SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedje wie van de 3 het eerst komt vertellen dat dit een goed plan is!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Om bij het eerstvolgende oplaadstation weer 45 minuten stil te staan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het een tijdelijke voorstel is, dan kan ik me er iets bij voorstellen.
En met je EV kan je er dan mooi met 100 of 130 voorbij klappen.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok anders knoopieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedje wie van de 3 het eerst komt vertellen dat dit een goed plan is!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ben jij altijd zo zuur?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om bij het eerstvolgende oplaadstation weer 45 minuten stil te staan.
Je oom had mij vannacht anders voor 100% goed gestoten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja die verlaging van 130 naar 100 haalde ook zoveel uitiets van 0,6% minder uitstoot of zoiets was het?
Nee, alleen als het om links gehoax gaatquote:
Ik had het niet over instoot hèquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je oom had mij vannacht anders voor 100% goed gestoten.
Je staat alleen stil bij een lader als je verder rijdt dan de range van je auto, zit je toch al snel op 90.000km per jaar als je dat iedere werkdag doet, dus dat is niet zo'n grote groep Nederlanders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om bij het eerstvolgende oplaadstation weer 45 minuten stil te staan.
0,6% minder uitstoot van wat?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja die verlaging van 130 naar 100 haalde ook zoveel uitiets van 0,6% minder uitstoot of zoiets was het?
Rij jij maar eens 800 km per dag met een gemiddelde EV zonder op te ladenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je staat alleen stil bij een lader als je verder rijdt dan de range van je auto, zit je toch al snel op 90.000km per jaar als je dat iedere werkdag doet, dus dat is niet zo'n grote groep Nederlanders.
Niet altijd achteruit rijdenquote:
130. Wel even opletten he!quote:
Ja want voor asieleisiërs uit gelukzoekerije moet natuurlijk snel gebouwd worden. Nu welquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:46 schreef Nober het volgende:
Stikstofprobleem aanpakken. Zo doen we dat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |