Wat is er met S. gebeurd eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:42 schreef Flory het volgende:
@:espri heeft denk ik ook het topic voor muis gemist net zoals ik![]()
40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Daar mag niet over gepraat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:42 schreef Flory het volgende:
@:espri heeft denk ik ook het topic voor muis gemist net zoals ik![]()
40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Goed nieuws!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik had om 10 uur genoeg moed verzameld en heb gebeld, ik kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon die me vertelde dat de vacature waar ik op gesolliciteerd inmiddels ingevuld was, maar dat ze onder de indruk waren van mijn cv, nog wat vragen hadden en dan gingen kijken of er een andere geschikte functie voor mij is.
Ik vond het zo spannend, maar het gesprek ging heel soepel en goed, dus als ik er geen baan uit sleep ben ik al blij met deze ervaring. Even te weten dat ik dit gewoon kan.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:35 schreef espri het volgende:
[..]Ze willen je niet?
Ze weten niet wat ze missen, DE LOOSERS
Nee nee, de baan is nog niet van de baanquote:
Ze gaan gewoon een Deesbaan creërenquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik had om 10 uur genoeg moed verzameld en heb gebeld, ik kreeg een hele vriendelijke dame aan de telefoon die me vertelde dat de vacature waar ik op gesolliciteerd inmiddels ingevuld was, maar dat ze onder de indruk waren van mijn cv, nog wat vragen hadden en dan gingen kijken of er een andere geschikte functie voor mij is.
Ik vond het zo spannend, maar het gesprek ging heel soepel en goed, dus als ik er geen baan uit sleep ben ik al blij met deze ervaring. Even te weten dat ik dit gewoon kan.
Kapot toilet.quote:
Gezondheid gaat zeker boven alles ja.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Nee nee, de baan is nog niet van de baan![]()
Maar nu verdien ik een flink salaris, dat eerlijk gezegd niet marktconform is, maar door omstandigheden zo gegroeid is, dat ga ik ergens meer verdienen, vandaar dat de stap extra groot was om een andere baan te zoeken. Maar mijn welzijn en gezondheid gaat toch voor.
Dat zal niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een Deesbaan creëren![]()
Naja in elk geval het komt vast goed, daar of bij de volgende
Balen! Moet je nu telkens met emmertjes water slepen?quote:
Oei dat is lastig jaquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:40 schreef espri het volgende:
[..]
Gezondheid gaat zeker boven alles ja.
En een stap omhoog is altijd makkelijker dan een stapje terug doen, ik hoop voor jou dat eruit komt wat je wenst.
Is de druk van je cv ketel wel hoog genoeg?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Oei dat is lastig ja![]()
Hier de douche, naja kapot niet maar alleen een miezerig straaltje![]()
De loodgieter komt in de middag.
Inmiddels weten we dat middag in België vaak een ander tijdstip is dan in nl dus ik wacht het maar af nu
Je bent het eigenlijk gewoon gewendquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijnBij het bedrijf waar ik hiervoor werkte had ik via een open sollicitatie gestuurd en toen hebben ze ook een functie gecreëerd.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je welIk heb er ook vertrouwen in dat het goed komt.
Ze wilden zelfs al weten of ik vakantieplannen had
Ik verwacht vanaf nu gewoon dat er banen voor me gecreëerd wordenquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Je bent het eigenlijk gewoon gewend![]()
Maar lekker verdienen is prima, het naar je zin hebben is echt belangrijker
Ja het is de tweede keer, na reparatie werkte het twee weken en toen begon het weer.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de druk van je cv ketel wel hoog genoeg?
Deze vraag is je vast al gesteld
Dat leek mij ook wel, en uiteraard heeft Dees altijd vakantieplannenquote:
Logischquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht vanaf nu gewoon dat er banen voor me gecreëerd worden
Zo'n dun straaltje is zo irritant, vooral als je je haar moet wassen, dan krijg je het bijna niet uitgespoelde en ga je ver over 5 minuten voorgeschreven douchetijd. Of hebben jullie dit advies niet van de Belgische regering gehad?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja het is de tweede keer, na reparatie werkte het twee weken en toen begon het weer.
De druk is verder overal prima, er zat vorige keer megaveel troep in die leiding.
Hehehehhe goed zo.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat leek mij ook wel, en uiteraard heeft Dees altijd vakantieplannen
Belgische regering en hun adviesquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n dun straaltje is zo irritant, vooral als je je haar moet wassen, dan krijg je het bijna niet uitgespoelde en ga je ver over 5 minuten voorgeschreven douchetijd. Of hebben jullie dit advies niet van de Belgische regering gehad?
Ik smeer me in met shampoo en spring in de sloot kost bijna niksquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Belgische regering en hun advies
Nou ik douche lekker zolang ik nodig heb hoor
lol wat een idiotenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:01 schreef maily het volgende:
Omg wat een tokkies
https://www.telegraaf.nl/(...)-mc-donald-s-gefilmd
iets minder hormonen in dat vlees mikken zou helpenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:01 schreef maily het volgende:
Omg wat een tokkies
https://www.telegraaf.nl/(...)-mc-donald-s-gefilmd
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:37 schreef Deisyy het volgende:
OMG OMG OMG![]()
Ik word zojuist gebeld door een bedrijf waar ik vorige week ook gesolliciteerd heb, ik ben volgende week uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |