Wat is er met S. gebeurd eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:42 schreef Flory het volgende:
@:espri heeft denk ik ook het topic voor muis gemist net zoals ik![]()
40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Daar mag niet over gepraat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:42 schreef Flory het volgende:
@:espri heeft denk ik ook het topic voor muis gemist net zoals ik![]()
40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Goed nieuws!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik had om 10 uur genoeg moed verzameld en heb gebeld, ik kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon die me vertelde dat de vacature waar ik op gesolliciteerd inmiddels ingevuld was, maar dat ze onder de indruk waren van mijn cv, nog wat vragen hadden en dan gingen kijken of er een andere geschikte functie voor mij is.
Ik vond het zo spannend, maar het gesprek ging heel soepel en goed, dus als ik er geen baan uit sleep ben ik al blij met deze ervaring. Even te weten dat ik dit gewoon kan.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:35 schreef espri het volgende:
[..]Ze willen je niet?
Ze weten niet wat ze missen, DE LOOSERS
Nee nee, de baan is nog niet van de baanquote:
Ze gaan gewoon een Deesbaan creërenquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik had om 10 uur genoeg moed verzameld en heb gebeld, ik kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon die me vertelde dat de vacature waar ik op gesolliciteerd inmiddels ingevuld was, maar dat ze onder de indruk waren van mijn cv, nog wat vragen hadden en dan gingen kijken of er een andere geschikte functie voor mij is.
Ik vond het zo spannend, maar het gesprek ging heel soepel en goed, dus als ik er geen baan uit sleep ben ik al blij met deze ervaring. Even te weten dat ik dit gewoon kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |