SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7 april Israel Calling 2022 - Tel Aviv
9 april Eurovision in Concert - Amsterdam
15-16 april Pre Party ES - Madrid
23 april, 21:00 uur:
Adriatic Pre Party (link)
Oh wow, dacht dat Amsterdam gewoon de grootste was maar nee dusquote:
Dat is nog een gerustellende gedachte als ik door de blof-en ajaxhooligans de trein wordt uitgeduwdquote:Op zondag 3 april 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
Als iemand in Amsterdam zijn laatste trein mist dan kun je altijd nog stappen met de jongens van Citi Zeni
Volgens mij wel het grootste aantal 2022-artiesten in Amsterdam, maar qua stage en de hele happening is die in Tel Aviv groter jaquote:Op maandag 4 april 2022 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wow, dacht dat Amsterdam gewoon de grootste was maar nee dusen slim even 4 dagen promotie voor je eigen land
Jeetje dat banaanwolven van de maan zo snel vloeiend Engels kunnen pratenquote:Op maandag 4 april 2022 19:23 schreef NailQueen het volgende:
SUBWOOLFER KAN PRATEN!![]()
Zie 4:53 (Ik weet niet hoe ik dat hier moet neerzetten)
Geweldig!quote:Op maandag 4 april 2022 19:23 schreef NailQueen het volgende:
SUBWOOLFER KAN PRATEN!![]()
Zie 4:53 (Ik weet niet hoe ik dat hier moet neerzetten)
Ja, Tel Aviv pakt het groots aan. Vandaag een rondleiding door Tel Aviv, morgen gaan ze naar Jerusalem.quote:Op maandag 4 april 2022 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wow, dacht dat Amsterdam gewoon de grootste was maar nee dusen slim even 4 dagen promotie voor je eigen land
Ik heb met terugwerkende kracht nu nog meer medelijden met Montaigne. Ik bedoel, 2021 was ook voor de artiesten die wel in Rotterdam waren heel anders, maar voor haar zal het in geen enkel opzicht gevoeld hebben alsof ze meedeed denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel leuk te zien die interactie tussen alle kandidaten
Mag ik een mening hebben over de outfit van de dame in het geel op de eerste foto?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel leuk te zien die interactie tussen alle kandidaten
Dat is Vladanaquote:Op woensdag 6 april 2022 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mag ik een mening hebben over de outfit van de dame in het geel op de eerste foto?
Qua aantal deelnemende landen is Amsterdam wel weer de grootste volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2022 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit. Sneu.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb met terugwerkende kracht nu nog meer medelijden met Montaigne. Ik bedoel, 2021 was ook voor de artiesten die wel in Rotterdam waren heel anders, maar voor haar zal het in geen enkel opzicht gevoeld hebben alsof ze meedeed denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |