SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bitterbalkorstin.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat de TT over onze aller geliefde vorstin?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat de TT over onze aller geliefde vorstin?
Dan krijgt ze wel weinig huur van dat huis als ze nog steeds net erboven zit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk als je net boven zo'n bedrag zit, dan hou je dus minder over dan die minima omdat je die hulp niet krijgt.
Ja dat is met al zulke dingen, maar ze moeten wel ergens een grens stellen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:24 schreef Ama het volgende:
Snap het ergens ook wel maar is wel voor stom voor mensen die er net boven zitten.
Nee dat zei ze ook in vorig topic.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel weinig huur van dat huis als ze nog steeds net erboven zit.
Ja dat begrijp ik ook wel weer want anders is het einde een beetje zoek.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is met al zulke dingen, maar ze moeten wel ergens een grens stellen.
Geen idee hoe ze dat verrekenen. Volgens mij is het "vermogen", maar zit zelf niet in die situatie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Vergeet niet de huur van dat huis, is ook inkomen toch?
Daarom de vraagteken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat verrekenen. Volgens mij is het "vermogen", maar zit zelf niet in die situatie.
Volgens mij valt de huur niet onder inkomsten maar de waarde van de woning wel als bezit. Bitterbal weet vast hoe ze haar belastingformulieren in moet vullenquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom de vraagteken.Weet het ook niet zeker.
Bikinifoto's?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij had ik safe-search uit staan want ik kreeg wat andere plaatjes van onze vorstin.
quote:Verhuur tweede woning
De huurinkomsten van de tweede woning hoef je NIET op te geven. De reden hiervoor is dat een tweede huis onder BOX 3 valt. De Belastingdienst rekent over deze inkomsten namelijk een vast percentage.
Ja 2e woning valt in box 3 dus betaal je vermogens belasting overquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij valt de huur niet onder inkomsten maar de waarde van de woning wel als bezit. Bitterbal weet vast hoe ze haar belastingformulieren in moet vullen
Huurinkomsten zijn belasting vrij.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Huurinkomsten gaat ook in Box 1 dacht ik, samen met salaris.
oh niet dus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Huurinkomsten gaat ook in Box 1 dacht ik, samen met salaris.
Dus je kunt straks 2 huizen verhuren en toch zorgtoeslag krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 2e woning valt in box 3 dus betaal je vermogens belasting over
Ik zei alleen dat je er hard voor moet werken om er boven te zitten terwijl er genoeg minima een beetje paprikachipsvretende stoned en kansloos op de bank zitten te stinken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Nogmaals. K ben geen minima. Heb dat ook niet gezegd.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je er hard voor moet werken om er boven te zitten terwijl er genoeg minima een beetje paprikachipsvretende stoned en kansloos op de bank zitten te stinken.
Zin in paprikachips nuquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je er hard voor moet werken om er boven te zitten terwijl er genoeg minima een beetje paprikachipsvretende stoned en kansloos op de bank zitten te stinken.
Nee zorgtoeslag kan niet omdat je vermogen hebt. Dus dat krijg k nietquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus je kunt straks 2 huizen verhuren en toch zorgtoeslag krijgen.
als je een tweede huis aan jezelf verhuurd krijg je dan huurtoeslag?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zorgtoeslag kan niet omdat je vermogen hebt. Dus dat krijg k niet
quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
als je een tweede huis aan jezelf verhuurd krijg je dan huurtoeslag?
Hoe werkt dat dan. "Oh ja nee je hebt een tweede huis. Betaal daar je zorgkosten maar van."quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zorgtoeslag kan niet omdat je vermogen hebt. Dus dat krijg k niet
Nee want ze kijken naar box 3 :pquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
als je een tweede huis aan jezelf verhuurd krijg je dan huurtoeslag?
Ja dat is vermogen dus betaal dat daar man van jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan. "Oh ja nee je hebt een tweede huis. Betaal daar je zorgkosten maar van."
Okee tandarts die twee kronen linksachter, ik bied anderhalve dakkapel en een rol steenwol, wat zeg je?
Jaaaquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)ef=shop_home_recs_20
Wilde eigenlijk een boekenlegger maken van eigen foto's maar deze is ook tof.
Nou ja wel terecht maar goed als je er dus geen Huurinkomsten uithaalt en je verdient weinig kan je dus in de problemen komen:pquote:
Ja maar ik vind die magnetische dingen niet zo handig.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
https://www.etsy.com/list(...)_listing_bot-1&frs=1 deze is ook leuk @:cherrylips
Hmmquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die magnetische dingen niet zo handig.
Reden om mee te beginnenquote:
Ja tuurlijk is dat terechtquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wel terecht maar goed als je er dus geen Huurinkomsten uithaalt en je verdient weinig kan je dus in de problemen komen:p
Gvd is maar een zakje van 100 gram.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes uitdelen want daar heeft heel Nederland keihard voor gewerkt voor die snoepjes.
Ja in dat scenario moet je gewoon eentje verkopen en in die andere gaan wonen. DUHquote:
Vast wel een constructie waarbij het in een BV onder te brengen valt, maar dat is om andere redenen dan niet zo gunstig.quote:
Zie je nou wat er van komt als heel Nederland een kwart nanoseconde hard werkt?quote:
Ja kutzooiquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou wat er van komt als heel Nederland een kwart nanoseconde hard werkt?
Niet eens met een clowntje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)ref=sim_items_grid-9
Je kunt het wel aan je kinderen verhuren voor niet teveel en dan kunnen die huursubsidie aanvragen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel een constructie waarbij het in een BV onder te brengen valt, maar dat is om andere redenen dan niet zo gunstig.
en dan een eigen kinderopvang beginnen waar je de kinderopvangtoeslag in opvangt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt het wel aan je kinderen verhuren voor niet teveel en dan kunnen die huursubsidie aanvragen.
Ga je met US uit eten? Die ging vandaag ook al volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet me klaar gaan maken voor uit eten gaan, maar er ligt een knorrende kat op schoot
Met een vriendin als het goed is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met US uit eten? Die ging vandaag ook al volgens mij.
Weet niet of ik die wel gezien heb eigenlijk. Wel de 2 nieuwe natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen de originele. Met een emotional support knuffel op schoot.
Van een clown zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde je opvrolijken met een absurde gif
Ontzettend verouderd maar Pennywisequote:Op dinsdag 5 april 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik die wel gezien heb eigenlijk. Wel de 2 nieuwe natuurlijk.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:45 schreef Ama het volgende:
Over 2 maanden eindelijk weer eens naar de bios.
Jurassic World
Ik vind het zo vet dat hij echt z'n ogen zo afzonderlijk kan bewegen.quote:
Jij gaat met kind neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik vind het zo vet dat hij echt z'n ogen zo afzonderlijk kan bewegen.
Zo mooi ook dat z'n mede acteurs dat niet wisten en zich de pleuris schrokken toen hij dat deed
Hjbquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk. Volwassen die dinosaurussen leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |