SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 06-04-2022 07:30:20 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het ging zo:quote:Op maandag 4 april 2022 06:50 schreef Stepperoller het volgende:
Wie Evert volgende week wegstuurt? Ik heb geen flauw idee. Maud is ook nieuwsgierig en besloot het gewoon op de man af te vragen: ‘Vind je mij leuk?’ Dit werd gevolg door het nu al legendarische antwoord: ‘Ja, goed’.
Maud: "Vind jij mij leuk of helemaal niet? Kan je daar iets van zeggen?"
Evert: "Ja, goed"
Maud: "Vind je me goed?
Evert: "Ja."
Maud: "Ok, oh fijn. Ja, dat vind ik wel fijn om te horen"
"Ja, goed" was min of meer het antwoord op "Kan je daar iets van zeggen?", maar dat maakte het eigenlijk al niet meer minder knullig. Ik vond die "Ja, goed" echt hilarisch.Evert en Maud hebben echt de minste BZV-klik ooit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Zijn hier beelden van op de internets? Geen zin om dit flutprogramma te kijken voor de rest.quote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Ja, goed" was min of meer het antwoord op "Kan je daar iets van zeggen?", maar dat maakte het eigenlijk al niet meer minder knullig. Ik vond die "Ja, goed" echt hilarisch.Evert en Maud hebben echt de minste BZV-klik ooit.
pindazakje![]()
Zeker:quote:Op maandag 4 april 2022 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van op de internets?
https://boerzoektvrouw.kr(...)n-eerste-keuzemoment (25:40)Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dat wordt sowieso een legendarische citytripquote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging zo:
.
![]()
LOL nog best een vermakelijk fragment, alsof hij haar baby'tje is.quote:Op maandag 4 april 2022 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker:
https://boerzoektvrouw.kr(...)n-eerste-keuzemoment (25:40)pindazakje![]()
Ha ha, beste fragment ooit inderdaadquote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging zo:
![]()
![]()
Maudquote:Op maandag 4 april 2022 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:
MaudIk vind haar echt fantastisch. Ik houd helemaal niet van zweverige types, maar zij zegt gewoon alles wat er in haar op komt en heeft een hele bijzondere blik naar de wereld. En wat moet ze met die Evert, maar zou wel lachen zijn als het door gaat. Soort Wietse en Neeltje misschien, wat iemand hier eerder al opmerkte.
Go hard or go home![]()
Ik vond "Ja goed" echt mega complimenteus tegenover haar!quote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het ging zo:
Ik zou het echt niet uit m'n strot hebben kunnen persen!
![]()
![]()
Aan de andere kant zou hij wel denken: "Gewoon ff geen problemen maken, straks is het 1 à 2 minuutjes ff wat gedoe aan de tafel en dan ben ik er van af!"![]()
quote:Op maandag 4 april 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ha ha, beste fragment ooit inderdaad![]()
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/UCJrLIsd-Faw3X3ctp_b1BT9Knw=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2F3c0ee587c5620b4cd6c3de3df73ab214-1422452026.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
Ik zou Maud en Evert wel het meest onwaarschijnlijke koppel ooit vinden, maar ik begin het steeds meer te zien. Ze zijn echt leuk samen. Zo totaal anders, maar blijkbaar is er een vreemde aantrekkingskracht, die vooral van Maud uitgaat. Evert houdt toch meer van de koeien.
Rob heeft de enige vrouw weggestuurd die wel echt wilde blijven. Wendy zit er echt bij alsof ze zsm naar huis wil en met die met dat rode haar zie ik het ook niet zo snel gebeuren. Ik moet zeggen dat ik ze alle drie vreselijk vind; ok Wendy heeft nog wel wat, maar lijkt me ook wel een moeilijk iemand. Geen idee hoe Rob op deze keuzes is gekomen, want ze passen ook niet echt bij hem vind ik.
Jouke: toen hij zei dat hij de pittigste weg ging sturen, dacht ik aan Karlijn ofzo. Marion? Dat is echt zo'n schatje lijkt me! Ze durft gewoon vragen te stellen en wil niet dat hij drugs gebruikt. Ok, fair enough toch. Waarschijnlijk is Jouke bang dat hij zijn wekelijkse pilletje niet meer mag nemen als hij met haar is.
Hans: tsja ... ik geloof dat beide dames er niet meer echt heel veel zin in hebben. Dinie doet alsof ze de hele tijd aan haar overleden man moet denken, maar ik geloof er niets van; ze vindt Hans gewoon niet leuk.
Janine: onverwachts, maar wel blij dat ze Michiel heeft weggestuurd zeg! Die andere twee gasten zijn echt de leukste. Wel wat verlegen allebei, maar wel leuk!Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Hebben jullie het filmpje van Marion ook gezien op de site? Ze leek er wel ontdaan van te zijn.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Moest ze maar niet pittig zijn, met haar kruisverhoor of Jouke aan drugs doet. Die gaat zonder voorbedachte rade naar festivals was het antwoord van zijn advocaat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:15 schreef Revanches het volgende:
Hebben jullie het filmpje van Marion ook gezien op de site? Ze leek er wel ontdaan van te zijn.![]()
Een hele faire vraag (gebruik je drugs?) aan iemand waarmee je kijkt of een relatie tot de mogelijkheid behoord. Niks mis mee. Net als de vragen of iemand rookt of een tattoo heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:47 schreef Zwartwassen het volgende:
[..]
Moest ze maar niet pittig zijn, met haar kruisverhoor of Jouke aan drugs doet. Die gaat zonder voorbedachte rade naar festivals was het antwoord van zijn advocaat.![]()
Gebruik je drugs, zit je bij de maffia? Heb je een strafblad? Ben je een vrouwenmepper? Ben je weleens vreemdgegaan? Er waren nog drie vrouwen over, dan laat je dat soort vragen over tot je als laatste over bent, dan vuur je dit soort vragen op hem af. Hij kan je dan niet wegsturen, omdat er geen andere keus is. Zo speel je het spelletje. Die andere twee vrouwen waren gewoon stil en lief, lekker koken voor Jouke, geen gezeur over roken en drugs, en die zijn er nog.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:55 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Een hele faire vraag (gebruik je drugs?) aan iemand waarmee je kijkt of een relatie tot de mogelijkheid behoord. Niks mis mee. Net als de vragen of iemand rookt of een tattoo heeft.![]()
En wat schiet je daar mee op? Marion wil geen partner die drugs gebruikt. Helaas voor haar deed Jouke dat wel. Dan kun je er maar beter gelijk een punt achter zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:14 schreef Zwartwassen het volgende:
[..]
Die andere twee vrouwen waren gewoon stil en lief, lekker koken voor Jouke, geen gezeur over roken en drugs, en die zijn er nog.![]()
Ik heb Marion via de redactie van BzV een brief gestuurd.
Wie niet waagt, wie niet wint
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dan willen we hier wel horen of het wat wordt! Fokker zoekt vrouw!quote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie niet waagt, wie niet wint![]()
Leuk! Keep us updatedquote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 6 april 2022 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
Zou de langste spier het nog doen? #bzv #dtvquote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Die rooie is ziek.
[ twitter ]
Gewoon. @:de_boswachterU MAD?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: