 7 april 2022 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar inklaringskosten voor een gratis foldertje betalen gaat natuurlijk nergens over
Niet voor ons en ook niet voor de Britten.quote:
Ik bestelde de vorige jaren nog wel eens leuke betaalbare golfkleding in de UK maar nu doe ik het helaas niet meerquote:Op donderdag 7 april 2022 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Niet voor ons en ook niet voor de Britten.
Ik ken bijna niemand meer die daar dan ook nog iets aanschaft, vanwege dit gezeik.
Moet je voor de lol eens berekenen hoeveel inkomsten ze daardoor missen...
Kun je wel doen, laten afleveren bij schoonouders van je dochter, en die nemen het mee als ze een keer overkomen.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bestelde de vorige jaren nog wel eens leuke betaalbare golfkleding in de UK maar nu doe ik het helaas niet meer
Ja dat hebben ze ook aangeboden maar als het dan niet past ben ik te laat met terugsturen, ja, ik heb er over nagedachtquote:Op donderdag 7 april 2022 13:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je wel doen, laten afleveren bij schoonouders van je dochter, en die nemen het mee als ze een keer overkomen.
Hebbert.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ook aangeboden maar als het dan niet past ben ik te laat met terugsturen, ja, ik heb er over nagedachtZe komen ook niet zo vaak in NLD en de fam hier gaat er pas eind juli naar toe. En als ik iets bestel wil ik het ook meteen hebben
Ik hou het in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 7 april 2022 13:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebbert.Maar dan dus maar kort voor hun vertrek bestellen.
De twee gratis kleurkaartjes (we hebben het over twee stukjes gekleurd karton) is volgens de douane 73 cent waardquote:Op donderdag 7 april 2022 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met 'gratis' kan/wil men geen rekening houden, je betaald sowieso al over 'vermeende' waarde- en verzendkosten...
[..]
Niet voor ons en ook niet voor de Britten.
Ik ken bijna niemand meer die daar dan ook nog iets aanschaft, vanwege dit gezeik.
Moet je voor de lol eens berekenen hoeveel inkomsten ze daardoor missen...
Nee zelfs dat is het niet, het is een uitklapfoldertje van de collectie.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De twee gratis kleurkaartjes (we hebben het over twee stukjes gekleurd karton) is volgens de douane 73 cent waard
Ik denk dat je het bericht van de bezorgende instantie Post NL, DHL o.i.d) hebben ontvangen.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De twee gratis kleurkaartjes (we hebben het over twee stukjes gekleurd karton) is volgens de douane 73 cent waard
Welkom aRd.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister een gedeelte mee
Mmm ik krijg nog steeds geen melding van de appquote:
Dat heb ik ook soms..... herinstalleren van de app verhelpt dat.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm ik krijg nog steeds geen melding van de app
dan ga ik dat maar eens doen, van jou weet ik dat je vaak op donderdag draait maar dat Mad gisteren draaide had ik pas erg laat in de gaten.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms..... herinstalleren van de app verhelpt dat. ::{
Ik lag toen al in bed. Zag het vanmorgen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik dat maar eens doen, van jou weet ik dat je vaak op donderdag draait maar dat Mad gisteren draaide had ik pas erg laat in de gaten.
dan moet je het vaker laten doenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lag toen al in bed. Zag het vanmorgen.
Gisteren na de massage was ik erg relaxt.
Was de 2e keer (eerste keer 70 minuten, gisteren 90 minuten). Komende week nog een uurtje, maar dan stop ik ermee. Is duur. ¤ 60,- per uur namelijk.quote:
Oh dat is vrij kostbaarquote:Op donderdag 7 april 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Was de 2e keer (eerste keer 70 minuten, gisteren 90 minuten). Komende week nog een uurtje, maar dan stop ik ermee. Is duur. ¤ 60,- per uur namelijk.
Mijn geld is op.
Ja..... en vorige week tot en met zaterdag spierpijn gehad.quote:
En dat al aan het begin van de maandquote:Op donderdag 7 april 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Was de 2e keer (eerste keer 70 minuten, gisteren 90 minuten). Komende week nog een uurtje, maar dan stop ik ermee. Is duur. ¤ 60,- per uur namelijk.
Mijn geld is op.
Ja..... dat wil ik ook wel doen. Maar moet een beetje zuinig aan gaan doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En dat al aan het begin van de maand.
Maar als het wel helpt wellicht wat per maand aan de kant er voor leggen?
Ik weet het, een vriendin van mij doet dit ook. Ze heeft mij 1x gemasseerd en het was heerlijk ontspannend.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... en vorige week tot en met zaterdag spierpijn gehad.
Nu alleen nek en handen wat last.
Maar is Thaise massage. Die gaan dus echt met hun knieën op je spieren drukken, en drukken alle zere plekken stevig aan.
Hoop dat,dat geen grap isquote:Op donderdag 7 april 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... dat wil ik ook wel doen. Maar moet een beetje zuinig aan gaan doen.
Gelukkig krijg ik per 1 april loonsverhoging!
Ja..... viel bijna in slaap.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet het, een vriendin van mij doet dit ook. Ze heeft mij 1x gemasseerd en het was heerlijk ontspannend.
Je leeft maar één keer hè... goed voor jezelf zorgen is het allerbelangrijkste, dan maar iets minder luxe biertjesquote:Op donderdag 7 april 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... dat wil ik ook wel doen. Maar moet een beetje zuinig aan gaan doen.
Gelukkig krijg ik per 1 april loonsverhoging!
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hoop dat,dat geen grap is
Je hoeft toch ook niet elke week z'n massage, dan doe je het lekker 1x in de 14 dagenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, heb het de 31 maart nog even nagevraagd. En ik hoefde niets te doen. Werd allemaal geregeld voor de salarisbetaling van april.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer hè... goed voor jezelf zorgen is het allerbelangrijkste, dan maar iets minder luxe biertjes
Dat kan ik ook nog gaan doen inderdaad. Scheelt dat het erg vast zat allemaal vorige week. Is nu allemaal een stuk losser. Dus minder zal ook wel werken.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet elke week z'n massage, dan doe je het lekker 1x in de 14 dagen
dat is iets anders, en het volgende goede doel ben je zelf weerquote:Op donderdag 7 april 2022 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Verdorie....... heb ik er net 6 besteld voor het goede doel.
Doet een winkel hier uit de buurt. Was een actie.... biertjes van een Oekraïense brouwerij voor een actie prijs.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
dat is iets anders, en het volgende goede doel ben je zelf weer
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
Jefferson Airplane - White Rabit
Welkom.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Wit klein konijntje had een vliegje op zijn neus![]()
![]()
Dat is inderdaad lief.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:23 schreef just me het volgende:
Oh zo vreselijk lief...
ik had vanmiddag een afspraak met degene die de ledenadministratie voor het grootste deel heeft overgenomen. Ik kreeg een 'n bos hele mooie tulpen, dank je wel voor 1 jaar fijne samenwerking
Dat is inderdaad liefquote:Op donderdag 7 april 2022 19:23 schreef just me het volgende:
Oh zo vreselijk lief...
ik had vanmiddag een afspraak met degene die de ledenadministratie voor het grootste deel heeft overgenomen. Ik kreeg een 'n bos hele mooie tulpen, dank je wel voor 1 jaar fijne samenwerking
Ben je blauw (van de drank) dan?quote:
Ik kan het niet alleen, bijna blauw, maar niet van de sangria.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je blauw (van de drank) dan?
Welkom Fogel.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
De Dijk - Ik kan het niet alleen
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan het niet alleen, bijna blauw, maar niet van de sangria.
Net wel een GT ingeschonken, het is immers donderdag.
Hallo alemaal
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Hee Fogel![]()
Blijf het een fijne band vinden de Dijk
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ik ben er ook hoor, maar ik ben vanalles aan het opmeten ivm de nieuwe keuken, kijken wat ik in welke lade wil gaan opbergen
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ik ben er ook hoor, maar ik ben vanalles aan het opmeten ivm de nieuwe keuken, kijken wat ik in welke lade wil gaan opbergen
Heel ander type meet dan ik gewend benquote:
Succes met het opmetenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
we hebben 23 april een meet, ben je dan in het land ?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel ander type meet dan ik gewend ben
23 april is er een Radio49 meet. Ga je mee?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben 23 april een meet, ben je dan in het land ?
GMTA!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
23 april is er een Radio49 meet. Ga je mee?
Ja, maar niet in Nederland.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben 23 april een meet, ben je dan in het land ?
Meet met een rolmaatquote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef just me het volgende:
Buurvrouw als u de stoel kwijt bent... die ligt nu hier in de tuin
![]()
Hier ligt er vanalles in mijn aardbeienveldje, gelukkig wel onze eigen spullenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef just me het volgende:
Buurvrouw als u de stoel kwijt bent... die ligt nu hier in de tuin
![]()
er was opeens een hele harde woeiquote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wie heeft die over de schutting gegooid?
Ik wist niet eens dat het zo hard zou gaan waaien, ik zal de weersvoorspelling toch beter in de gaten gaan houden.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier ligt er vanalles in mijn aardbeienveldje, gelukkig wel onze eigen spullen
Goede avond en welkom livelink.quote:
nee geen waarschuwing dus de app maar verwijderd en opnieuw geinstalleerdquote:Op donderdag 7 april 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
En kreeg je een waarschuwing van je app vanavond, just me?
Gaat de volgende keer zeker weer werken.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
nee geen waarschuwing dus de app maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Ja dat zal zaterdagavond worden en dan ben ik aan het oppassenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat de volgende keer zeker weer werken.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
Er zijn duitstalige nummers die ik leuk vind en er zijn duitstalige nummers die ik verschrikkelijk vind. Jullie mogen raden onder welke categorie deze valt..
Uhhhhh verschrikkelijk leuk?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
Er zijn duitstalige nummers die ik leuk vind en er zijn duitstalige nummers die ik verschrikkelijk vind. Jullie mogen raden onder welke categorie deze valt..
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
In het geval van just me:
Gardenchairs in the wind.
Is dat een nieuw nr van der?quote:
Je was even heeeel warm, maar ik keur het af.quote:
Welterusten aRd.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting , maar ik ga nu slapen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Welterusten aRdquote:Op donderdag 7 april 2022 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2022 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was even heeeel warm, maar ik keur het af.
Ja, en nooit meer iets van ze gehoord, toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Was toch echt wel een baanbrekend nummer
Ik niet, maar dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en nooit meer iets van ze gehoord, toch?
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt Eminem. Je zit in de rappershoek. Maar geen verkeerde rap
Van deze artiest gaan we anders ook niets nieuws meer horen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Much better![]()
Ik kan echt helemaal niets met Nielson
Ja, ik las dat. Mooi hoor, ik wou dat ik eens los kon met kleuren in mijn huis.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Net als de muur in de keuken van Ddm en Symph.
[ afbeelding ]
Mijn toestemming heb je.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik las dat. Mooi hoor, ik wou dat ik eens los kon met kleuren in mijn huis.
Meteen doen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier word ik vrolijk van.
er is altijd wel iets om blij van te wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt ook een happy day?
[ afbeelding ]
Wie heeft er met vuurwerk zitten spelen?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
De huidige keuken heeft Vuurpijl op de muren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |