abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 april 2022 @ 07:40:09 #51
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204345589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik kijk nog wel (gisteravond zelfs live) maar kan er weinig mee.... de boel wordt niet overzichtelijk in beeld gebracht, daar waar de deelnemers en hunters op de kaart enigszins kunnen zien dat route A of B heel erg steil of anderszins onmogelijk is, heb je als kijker geen flauw idee.
Je kunt je ook al niet in de omgeving verplaatsen omdat die je niks zegt.

Wat mij betreft hoeft het op deze manier niet meer, tenzij je als kijker echt goede inzage in de situatie ter plaatse krijgt.
Desnoods via de website die de hunted als phishinglink toegestuurd kregen.
Wat mij betreft prima verwoord.
Een uur lang naar lopende personen in een bos/op een heuvel kijken vind ik niet boeiend.
Ik kan me ook niet in de omgeving verplaatsen, omdat ik die niet ken…

Er zit niet of nauwelijks actie in, alleen iets als de hunters vlakbij de kandidaten komen.
De spelletjes om aan coordinaten te komen vind ik weinig toevoegen, maak er dan een speurtocht van of zo waarbij de kandidaten hun survival skills moeten tonen. Nu lijkt het er op dat ze een paar nietszeggende koppels uit een sociale werkplaats de bush ingestuurd hebben…

Het hoofdkwartier lijkt me zwaar overbemand en de NL hunters uit de reguliere versie lijken nutteloze figuranten met een boswachters outfit aan, die afhankelijk zijn van de echte padvinders…
  woensdag 6 april 2022 @ 08:24:43 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204345808
Opzich vind ik het seizoen wel een mooie afwisseling van de gewone versie.
Het is wel jammer dat je niet heel veel ziet van wat de hunters nu zien als tracking. Er wordt wat gras getoond en daar zien zij wat in, maar ik echt niet, omdat ik niet weet waar ik op moet letten. Als ze er nu iets van een pijltje of rondje omheen zetten van.. zie, dit moet je zien. of die afgebroken takken, laat het even zien.

Mbt de safe camps en hoe dat werkt als de hunters in de buurt komen is mij wat onduidelijk, zeker omdat eerst nog die opdracht gedaan moet worden, voordat ze vertrekken.

En het stelletje :D Ik stoorde me al een paar keer aan die gozer, met dat alles op zijn manier moet en tempo en niet echt luistert naar haar. En dat ging vandaag weer verder, het moet allemaal op zijn manier. Zij was er gewoon klaar mee.
Jammer dat we niet zagen of zij echt gelijk had mbt die weg. Had de voiceover wel iets over mogen zeggen.
Ik dacht ook dat hij "keyboard" zei, maar het zal wel key word zijn geweest. Maar zielig dat hij zulke 'oude' dingen erbij moet halen om zijn gelijk te krijgen en zijn zin.
  woensdag 6 april 2022 @ 23:23:21 #53
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_204355037
@Selmar: was De Buit niet ook een productie van SimpelZodiak?
Weet je misschien waarom daar nooit een 2e seizoen van is gemaakt?
Vond het minstens even leuk als Hunted, zo niet nog leuker :)
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  donderdag 7 april 2022 @ 09:46:27 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204356469
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:25 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Het kan 2 dingen zijn

'kijk me aan, ja, vertrouwen, dat was ander half jaar geleden ook het key word, oke lets go'
'kijk me aan, ja, vertrouwen, dat was ander half jaar geleden ook het keyboard, oke lets go'

Ik denk dat ze al eerder shit hebben gehad en dat ze daarom zo tegen elkaar vechten, beide haantje, beide willen ze het gelijk krijgen en de ander afbranden
Ik verstond dit:
'kijk me aan, ja, vertrouwen, dat was ander half jaar geleden ook het key word, oke lets go'
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 7 april 2022 @ 09:51:06 #55
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204356504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik verstond dit:
'kijk me aan, ja, vertrouwen, dat was ander half jaar geleden ook het key word, oke lets go'
Ik ook :Y

En dat past ook wel bij het beeld om de zin door te drijven.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204357777
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
@:Selmar: was De Buit niet ook een productie van SimpelZodiak?
Weet je misschien waarom daar nooit een 2e seizoen van is gemaakt?
Vond het minstens even leuk als Hunted, zo niet nog leuker :)
Ik denk dat als een prijs is, afgezien van uit handen blijven van de hunters, het het wel een stuk leuker zou kunnen maken. Bijvoorbeeld dat 'onderweg' en aanwijzingen over safecamps, en aanwijzingen over een schat gevonden moeten worden. Nadat de schat gevonden is, moet deze nog wel naar de eindstreep gebracht worden. Zoiets.
  donderdag 7 april 2022 @ 12:15:01 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204357992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik denk dat als een prijs is, afgezien van uit handen blijven van de hunters, het het wel een stuk leuker zou kunnen maken. Bijvoorbeeld dat 'onderweg' en aanwijzingen over safecamps, en aanwijzingen over een schat gevonden moeten worden. Nadat de schat gevonden is, moet deze nog wel naar de eindstreep gebracht worden. Zoiets.
Eens., dat test de survival- en denk skills van de kandidaten ook meer.

= = =

Nog even dit:
In de moderne Westerse wereld is een reguliere versie van Hunted prima uit te leggen met de hedendaagse afhankelijkheid van internet, telefoons en andere moderne hulpmiddelen en de mogelijkheden die een opsporingsdienst daar weer door heeft.

Bij een programma ergens in de Oost Europese jungle is het m.i. niet uit te leggen dat je daar als hunters bijna volledig afhankelijk bent van het aan-/uitzetten van een telefoon en een kaart die je min of meer toevallig in handen krijgt, al dan niet in combinatie van een loslippige kandidaat.
Pas dan ook je opsporingsmethoden aan, bijv. met inzet van drones (niet Ran daarvoor inhuren!!!!! :P ), helikopters waarmee je grote stukken land kan overzien i.p.v. te voet of auto over land achter kandidaten aan te gaan, waarbij het er uiteindelijk om gaat wie (de hunters of de kandidaten) het snelste (of kortste) en het slimste de route aflegt.
Het programma zal dan misschien wel wat duurder worden, maar dan moet je een keuze maken tussen kwaliteit en kwantiteit én opbrengst...
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 12:16:29 #58
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_204358012
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eens., dat test de survival- en denk skills van de kandidaten ook meer.

= = =

Nog even dit:
In de moderne Westerse wereld is een reguliere versie van Hunted prima uit te leggen met de hedendaagse afhankelijkheid van internet, telefoons en andere moderne hulpmiddelen en de mogelijkheden die een opsporingsdienst daar weer door heeft.

Bij een programma ergens in de Oost Europese jungle is het m.i. niet uit te leggen dat je daar als hunters bijna volledig afhankelijk bent van het aan-/uitzetten van een telefoon en een kaart die je min of meer toevallig in handen krijgt, al dan niet in combinatie van een loslippige kandidaat.
Pas dan ook je opsporingsmethoden aan, bijv. met inzet van drones (niet Ran daarvoor inhuren!!!!! :P ), helikopters waarmee je grote stukken land kan overzien i.p.v. te voet of auto over land achter kandidaten aan te gaan, waarbij het er uiteindelijk om gaat wie (de hunters of de kandidaten) het snelste (of kortste) en het slimste de route aflegt.
Het programma zal dan misschien wel wat duurder worden, maar dan moet je een keuze maken tussen kwaliteit en kwantiteit én opbrengst...
Ik denk dat het vooral een heel korte serie wordt als je drones met warmtecamera's in gaat zetten :P
  donderdag 7 april 2022 @ 12:22:40 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204358103
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef noodgang het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral een heel korte serie wordt als je drones met warmtecamera's in gaat zetten :P
Ik bedoelde geen drones met warmtecamera's, dan ben je inderdaad heel snel klaar...
  donderdag 7 april 2022 @ 12:29:24 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204358181
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef noodgang het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral een heel korte serie wordt als je drones met warmtecamera's in gaat zetten :P
Seizoen van 1 aflevering. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_204358359
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eens., dat test de survival- en denk skills van de kandidaten ook meer.

= = =

Nog even dit:
In de moderne Westerse wereld is een reguliere versie van Hunted prima uit te leggen met de hedendaagse afhankelijkheid van internet, telefoons en andere moderne hulpmiddelen en de mogelijkheden die een opsporingsdienst daar weer door heeft.

Bij een programma ergens in de Oost Europese jungle is het m.i. niet uit te leggen dat je daar als hunters bijna volledig afhankelijk bent van het aan-/uitzetten van een telefoon en een kaart die je min of meer toevallig in handen krijgt, al dan niet in combinatie van een loslippige kandidaat.
Pas dan ook je opsporingsmethoden aan, bijv. met inzet van drones (niet Ran daarvoor inhuren!!!!! :P ), helikopters waarmee je grote stukken land kan overzien i.p.v. te voet of auto over land achter kandidaten aan te gaan, waarbij het er uiteindelijk om gaat wie (de hunters of de kandidaten) het snelste (of kortste) en het slimste de route aflegt.
Het programma zal dan misschien wel wat duurder worden, maar dan moet je een keuze maken tussen kwaliteit en kwantiteit én opbrengst...
Met een helikopter met infrarood camera zijn de deelnemers al heel snel helemaal kansloos. Kleine drones zou wel kunnen, maar grotere professionele is ook al snel een unfair advantage imo.
  donderdag 7 april 2022 @ 13:10:21 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204358641
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Met een helikopter met infrarood camera zijn de deelnemers al heel snel helemaal kansloos. Kleine drones zou wel kunnen, maar grotere professionele is ook al snel een unfair advantage imo.
Ik doelde op hunters in een helikopter die met bijv. slechts een verrekijker vanuit de lucht een gebied uitkammen (zoals Marcel pleegt te bulderen) en de inzet van drones met normale camera's. Redelijk old school dus, maar m.i. wel passend bij de omgeving én het principe van het hedendaagse 'survivallen'.

Maar goed dat dit misverstand nu uit de wereld is... *)
pi_204359232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik denk dat als een prijs is, afgezien van uit handen blijven van de hunters, het het wel een stuk leuker zou kunnen maken. Bijvoorbeeld dat 'onderweg' en aanwijzingen over safecamps, en aanwijzingen over een schat gevonden moeten worden. Nadat de schat gevonden is, moet deze nog wel naar de eindstreep gebracht worden. Zoiets.
dat is ongeveer totaal niet het doel van dit programma, het is geen speurtocht :')
pi_204359248
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik bedoelde geen drones met warmtecamera's, dan ben je inderdaad heel snel klaar...
wat weer bevestigd dat het doel van het programma is.

het is niet het doel om iedereen te pakken, het doel is de kijker te vermaken door geleidelijk iedereen laten oppakken, als ze echt zouden willen hadden ze 5 van de 6 binnen de dag opgepakt, maar dat willen ze niet.

ik blijf erbij dat het voor opgezet is, ook wie er op welk moment gepakt worden
  donderdag 7 april 2022 @ 14:17:26 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204359269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:11 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
dat is ongeveer totaal niet het doel van dit programma, het is geen speurtocht :')
Naar die coördinaten moeten ze soms toch wel speuren, zij het slechts op de vierkante 100 meter...

quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:13 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
wat weer bevestigd dat het doel van het programma is.
Ik ben net zo min als jij in de positie om iets te bevestigen.
Ik geef slechts mijn mening en probeer suggesties te doen waardoor het wel een leuk programma zou kunnen zijn...
pi_204359628
Ik vind dat de hunters per paard door de wildernis moeten trekken in plaats van met een auto :)
pi_204359793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:11 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
dat is ongeveer totaal niet het doel van dit programma, het is geen speurtocht :')
Maar dat zou het dus wel leuker maken imo. Ik mis namelijk een beetje een 'doel' op dit moment. Tot het einde is er weinig doel, behalve het volgende safecamp bereiken, maar men vogelt uit waar men naartoe moet, kort nadat een safecamp verlaten is. Zodra dat is gebeurd, gebeurd er niet zoveel, een beetje wandelen en af en toe op de kaart kijken.
pi_204399743
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
@:Selmar: was De Buit niet ook een productie van SimpelZodiak?
Weet je misschien waarom daar nooit een 2e seizoen van is gemaakt?
Vond het minstens even leuk als Hunted, zo niet nog leuker :)
Ja, dat was een leuk programma! Goede vraag, ik hoop dat Selmar hier een antwoord op kan geven.
pi_204400706
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 22:21 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, dat was een leuk programma! Goede vraag, ik hoop dat Selmar hier een antwoord op kan geven.
Omdat AvroTros geen tweede seizoen heeft besteld 😃
pi_204406345
Ben benieuwd met welke onzin ze vanavond weer komen :')
pi_204406403
Vanavond gaan ze weer! Ik vind deze versie spannend :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 11 april 2022 @ 20:25:43 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204407252
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204407257
Ben benieuwd weer.
pi_204407264
:W
  maandag 11 april 2022 @ 20:30:49 #75
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204407291
Balen, na die cliffhanger van vorige week ging ik er stiekem van uit dat die vent met bebloed shirt, wild om zich heen aan het kijken was, met een versgegraven graf op de achtergrond..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')