Het is een circle jerk. Het is een soort van gesloten groep die elkaar naroept. Als je dan een tegengeluid geeft of bronnen dan zeggen ze dat je een schaap bent.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het machtig interessant hoe dergelijke beinvloeding nou eigenlijk werkt. Helaas weet ik er nog te weinig van.
Keb niet de indruk dat de Wappies in BNW pro-Rus wappie zijn. Maar misschien is het wel een tamelijk heterogene groep, zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is wel grappig dat de meeste covid wappies nu ook pro-rus wappies zijn.
Dan is het Russische leger alvast verzwakt door Oekraïense soldaten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
We wachten gewoon tot Poetin de laatste Oekrainer heeft vermoord, verkracht of gedeporteerd heeft en dan komt Putin naar de Baltische Staten en Polen en dan nog doen we NIETS , omdat we bang zijn
Ik neem aan dat er o.a. psychologen achter succesvolle beïnvloedingtechnieken zitten. Lijkt me overigens nog best lastig om goede teksten te schrijven om de gewenste doelgroep te bereiken; je wil een niet al te intelligent deel van de bevolking beïnvloeden zonder dat het meteen overduidelijk is dat ze als willoos instrument ingezet worden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het machtig interessant hoe dergelijke beinvloeding nou eigenlijk werkt. Helaas weet ik er nog te weinig van.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
We wachten gewoon tot Poetin de laatste Oekrainer heeft vermoord, verkracht of gedeporteerd naar Shakalin heeft en dan komt Putin naar de Baltische Staten en Polen en dan nog doen we NIETS , omdat we bang zijn
Putin is erger dan Stalin
Dat is het ook. Na een paar lesjes psychologie hoe mensen in schema's denken, wordt veel duidelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze laten o.a. beelden van vrouw met een Oekraïnse vlag zien in een nieuwsuitzending van de Russische staatstv, en 'alledgedly' lijken in de straat om de mensen Pro-Russisch te brainwashen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
9 miljoen landgenoten afgemaakt. Denk het nietquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
We wachten gewoon tot Poetin de laatste Oekrainer heeft vermoord, verkracht of gedeporteerd naar Shakalin heeft en dan komt Putin naar de Baltische Staten en Polen en dan nog doen we NIETS , omdat we bang zijn
Putin is nog lang nite klaarquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:39 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
9 miljoen landgenoten afgemaakt. Denk het niet
We moeten NU stoppen met Russisch gas en olie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
En straks koud en honger(snood) en dan?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef polderturk het volgende:
[..]
We moeten NU stoppen met Russisch gas en olie.
Dan zijn we tenminste met eer gestorvenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
En straks koud en honger(snood) en dan?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan zijn we tenminste met eer gestorven
Denk je serieus dat als de gasstroom morgen stopt we overmorgen al totaal geen energie meer hebben en de schappen overal leeg zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
En straks koud en honger(snood) en dan?
Dat proces is nu al in gang gezet, er gaan de komende maanden of zelfs jaren honderden miljoenen mensen honger lijden door de Russische invasie:quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk niet dat het een mooie wereld wordt als er overal honger wordt geleden.
Ik denk dat je schromelijk naïef bent hoeveel graan er uit Oekraïne komt en hoe erg afhankelijk onze productie is van kunstmest.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk je serieus dat als de gasstroom morgen stopt we overmorgen al totaal geen energie meer hebben en de schappen overal leeg zijn?
Wij kunnen die kunstmest nog betalen. Boeren in Afrika niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat je schromelijk naïef bent hoeveel graan er uit Oekraïne komt en hoe erg afhankelijk onze productie is van kunstmest.
Goed moment om boeren weg te pesten en je druk te maken om stikstof normen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat proces is nu al in gang gezet, er gaan de komende maanden of zelfs jaren honderden miljoenen mensen honger lijden door de Russische invasie:
https://www.globalcitizen(...)ger-food-insecurity/
Ik heb niet alles gezien uiteraard, maar dit zijn wel ongeveer de eerste beelden van goede kwaliteit waar armor vs armor actie die ik zie.quote:
Rusland heeft de komende jaren niet de militaire middelen om Polen en/of de Baltische staten binnen te vallen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
Waar haal je die kunstmest vandaan dan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wij kunnen die kunstmest nog betalen. Boeren in Afrika niet.
Neemt zo’n mongool zichzelf nog serieus of is die bang dat die een kopje the van Putin krijgt als die een beetje kritisch is?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:52 schreef Tengano het volgende:
Misselijkmakend. Hoe krijg je het uit je bek
Geen idee, maar ik trek dit heel slecht pfffquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:55 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Neemt zo’n mongool zichzelf nog serieus of is die bang dat die een kopje the van Putin krijgt als die een beetje kritisch is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |