SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bitterbalkorstin.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat de TT over onze aller geliefde vorstin?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat de TT over onze aller geliefde vorstin?
Dan krijgt ze wel weinig huur van dat huis als ze nog steeds net erboven zit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk als je net boven zo'n bedrag zit, dan hou je dus minder over dan die minima omdat je die hulp niet krijgt.
Ja dat is met al zulke dingen, maar ze moeten wel ergens een grens stellen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:24 schreef Ama het volgende:
Snap het ergens ook wel maar is wel voor stom voor mensen die er net boven zitten.
Nee dat zei ze ook in vorig topic.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel weinig huur van dat huis als ze nog steeds net erboven zit.
Ja dat begrijp ik ook wel weer want anders is het einde een beetje zoek.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is met al zulke dingen, maar ze moeten wel ergens een grens stellen.
Geen idee hoe ze dat verrekenen. Volgens mij is het "vermogen", maar zit zelf niet in die situatie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Vergeet niet de huur van dat huis, is ook inkomen toch?
Daarom de vraagteken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat verrekenen. Volgens mij is het "vermogen", maar zit zelf niet in die situatie.
Volgens mij valt de huur niet onder inkomsten maar de waarde van de woning wel als bezit. Bitterbal weet vast hoe ze haar belastingformulieren in moet vullenquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom de vraagteken.Weet het ook niet zeker.
Bikinifoto's?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij had ik safe-search uit staan want ik kreeg wat andere plaatjes van onze vorstin.
quote:Verhuur tweede woning
De huurinkomsten van de tweede woning hoef je NIET op te geven. De reden hiervoor is dat een tweede huis onder BOX 3 valt. De Belastingdienst rekent over deze inkomsten namelijk een vast percentage.
Ja 2e woning valt in box 3 dus betaal je vermogens belasting overquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij valt de huur niet onder inkomsten maar de waarde van de woning wel als bezit. Bitterbal weet vast hoe ze haar belastingformulieren in moet vullen
Huurinkomsten zijn belasting vrij.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Huurinkomsten gaat ook in Box 1 dacht ik, samen met salaris.
oh niet dus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Huurinkomsten gaat ook in Box 1 dacht ik, samen met salaris.
Dus je kunt straks 2 huizen verhuren en toch zorgtoeslag krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 2e woning valt in box 3 dus betaal je vermogens belasting over
Ik zei alleen dat je er hard voor moet werken om er boven te zitten terwijl er genoeg minima een beetje paprikachipsvretende stoned en kansloos op de bank zitten te stinken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Nogmaals. K ben geen minima. Heb dat ook niet gezegd.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je er hard voor moet werken om er boven te zitten terwijl er genoeg minima een beetje paprikachipsvretende stoned en kansloos op de bank zitten te stinken.
Zin in paprikachips nuquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je er hard voor moet werken om er boven te zitten terwijl er genoeg minima een beetje paprikachipsvretende stoned en kansloos op de bank zitten te stinken.
Nee zorgtoeslag kan niet omdat je vermogen hebt. Dus dat krijg k nietquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus je kunt straks 2 huizen verhuren en toch zorgtoeslag krijgen.
als je een tweede huis aan jezelf verhuurd krijg je dan huurtoeslag?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zorgtoeslag kan niet omdat je vermogen hebt. Dus dat krijg k niet
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
als je een tweede huis aan jezelf verhuurd krijg je dan huurtoeslag?
Hoe werkt dat dan. "Oh ja nee je hebt een tweede huis. Betaal daar je zorgkosten maar van."quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zorgtoeslag kan niet omdat je vermogen hebt. Dus dat krijg k niet
Nee want ze kijken naar box 3 :pquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
als je een tweede huis aan jezelf verhuurd krijg je dan huurtoeslag?
Ja dat is vermogen dus betaal dat daar man van jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan. "Oh ja nee je hebt een tweede huis. Betaal daar je zorgkosten maar van."
Okee tandarts die twee kronen linksachter, ik bied anderhalve dakkapel en een rol steenwol, wat zeg je?
Jaaaquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)ef=shop_home_recs_20
Wilde eigenlijk een boekenlegger maken van eigen foto's maar deze is ook tof.
Nou ja wel terecht maar goed als je er dus geen Huurinkomsten uithaalt en je verdient weinig kan je dus in de problemen komen:pquote:
Ja maar ik vind die magnetische dingen niet zo handig.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
https://www.etsy.com/list(...)_listing_bot-1&frs=1 deze is ook leuk @:cherrylips
Hmmquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die magnetische dingen niet zo handig.
Reden om mee te beginnenquote:
Ja tuurlijk is dat terechtquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wel terecht maar goed als je er dus geen Huurinkomsten uithaalt en je verdient weinig kan je dus in de problemen komen:p
Gvd is maar een zakje van 100 gram.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes uitdelen want daar heeft heel Nederland keihard voor gewerkt voor die snoepjes.
Ja in dat scenario moet je gewoon eentje verkopen en in die andere gaan wonen. DUHquote:
Vast wel een constructie waarbij het in een BV onder te brengen valt, maar dat is om andere redenen dan niet zo gunstig.quote:
Zie je nou wat er van komt als heel Nederland een kwart nanoseconde hard werkt?quote:
Ja kutzooiquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou wat er van komt als heel Nederland een kwart nanoseconde hard werkt?
Niet eens met een clowntje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)ref=sim_items_grid-9
Je kunt het wel aan je kinderen verhuren voor niet teveel en dan kunnen die huursubsidie aanvragen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel een constructie waarbij het in een BV onder te brengen valt, maar dat is om andere redenen dan niet zo gunstig.
en dan een eigen kinderopvang beginnen waar je de kinderopvangtoeslag in opvangt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt het wel aan je kinderen verhuren voor niet teveel en dan kunnen die huursubsidie aanvragen.
Ga je met US uit eten? Die ging vandaag ook al volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet me klaar gaan maken voor uit eten gaan, maar er ligt een knorrende kat op schoot
Met een vriendin als het goed is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met US uit eten? Die ging vandaag ook al volgens mij.
Weet niet of ik die wel gezien heb eigenlijk. Wel de 2 nieuwe natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen de originele. Met een emotional support knuffel op schoot.
Van een clown zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde je opvrolijken met een absurde gif
Ontzettend verouderd maar Pennywisequote:Op dinsdag 5 april 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik die wel gezien heb eigenlijk. Wel de 2 nieuwe natuurlijk.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:45 schreef Ama het volgende:
Over 2 maanden eindelijk weer eens naar de bios.
Jurassic World
Ik vind het zo vet dat hij echt z'n ogen zo afzonderlijk kan bewegen.quote:
Jij gaat met kind neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik vind het zo vet dat hij echt z'n ogen zo afzonderlijk kan bewegen.
Zo mooi ook dat z'n mede acteurs dat niet wisten en zich de pleuris schrokken toen hij dat deed
Hjbquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk. Volwassen die dinosaurussen leuk vinden
Jazekerquote:
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jazeker
Als die mee mag van de bios. Weet niet welke leeftijdscategorie ze er aan hangen
Wat had je vanmiddag?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanmiddag al uit eten, straks nog een keer
Ik hoor meteen dat deuntje in mijn hoofd als ik dit zie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)ganic_search_click=1
ik ook. maar ik heb vanmiddag nog even lego jurassic world opgestartquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor meteen dat deuntje in mijn hoofd als ik dit zie.
Living the good lifequote:Op dinsdag 5 april 2022 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanmiddag al uit eten, straks nog een keer
Nergens last vanquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:04 schreef Ama het volgende:
Op FOK! ook ineens allemaal dingen een andere lettertype.
Gehackt?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:04 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geweldige films.
Zoveel geweldige films.
De groenten bij de salades zijn echt vers, verder heb je gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Na een week zout oud vlees vreten snak je naar een wit bolletje kaas.
Oh lag niet aan mij dusquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:04 schreef Ama het volgende:
ah ja na een verversing ook jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, nu zie ik het ook, andere lettertypen hier op Fok.
Ja lui volk die Grieken, die kauwen liever op olijven en duwen konten aan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De groenten bij de salades zijn echt vers, verder heb je gelijk
Wij zitten in een net nieuw gebouwde, mooie villa van alles voorzien. Maar wat is Kreta op veel plekken verpaupert zeg..sjongejinge
En wat praten ze hard.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lui volk die Grieken, die kauwen liever op olijven en duwen konten aan.
Ik las dat je vader in zijn rug geschoten wasquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, het is bij mijn vader zo erg in zijn rug geschoten dat hij niet kan lopen![]()
Morgenavond maar even boodschappen voor ‘m doen en een kopje koffie drinken
Precies genoeg tijd dusquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
Nog voor een dikke twee uur werk en ik moet eten om 19:30.
Oeiquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, het is bij mijn vader zo erg in zijn rug geschoten dat hij niet kan lopen![]()
Morgenavond maar even boodschappen voor ‘m doen en een kopje koffie drinken
Niet zo Trumpiaans denken jijquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik las dat je vader in zijn rug geschoten was
Ik sluit niks uitquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik las dat je vader in zijn rug geschoten was
Ja, soort spit wel. Hij heeft nu medicijnen en dan zou het binnen een paar dagen beter moeten gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Oei![]()
Mijn pa had dat ook vaak, spit heette dat ofzoiets?
Niks hielp dan alleen injectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hopelijk verlicht het snelquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, soort spit wel. Hij heeft nu medicijnen en dan zou het binnen een paar dagen beter moeten gaan.
* dud0r kijkt om zich heenquote:
Ja dat denk ik wel als je het zo zegt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zou helemaal overprikkeld raken in mijn huis.
hier ook.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zou helemaal overprikkeld raken in mijn huis.
Dat zou ook kunnen ja.quote:
Lijkt er op dat ze aan het klooien zijn met de fonts, ipv Archivo Narrow voor de quoteknopjes en dergelijke staan die nu in Arialquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:04 schreef Ama het volgende:
En bovenaan het keuzemenu voor frontpage en zoeken enz. MyCroft ziet er ook anders uit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze aan het klooien zijn met de fonts, ipv Archivo Narrow voor de quoteknopjes en dergelijke staan die nu in Arial
ehm ja hier ligt wel wat meer op tafelquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
Ik heb een pak kinder bueno op tafel liggen. Heftiger gaat het niet worden.
Ik kan niet chillen met een tafel vol zooi.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ehm ja hier ligt wel wat meer op tafel
ook wat spul van m'n kind enzo.
WEGGOOIEN, DAT IS DODELIJKquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
Ik heb een pak kinder bueno op tafel liggen. Heftiger gaat het niet worden.
Jonge de eieren toch alleen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WEGGOOIEN, DAT IS DODELIJKhttps://www.rtlnieuws.nl/(...)ieren-ferrero-belgie
Of century gothic ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze aan het klooien zijn met de fonts, ipv Archivo Narrow voor de quoteknopjes en dergelijke staan die nu in Arial
quote:
quote:Consumenten wordt aangeraden om vijf verschillende chocoladeproducten van het merk Kinder niet meer te eten, waaronder dus ook het chocolade-ei met binnenin een speelgoedje. Het gaat om producten die zijn geproduceerd in de fabriek van moederbedrijf Ferrero in het Belgische Aarlen.
Lees alleen een lijstje met dingen waar geen kinder bueno tussenstaat.quote:
En open sans, denk dat ze aan het knutselen zijnquote:
ach die zie ik toch niet als ik tv zit te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet chillen met een tafel vol zooi.
Nee gewoon de andere kant op kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach die zie ik toch niet als ik tv zit te kijken
inderdaad. tv staat voor me en de tafel dan linksquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon de andere kant op kijken
Ik kan dit niet meer sinds ik in een kraakpand heb gewoond.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach die zie ik toch niet als ik tv zit te kijken
De beste manier om problemen op te lossenquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon de andere kant op kijken
Hier idem. Rugleuningen van de stoelen ervoor, klaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. tv staat voor me en de tafel dan links
probleem opgelost
was het daar zo erg?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer sinds ik in een kraakpand heb gewoond.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier idem. Rugleuningen van de stoelen ervoor, klaar.
Mycroft klopt, heb de layout een update gegeven. Dat andere geen idee, heb ik geen invloed op.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
En bovenaan het keuzemenu voor frontpage en zoeken enz. MyCroft ziet er ook anders uit.
Had toevallig nog een 'oud' tabblad openstaanquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft klopt, heb de layout een update gegeven. Dat andere geen idee, heb ik geen invloed op.
De enkele boeken die ik heb liggen afwisselend gestapeld en rechtopquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Zit nu tegen m'n boekenkast aan te kijken en die mag eigenlijk wel even ingericht worden weer, ik krijg weer stapeltjes.
Wow hoezo lees je dit ineens?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft klopt, heb de layout een update gegeven. Dat andere geen idee, heb ik geen invloed op.
Misschien leest die hier wel altijd meequote:
keihard lurken hier die bondagequote:
ah ja dat is wel irritantquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja altijd zooi van andere mensen om mij heen enz.
Dat mag, bondage is tof.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien leest die hier wel altijd mee![]()
Ik kon altijd met de bus naar hem toe dus was nooit heel ver.quote:
Ik ben gewoon verbaasd dat jij blowtquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon altijd met de bus naar hem toe dus was nooit heel ver.
Ja daarom.quote:
extreem aardig van jequote:
Ja vreemd dat hij het in de supermarkt koopt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje blowt weleens maar hier kun je in elke supermarkt wiet halen, hij heeft gisteren amnesia meegenomen. Wel raar toch?
Ik zie het inderdaad. Misschien dat @Danny het weetquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toevallig nog een 'oud' tabblad openstaan
Zo was die:
[ afbeelding ]
En zo is die nu:
[ afbeelding ]
Met Mycroft zoeken op Mycroft en jouw post tegenkomenquote:
Staat sowieso in mijn AT gezien ik hier in het verleden wel eens heb gepostquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien leest die hier wel altijd mee![]()
Hoe bedoel je? Daar ligt het gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vreemd dat hij het in de supermarkt koopt.
Die zakjes met gedroogde plantjes in de supermarkt is thee, Losquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje blowt weleens maar hier kun je in elke supermarkt wiet halen, hij heeft gisteren amnesia meegenomen. Wel raar toch?
Woon je nog steeds redelijk in de buurt?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan nog steeds, je hebt mijn nieuwe huis (en vriendin) ook nog niet gezien immers
Moet ik toch eens beter kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Daar ligt het gewoon.
Dit moet ik even Googlen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik woon in Noordbroek, dat is nog wel redelijk in de buurt.
quote:
Ziet er wel apart uit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Squirtboom.
https://jeugdjournaal.nl/(...)terval.html?ext=html
Waar?quote:
Watquote:
Ik heb net m'n eten op. Ik blijf even uitbuikenquote:
Oh dan heb ik hem ook gemeetquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
En hij was ook bij de treurige regenmeet in Zwolle.
Oh dat is al snel hequote:
4 keer?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is al snel he![]()
Ik pas een week later trouwens. Maar wel 4 keer
Ja PTA rondjequote:
Hij was de persoon die onder een paraplu stond te BBQ en voor iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Hele grote
Dit lijkt echter een foutje te zijn. Ga ik morgen fixen!
Laten we zulke mensen te vriend houdenquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij was de persoon die onder een paraplu stond de BBQ en voor iedereen.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we zulke mensen te vriend houden
In een andere tijdszone gaan wonen danquote:
Nou enquote:
Betalen per postquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:57 schreef Ama het volgende:
Er komt een hele grote update aan volgens Danny.
[..]
Nee om 5:45 naar het werk rijdenquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou enMag gewoon
![]()
Morgen weer om 5:00 op de latten?
Als je op de polen gaat wonen hoef je maar 2 keer per jaar te verhuizenquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik dan steeds moet verhuizen, om het altijd donker te hebben
En lekker koudquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je op de polen gaat wonen hoef je maar 2 keer per jaar te verhuizen
Oh ik dacht dat je met een cheque in een envelop en zo bedoeldequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Keken jullie hier vroeger ook naar?![]()
Mag ook. Maar dan duurt het even voordat Danny je post vrijgeeftquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met een cheque in een envelop en zo bedoelde
Jij bent de enige die nog in briefjes denktquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met een cheque in een envelop en zo bedoelde
Nu nog wel jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:haags is een welgesteld man hoor
Gisterenquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe laat moet ik je buiten zetten?
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent de enige die nog in briefjes denkt![]()
quote:
roddelaars.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:haags is een welgesteld man hoor
Met je huis van 8 tonquote:
Overdrijven is ook een vak hoor. Sjezus zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met je huis van 8 ton![]()
Hoi Bertje kroketje
Pinguins tellenquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n huis op antarctica al gevondenincl. pinguins.
https://www.nu.nl/opmerke(...)toor-ter-wereld.html
Inderdaad @dud0r, het was 799k.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Sjezus zeg.
7?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Enige vak waar ik voor geleerd hebquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Mooi, dan ben je er weer klaar voor om menig user in NWS van repliek te voorzien vanavond.quote:
Dat altijdquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je er weer klaar voor om menig user in NWS van repliek te voorzien vanavond.
vreetboeiquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Enige vak waar ik voor geleerd heb
[..]![]()
Nou valt wel mee vandaag hoorquote:
Ga je aan seizoen 2 nu beginnen?quote:
O, dat is prima. Zolang het maar lekker rustig is en het internet het doetquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jou denken toen ik het las. Maar dan moet je in de kou zitten
Met je bubbelbad en elke week macaroni.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb in 2022 pas 1x macaroni gegeten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met je bubbelbad en elke week macaroni.
Oei, daar gaat iets mis.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb in 2022 pas 1x macaroni gegeten.
Ik heb zelfs meer macaroni dan dat gegetenquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niet, is weer eens tijdquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat is jullie lievelings macaroni? Mijne met ham en kaassaus, en dan uit de oven voor het krokante korstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |