abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204341200
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind het machtig interessant hoe dergelijke beinvloeding nou eigenlijk werkt. Helaas weet ik er nog te weinig van.
Het is een circle jerk. Het is een soort van gesloten groep die elkaar naroept. Als je dan een tegengeluid geeft of bronnen dan zeggen ze dat je een schaap bent.
Ze doen ook allemaal onderzoek op feesboek maar als je vraagt of er ooit een een universitair diploma heeft gehaald en dus weet hoe je een onderzoek uitvoert an blokkeren ze je.
Ze zijn echt rete irritant.
pi_204341238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:00 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Is wel grappig dat de meeste covid wappies nu ook pro-rus wappies zijn.
Keb niet de indruk dat de Wappies in BNW pro-Rus wappie zijn. Maar misschien is het wel een tamelijk heterogene groep, zou wat zijn zeg.

Naja laat ik dit vuurtje niet opstoken, laat ik het hierbij houden:
Als je je emotioneel bezigt en uit met hatelijke termen jegens groepen mensen moet je oppassen dat je zelf niet doordraait.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:29:08 #33
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_204341255
We wachten gewoon tot Poetin de laatste Oekrainer heeft vermoord, verkracht of gedeporteerd naar Shakalin heeft en dan komt Putin naar de Baltische Staten en Polen en dan nog doen we NIETS , omdat we bang zijn

Putin is erger dan Stalin
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_204341263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
We wachten gewoon tot Poetin de laatste Oekrainer heeft vermoord, verkracht of gedeporteerd heeft en dan komt Putin naar de Baltische Staten en Polen en dan nog doen we NIETS , omdat we bang zijn
Dan is het Russische leger alvast verzwakt door Oekraïense soldaten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204341275
quote:

[..]
Ik vind het machtig interessant hoe dergelijke beinvloeding nou eigenlijk werkt. Helaas weet ik er nog te weinig van.
Ik neem aan dat er o.a. psychologen achter succesvolle beïnvloedingtechnieken zitten. Lijkt me overigens nog best lastig om goede teksten te schrijven om de gewenste doelgroep te bereiken; je wil een niet al te intelligent deel van de bevolking beïnvloeden zonder dat het meteen overduidelijk is dat ze als willoos instrument ingezet worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204341281
quote:
We wachten gewoon tot Poetin de laatste Oekrainer heeft vermoord, verkracht of gedeporteerd naar Shakalin heeft en dan komt Putin naar de Baltische Staten en Polen en dan nog doen we NIETS , omdat we bang zijn

Tuurlijk.
Vakman pur sang
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:32:43 #37
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_204341285
Misschien dubbelop:
ex CZ T-72M-1s en de (ex NVA) BMP-1Ps uit CZ zijn op de trein naar UKR.

[edit] zullen er ws wel allang zijn inmiddels
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:34:55 #38
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204341298
quote:

[..]
Dat is het ook. Na een paar lesjes psychologie hoe mensen in schema's denken, wordt veel duidelijk.
Niets is overigens eenvoudiger dan een overtuiging volhouden. Een wijs man staat hierbij open voor een andere zienswijze.

Ook interessant is dit op jezelf los te laten want elk mens heeft wel ergens een bepaalde gecultiveerde vooringenomenheid. Het verschil is dus niet zozeer of iemand het doet maar of die persoon vooraleerst het wil en dan ook dat kan (weten te) onderscheiden wat die daarmee aanricht.
De één is voor bepaalde zaken ook wat gevoeliger (of meer op de hoogte) dan de ander vanwege bv (persoonlijk) opgedane kennis, kunde, (levens)ervaringen of omstandigheden.

Politici zijn op dit vlak doorgaans experts omdat ze - mits niet losgezongen - ragfijn aanvoelen wat wel en niet (on)verteerbaar is. Iemand die dan weer lang op een vaste positie zit, verliest doorgaans het zicht en gaat dan uit de bocht vliegen. Niet heel erg als het gaat om zeg een verkeerde aankoop maar wel als daarmee levens van andere mensen (letterlijk) over de kop worden gejaagd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204341305
Vette beelden

twitter
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:36:42 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204341308
quote:

[..]
Ze laten o.a. beelden van vrouw met een Oekraïnse vlag zien in een nieuwsuitzending van de Russische staatstv, en 'alledgedly' lijken in de straat om de mensen Pro-Russisch te brainwashen.

Briljant.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204341330
quote:

9 miljoen landgenoten afgemaakt. Denk het niet
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:41:13 #42
323876 michaelmoore
pi_204341350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:39 schreef pvdplanet het volgende:

[..]
9 miljoen landgenoten afgemaakt. Denk het niet
Putin is nog lang nite klaar

Hij zegt dat 50% alle oekrainers heulen met de nazi s en gestraft moete worden, lees dood
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_204341361
quote:

We moeten NU stoppen met Russisch gas en olie.
pi_204341366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
We moeten NU stoppen met Russisch gas en olie.
En straks koud en honger(snood) en dan?
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:44:37 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204341375
India is gelukkig nog niet helemaal over naar de dark side.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:46:20 #46
323876 michaelmoore
pi_204341393
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dan zijn we tenminste met eer gestorven
pi_204341400
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dan zijn we tenminste met eer gestorven
:')

Ga maar ergens een pistool kopen in Rotterdam Zuid mocht het zo ver komen. |:(
Denk niet dat het een mooie wereld wordt als er overal honger wordt geleden. In die zin is het ook bloedlink om de Russische bevolking zelf zo aan te pakken, je duwt ze verder in de hand van Putin.
pi_204341408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk je serieus dat als de gasstroom morgen stopt we overmorgen al totaal geen energie meer hebben en de schappen overal leeg zijn :')?
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:48:51 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204341413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk niet dat het een mooie wereld wordt als er overal honger wordt geleden.
Dat proces is nu al in gang gezet, er gaan de komende maanden of zelfs jaren honderden miljoenen mensen honger lijden door de Russische invasie:
https://www.globalcitizen(...)ger-food-insecurity/
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204341422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je serieus dat als de gasstroom morgen stopt we overmorgen al totaal geen energie meer hebben en de schappen overal leeg zijn :')?
Ik denk dat je schromelijk naïef bent hoeveel graan er uit Oekraïne komt en hoe erg afhankelijk onze productie is van kunstmest.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:51:42 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204341432
twitter
Huilen dan.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:52:00 #52
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204341433
Misselijkmakend. Hoe krijg je het uit je bek :r

dinsdag 5 april 2022 @ 18:52:21 #53
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204341437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk dat je schromelijk naïef bent hoeveel graan er uit Oekraïne komt en hoe erg afhankelijk onze productie is van kunstmest.
Wij kunnen die kunstmest nog betalen. Boeren in Afrika niet.
are we infinite or am I alone
pi_204341443
twitter
pi_204341461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat proces is nu al in gang gezet, er gaan de komende maanden of zelfs jaren honderden miljoenen mensen honger lijden door de Russische invasie:
https://www.globalcitizen(...)ger-food-insecurity/
Goed moment om boeren weg te pesten en je druk te maken om stikstof normen.
pi_204341462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:36 schreef polderturk het volgende:
Vette beelden

[ twitter ]
Ik heb niet alles gezien uiteraard, maar dit zijn wel ongeveer de eerste beelden van goede kwaliteit waar armor vs armor actie die ik zie.

Russen gebruiken duidelijk de wegen en rijden achter elkaar aan (wat je ook veel leest overal). Ook wel rennende infanterie te zien maar voor zover ik kan zien eigenlijk alleen langs de weg zelf. Analyse laat ik verder aan experts over.
pi_204341463
quote:

Rusland heeft de komende jaren niet de militaire middelen om Polen en/of de Baltische staten binnen te vallen.

Er gaat nu een nieuwe wapenwedloop tussen Rusland en de Europese NATO leden ontstaan en wij kunnen het ons eenvoudigweg niet veroorloven die te verliezen. Wij dienen ons te bewapenen om de Russische horde buiten de deur te houden voordat zij zich voldoende hebben kunnen bewapenen om ons onder het mom van "denazificatie" binnen te vallen, beroven, verkrachten en uitroeien. De Russen hebben in de voorbije dagen hun kaarten op tafel gelegd en in niet mis te verstane bewoordingen laten weten wat hun ambities zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204341465
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Wij kunnen die kunstmest nog betalen. Boeren in Afrika niet.
Waar haal je die kunstmest vandaan dan. _O-
pi_204341467
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:52 schreef Tengano het volgende:
Misselijkmakend. Hoe krijg je het uit je bek :r

Neemt zo’n mongool zichzelf nog serieus of is die bang dat die een kopje the van Putin krijgt als die een beetje kritisch is?
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:56:58 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204341476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:55 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Neemt zo’n mongool zichzelf nog serieus of is die bang dat die een kopje the van Putin krijgt als die een beetje kritisch is?
Geen idee, maar ik trek dit heel slecht pfff :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')