abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 april 2022 @ 18:24:11 #1
862 Arcee
Look closer
pi_204330859

Seizoen 1 2004-2005 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)
SPOILER
Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: http://forum.fok.nl/topicchain/1972

De BZV-wiki vind je hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 06-04-2022 07:30:20 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 april 2022 @ 18:45:32 #2
862 Arcee
Look closer
pi_204331138
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 06:50 schreef Stepperoller het volgende:
Wie Evert volgende week wegstuurt? Ik heb geen flauw idee. Maud is ook nieuwsgierig en besloot het gewoon op de man af te vragen: ‘Vind je mij leuk?’ Dit werd gevolg door het nu al legendarische antwoord: ‘Ja, goed’.
Het ging zo:

Maud: "Vind jij mij leuk of helemaal niet? Kan je daar iets van zeggen?"
Evert: "Ja, goed"
Maud: "Vind je me goed?
Evert: "Ja."
Maud: "Ok, oh fijn. Ja, dat vind ik wel fijn om te horen"

"Ja, goed" was min of meer het antwoord op "Kan je daar iets van zeggen?", maar dat maakte het eigenlijk al niet meer minder knullig. Ik vond die "Ja, goed" echt hilarisch. _O- Evert en Maud hebben echt de minste BZV-klik ooit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_204331219
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:

[..]
"Ja, goed" was min of meer het antwoord op "Kan je daar iets van zeggen?", maar dat maakte het eigenlijk al niet meer minder knullig. Ik vond die "Ja, goed" echt hilarisch. _O- Evert en Maud hebben echt de minste BZV-klik ooit.
Zijn hier beelden van op de internets? Geen zin om dit flutprogramma te kijken voor de rest.
pindazakje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 april 2022 @ 18:59:15 #4
862 Arcee
Look closer
pi_204331331
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Zijn hier beelden van op de internets?
Zeker:

https://boerzoektvrouw.kr(...)n-eerste-keuzemoment (25:40)
  maandag 4 april 2022 @ 19:00:25 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204331346
quote:

[..]
Het ging zo:

Dat wordt sowieso een legendarische citytrip O+.
KuikenGuppy
  maandag 4 april 2022 @ 19:03:35 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204331405
Die twee hebben potentie om de legendarische theekopjesscene te overtreffen _O_.

KuikenGuppy
pi_204331622
quote:
LOL nog best een vermakelijk fragment, alsof hij haar baby'tje is.
pindazakje
pi_204331830
quote:

[..]
Het ging zo:

Ha ha, beste fragment ooit inderdaad _O-
pi_204331895
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Maud _O_ Ik vind haar echt fantastisch. Ik houd helemaal niet van zweverige types, maar zij zegt gewoon alles wat er in haar op komt en heeft een hele bijzondere blik naar de wereld. En wat moet ze met die Evert, maar zou wel lachen zijn als het door gaat. Soort Wietse en Neeltje misschien, wat iemand hier eerder al opmerkte.
Maud O+
Go hard or go home
pi_204331902
quote:

[..]
Het ging zo:

Ik vond "Ja goed" echt mega complimenteus tegenover haar! _O- Ik zou het echt niet uit m'n strot hebben kunnen persen! :')
pi_204331924
Aan de andere kant zou hij wel denken: "Gewoon ff geen problemen maken, straks is het 1 à 2 minuutjes ff wat gedoe aan de tafel en dan ben ik er van af!"
  Tettenkoning dinsdag 5 april 2022 @ 11:20:09 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204337041
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ha ha, beste fragment ooit inderdaad _O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204337228
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:20 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/UCJrLIsd-Faw3X3ctp_b1BT9Knw=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2F3c0ee587c5620b4cd6c3de3df73ab214-1422452026.jpg]afbeelding[/url] ]
Oh ja :o :D
pi_204341495
Ik zou Maud en Evert wel het meest onwaarschijnlijke koppel ooit vinden, maar ik begin het steeds meer te zien. Ze zijn echt leuk samen. Zo totaal anders, maar blijkbaar is er een vreemde aantrekkingskracht, die vooral van Maud uitgaat. Evert houdt toch meer van de koeien.

Rob heeft de enige vrouw weggestuurd die wel echt wilde blijven. Wendy zit er echt bij alsof ze zsm naar huis wil en met die met dat rode haar zie ik het ook niet zo snel gebeuren. Ik moet zeggen dat ik ze alle drie vreselijk vind; ok Wendy heeft nog wel wat, maar lijkt me ook wel een moeilijk iemand. Geen idee hoe Rob op deze keuzes is gekomen, want ze passen ook niet echt bij hem vind ik.

Jouke: toen hij zei dat hij de pittigste weg ging sturen, dacht ik aan Karlijn ofzo. Marion? Dat is echt zo'n schatje lijkt me! Ze durft gewoon vragen te stellen en wil niet dat hij drugs gebruikt. Ok, fair enough toch. Waarschijnlijk is Jouke bang dat hij zijn wekelijkse pilletje niet meer mag nemen als hij met haar is.

Hans: tsja ... ik geloof dat beide dames er niet meer echt heel veel zin in hebben. Dinie doet alsof ze de hele tijd aan haar overleden man moet denken, maar ik geloof er niets van; ze vindt Hans gewoon niet leuk.

Janine: onverwachts, maar wel blij dat ze Michiel heeft weggestuurd zeg! Die andere twee gasten zijn echt de leukste. Wel wat verlegen allebei, maar wel leuk!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:15:38 #15
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_204341655
Hebben jullie het filmpje van Marion ook gezien op de site? Ze leek er wel ontdaan van te zijn.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 5 april 2022 @ 19:47:28 #16
500036 Zwartwassen
Follow the white rabbit...
pi_204342011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:15 schreef Revanches het volgende:
Hebben jullie het filmpje van Marion ook gezien op de site? Ze leek er wel ontdaan van te zijn.
Moest ze maar niet pittig zijn, met haar kruisverhoor of Jouke aan drugs doet. Die gaat zonder voorbedachte rade naar festivals was het antwoord van zijn advocaat.
pi_204343031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:47 schreef Zwartwassen het volgende:

[..]
Moest ze maar niet pittig zijn, met haar kruisverhoor of Jouke aan drugs doet. Die gaat zonder voorbedachte rade naar festivals was het antwoord van zijn advocaat.
Een hele faire vraag (gebruik je drugs?) aan iemand waarmee je kijkt of een relatie tot de mogelijkheid behoord. Niks mis mee. Net als de vragen of iemand rookt of een tattoo heeft.
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:14:14 #18
500036 Zwartwassen
Follow the white rabbit...
pi_204343294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:55 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Een hele faire vraag (gebruik je drugs?) aan iemand waarmee je kijkt of een relatie tot de mogelijkheid behoord. Niks mis mee. Net als de vragen of iemand rookt of een tattoo heeft.
Gebruik je drugs, zit je bij de maffia? Heb je een strafblad? Ben je een vrouwenmepper? Ben je weleens vreemdgegaan? Er waren nog drie vrouwen over, dan laat je dat soort vragen over tot je als laatste over bent, dan vuur je dit soort vragen op hem af. Hij kan je dan niet wegsturen, omdat er geen andere keus is. Zo speel je het spelletje. Die andere twee vrouwen waren gewoon stil en lief, lekker koken voor Jouke, geen gezeur over roken en drugs, en die zijn er nog.
pi_204343436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:14 schreef Zwartwassen het volgende:

[..]
Die andere twee vrouwen waren gewoon stil en lief, lekker koken voor Jouke, geen gezeur over roken en drugs, en die zijn er nog.
En wat schiet je daar mee op? Marion wil geen partner die drugs gebruikt. Helaas voor haar deed Jouke dat wel. Dan kun je er maar beter gelijk een punt achter zetten.
  woensdag 6 april 2022 @ 13:40:30 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204348178
Ik heb Marion via de redactie van BzV een brief gestuurd.

Wie niet waagt, wie niet wint :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 6 april 2022 @ 13:44:41 #21
3542 Gia
User under construction
pi_204348212
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:

Dan willen we hier wel horen of het wat wordt! Fokker zoekt vrouw!
pi_204348225
quote:

Leuk! Keep us updated
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 15:55:51 #23
382129 crew  Donna
pi_204349625
quote:

Tof! _O_
pi_204349756
Die rooie is ziek.

twitter

Gewoon. @de_boswachter
pi_204349929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Die rooie is ziek.

[ twitter ]

Gewoon. @:de_boswachter