Dacht ik dus ook. Maar dan nog, 2 onder 2 lijkt me echt pittig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef Donna het volgende:
Ik dacht dat ze net een baby hadden, maar die is ook alweer (net) 1.
Ik ken haar alleen van naam, maar doet ze altijd zoals in dat zwangerfilmpje te zien is? Want dan vind ik haar ook niet zo heel grappig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:49 schreef JaneDoe het volgende:
Heb nooit kunnen ontdekken wat er zo grappig is aan Nienke Plas. Snap die hele hype niet
Ahhh wat leuk voor vooral haar. Hem kan ik nog steeds niet uitstaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:28 schreef potjecreme het volgende:
Heidi Montag is in verwachting
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CeRqCmmvU-7/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Er is een hype?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:49 schreef JaneDoe het volgende:
Heb nooit kunnen ontdekken wat er zo grappig is aan Nienke Plas. Snap die hele hype niet
Ja echt wel, pff!quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:47 schreef June. het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook. Maar dan nog, 2 onder 2 lijkt me echt pittig.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van naam, maar doet ze altijd zoals in dat zwangerfilmpje te zien is? Want dan vind ik haar ook niet zo heel grappig.
Wie is wie?quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:04 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Ze deed me aan iemand denken. Nu zie ik het, haar bestie Glennis.
https://www.instagram.com(...)ce-9440-e0d7a7254065
Die gast heeft dus gewoon 2 chicks tegelijkertijd bevruchtquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef JourneyBlue het volgende:
Nick Cannon (41) wordt binnenkort voor de negende keer vader. De acteur verwacht een kind met Abby De La Rosa (31), met wie hij al twee kinderen kreeg. Dat meldt TMZ.
Het is de tweede keer dat Nick Cannon in korte tijd heuglijk nieuws heeft. Hij verwacht ook op korte termijn zijn achtste kind met model Bre Tiesi. Verder heeft Cannon twee kinderen met Mariah Carey, de tweeling Moroccan en Monroe (10). En hij heeft twee kinderen met Brittany Bell, ook bekend als Miss Guam 2014: dochter Powerful Queen (1) en zoon Golden Sagon (5).
Vorig jaar 3 tegelijkertijd. Is niks nieuws meer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gast heeft dus gewoon 2 chicks tegelijkertijd bevrucht![]()
En die vrouwen vinden dat dus allemaal oke? Benieuwd wat zijn geheime ingredient is. Alhoewel ik het wel kan radenquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vorig jaar 3 tegelijkertijd. Is niks nieuws meer.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die vrouwen vinden dat dus allemaal oke? Benieuwd wat zijn geheime ingredient is. Alhoewel ik het wel kan raden
Douwe Bob zal wel aardig verdienen denk ik, maar om nou te zeggen dat hij bakken met geld binnen sleept... Nee toch?quote:
Ze zit ook in een nieuwe Nederlandse film toch?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Het schijnt, ik hoor en zie haar naam overal. Ze schijnt zelfs een theatertour te doen
Ik heb haar ooit in een Nederlandse film gezien. Daar speelde ze samen met Irene Moors een lesbisch stelletjequote:Op woensdag 29 juni 2022 11:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze zit ook in een nieuwe Nederlandse film toch?
quote:Plas groeide op in Purmerend en verhuisde op negentienjarige leeftijd naar Amsterdam. Ze werkte oorspronkelijk in de detailhandel totdat ze in mei 2016 haar eigen YouTube-kanaal, Nienke Plas, startte. Daarop plaatst ze vlogs over haar eigen leven die verschijnen onder de naam Shitty Diary. In november 2018 had ze ruim tweehonderdduizend volgers en waren haar video's in totaal meer dan 27 miljoen keer bekeken. Op 9 oktober 2019 viel ze in de prijzen tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala in de categorie Beste Online Video-serie.
In 2017 was Plas het gezicht van jongerenplatform RUMAG, waar ze meerdere onlineseries voor maakte. In 2018 maakte Plas haar televisiedebuut als presentatrice voor het RTL 5-programma Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Hier is het feestje, dat ze samen presenteert met Dennis Weening en Rick Brandsteder.[1][2] Daarnaast verscheen Plas in het RTL 4-programma Wannabees, waarin ze op straat Fajah Lourens persifleerde om reacties bij onwetende mensen uit te lokken.[3] In 2018 was Plas een van de deelnemers van het negentiende seizoen van het RTL 5-programma Expeditie Robinson, ze viel als veertiende af en eindigde op de 8e plaats.[4]
In april 2019 was Plas als Glennis Grace te zien in De TV Kantine. Ook was Plas presentatrice van het KRO-NCRV-programma Pretty & Single. Sinds oktober 2019 is Plas samen met haar vriend te zien in hun eigen realityserie, die uitgezonden wordt door RTL 5 en Videoland. Tevens was Plas in 2019 te zien in het RTL 4-programma The Masked Singer, waarin zij gemaskerd als bidsprinkhaan de zangwedstrijd aan ging. Ze haalde de finale en eindigde op de derde plaats.[5]
Doelde meer op Nick Cannon. De vrouwen van Douwe Bob wilden volgens mij gewoon een kind, niet per se een relatie of sugardaddy.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Douwe Bob zal wel aardig verdienen denk ik, maar om nou te zeggen dat hij bakken met geld binnen sleept... Nee toch?
Al die vrouwen leven vooral ook van Instagram en OnlyFans side hustlesquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me af hoeveel hij per maand kwijt is aan child support, zal niet misselijk zijn.
Haha ja klopt dat was Elvy's Wereld So Ibiza! 😂🥱quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit in een Nederlandse film gezien. Daar speelde ze samen met Irene Moors een lesbisch stelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |