Dat schept hoopquote:Op maandag 4 april 2022 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Donderdag laat de zon zich weer zien
T is grijs en nat.quote:
Ik ookquote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is grijs en nat.
Hier hangt een hoop te drogen dus, moest er door net op de fiets
Jij werd ook aangevallen door allerlei druppels etc?quote:
Jaquote:Op maandag 4 april 2022 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij werd ook aangevallen door allerlei druppels etc?
Maar laat ze mij lekker aanvallen, dan kan jij gewoon fietsenquote:
Jij bent nu veilig en droog thuis neem ik aan?quote:Op maandag 4 april 2022 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar laat ze mij lekker aanvallen, dan kan jij gewoon fietsen
Droog thuis ja, of het veilig is .........quote:Op maandag 4 april 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent nu veilig en droog thuis neem ik aan?
je nat geregende was aan het drogen etc
Ik ben nu thuis, heb de natte kleren op de verwarming gelegdquote:Op maandag 4 april 2022 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Droog thuis ja, of het veilig is .........
Moet jij nog wel naar huis?
Beter dus ookquote:Op maandag 4 april 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, heb de natte kleren op de verwarming gelegd
Theequote:Op maandag 4 april 2022 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dus ook
Kopje hete choco of thee erbij?
Maņana weer tijd voor bananaquote:Op maandag 4 april 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
Ik had bananen willen kopen , toch maar mango's gehaald
Ooit een mandarijn na 6 weken uit mijn la gehaald op werk. Die zag er een stuk erger uitquote:
die lopen wegquote:Op maandag 4 april 2022 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit een mandarijn na 6 weken uit mijn la gehaald op werk. Die zag er een stuk erger uit
vast wel , maar liever nietquote:Op maandag 4 april 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Maar nu de vraag van de dag, kan je een banaan met schil eten?
Ominomquote:
Door een smoothie zou dus best kunnen ...quote:Op maandag 4 april 2022 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde
https://www.manners.nl/5-fruitsoorten-schil-eten-fruit/
Heer aloa.quote:
Ik heb je gemist.quote:
Geen ideequote:Op maandag 4 april 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Maar nu de vraag van de dag, kan je een banaan met schil eten?
Nummer 1.quote:
Daar wordt aan gewerkt.quote:
nou enquote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Soms zitten er muizen gevangen bij mijn kippenvoer maar die laat ik altijd vrij
Zo blijf je bezigquote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Soms zitten er muizen gevangen bij mijn kippenvoer maar die laat ik altijd vrij
Morgen snel bellen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
OMG OMG OMG [ afbeelding ]
Ik had eind van de middag een gemist gesprek op mijn mobiel en toen ik het telefoonnummer van de beller googelde bleek het van één van de drie bedrijven te zijn waar ik vorige week mijn sollicitatie naartoe heb gestuurd.
Spannond!quote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik had eind van de middag een gemist gesprek op mijn mobiel en toen ik het telefoonnummer van de beller googelde bleek het van één van de drie bedrijven te zijn waar ik vorige week mijn sollicitatie naartoe heb gestuurd.
Ja en nu? vertel!!!!quote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Zelf bellen. Initiatief tonen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Ja nu nog niets, want na het was na vijven en ik weet niet goed of ik morgen zelf moet bellen of dat ik hard to get moet spelen![]()
En eigenlijk vind ik het doodeng ook
Tuurlijk bellen morgenochtendquote:Op maandag 4 april 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Ja nu nog niets, want na het was na vijven en ik weet niet goed of ik morgen zelf moet bellen of dat ik hard to get moet spelen![]()
quote:Op maandag 4 april 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dus ik ben bloednieuwsgierig, maar kan me ook niet voorstellen dat ze belden om me af te wijzen. Morgen maar bellen.quote:
Hey Deisyyquote:Op maandag 4 april 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dus ik ben bloednieuwsgierig, maar kan me ook niet voorstellen dat ze belden om me af te wijzen. Morgen maar bellen.
Avond allemaal!
Feli Dees, morgen zelf bellen. Ik ben ook blij want ik kreeg vanavond mijn eerste loonstrookje binnen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dus ik ben bloednieuwsgierig, maar kan me ook niet voorstellen dat ze belden om me af te wijzen. Morgen maar bellen.
Avond allemaal!
Ik kan me niet voorstellen dat er nu nog iemand aanwezig is, het is best een groot bedrijf, dus ik denk niet dat degene die me belde kan zien dat ik gebeld heb. En ik had een zware middag en ben nu niet op mijn bestquote:Op maandag 4 april 2022 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Gewoon nu bellen. Misschien neemt er iemand op. En anders zien ze morgen dat je teruggebeld hebt.
Ook een fijne bijkomstigheid.quote:Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli Dees, morgen zelf bellen. Ik ben ook blij want ik kreeg vanavond mijn eerste loonstrookje binnen.
Dat is ook tof, eend! Loonstrookjesquote:Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Feli Dees, morgen zelf bellen. Ik ben ook blij want ik kreeg vanavond mijn eerste loonstrookje binnen.
Ik zit ook echt even blij te wezen.quote:
Avond!quote:Op maandag 4 april 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Avond allemaal!
Altijd leuk!quote:Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel weer een toffe meet regelen. Ik kan nu ook een rondje geven.quote:
Fijn SBE!quote:Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik steun deze motie. En daar ben ik unaniem in.quote:Op maandag 4 april 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel weer een toffe meet regelen. Ik kan nu ook een rondje geven.
Terugbellen. Natuurlijk terugbellen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat heerlijk hč.quote:Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb het er ook naar mijn zin.quote:
Dat is nog wel belangrijker.quote:Op maandag 4 april 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb het er ook naar mijn zin.
Ik zeg ja tegen een toffe meet en ja tegen een rondje van jouquote:Op maandag 4 april 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel weer een toffe meet regelen. Ik kan nu ook een rondje geven.
Hoe link?quote:
Op de schaal van 1 tot 10?quote:
10quote:
Dat is het antwoord.quote:
Heb je even?quote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ja, geen Fransje Bauer doen FFquote:
Serieus, dat liedje kwam in mijn hoofd toen ik zijn post lasquote:
Bij mij ook dusquote:Op maandag 4 april 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serieus, dat liedje kwam in mijn hoofd toen ik zijn post las
Best wel.quote:Op maandag 4 april 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best een slecht teken is
Dat is terecht.quote:
Ik slide even in je DMquote:
Dat DM zouden ze ook af moeten schaffen.quote:
PM dan.quote:Op maandag 4 april 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat DM zouden ze ook af moeten schaffen.
+1quote:Op maandag 4 april 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat DM zouden ze ook af moeten schaffen.
Al iets beterquote:
Kijk! Hier een berichtje voor jou!quote:Op maandag 4 april 2022 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar hoe krijgen we dan berichtjes naar Deisyy...
gewoon apestaartenquote:Op maandag 4 april 2022 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit forum is een mooie uitvindingquote:Op maandag 4 april 2022 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wel onthouden dat apestaarten in de OP geen nut heeft en een gewijzigde apestaart ook niet.quote:
Discussieforumquote:
Zeg dat tegen die apen die hun staart willen wijzigenquote:Op maandag 4 april 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel onthouden dat apestaarten in de OP geen nut heeft en een gewijzigde apestaart ook niet.
Heb je nog een dierbaar en een fascinerend item kunnen vinden?quote:
Zo graag willen ze Deesquote:Op maandag 4 april 2022 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ergens vreemd dat ze je gaan bellen en niet e-mailen?
Ik kijk morgen nog even. Maar ik kan altijd wel wat verzinnen, komt goedquote:Op maandag 4 april 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog een dierbaar en een fascinerend item kunnen vinden?
Die apen moeten zichzelf maar eens accepteren zoals ze zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die apen die hun staart willen wijzigen
Eens! En dan niet eens de voicemail inspreken.quote:Op maandag 4 april 2022 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ergens vreemd dat ze je gaan bellen en niet e-mailen?
De katten blijven thuis?quote:Op maandag 4 april 2022 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk morgen nog even. Maar ik kan altijd wel wat verzinnen, komt goed
Voicemail inspreken doe ik ook nooit. Ik luister dat ook niet terug. Zou dan ook eerder een andere keer nog eens proberen te bellen.quote:Op maandag 4 april 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens! En dan niet eens de voicemail inspreken.
Sowiesoquote:
Ik doen het zelf eigenlijk ook 9 van de 10 keer niet, maar nu laten ze me wel in spanning zittenquote:Op maandag 4 april 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Voicemail inspreken doe ik ook nooit. Ik luister dat ook niet terug. Zou dan ook eerder een andere keer nog eens proberen te bellen.
Shii!quote:Op maandag 4 april 2022 22:15 schreef -Shii- het volgende:
Goedenavond.![]()
Spannend Deisyy. Morgenvroeg om 8 uur meteen bellen.![]()
Uitslapert?quote:Op maandag 4 april 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shii!![]()
Ik mag toch hopen dat de werktijden pas vanaf 9 uur zijn.
quote:Op maandag 4 april 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shii!![]()
Ik mag toch hopen dat de werktijden pas vanaf 9 uur zijn.
Ja dat welquote:Op maandag 4 april 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doen het zelf eigenlijk ook 9 van de 10 keer niet, maar nu laten ze me wel in spanning zitten
Hier loopt een wat oudere dame elke dag haar kat aan een lijntje uit te latenquote:Op maandag 4 april 2022 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SowiesoZoals ze dat het liefst willen
En vindt Tom dat leuk ?quote:Op maandag 4 april 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier loopt een wat oudere dame elke dag haar kat aan een lijntje uit te laten
lolquote:
Als ze een afspraak voor een gesprek willen maken vind ik bellen fijner, anders krijg je een datum en tijdstip opgedrongen en moet je heen en weer gaan zitten mailen om iets af te spreken, dat gaat aan de telefoon een stuk gemakkelijker.quote:Op maandag 4 april 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik weet niet of het beter is om zelf te bellen of niet. Denk dat het weinig kwaad kan in ieder geval, ze belden toch met een reden lijkt me.
Ja dat is zeker waar.quote:Op maandag 4 april 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een afspraak voor een gesprek willen maken vind ik bellen fijner, anders krijg je een datum en tijdstip opgedrongen en moet je heen en weer gaan zitten mailen om iets af te spreken, dat gaat aan de telefoon een stuk gemakkelijker.
Dat zal ook wel de reden zijn dat ze bellen. Of ze willen nog wat vragen stellen.quote:Op maandag 4 april 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een afspraak voor een gesprek willen maken vind ik bellen fijner, anders krijg je een datum en tijdstip opgedrongen en moet je heen en weer gaan zitten mailen om iets af te spreken, dat gaat aan de telefoon een stuk gemakkelijker.
Bedankt voor je belangstelling, onze keuze is gevallen op een andere kandidaat die beter voldoet aan onze functieomschrijving. Etc.quote:Op maandag 4 april 2022 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn dat ze bellen. Of ze willen nog wat vragen stellen.
Als ze geen interesse hebben krijg je een standaardmailtje.
En dan is je naam verkeerd gespeld, en je geslacht veranderd, zodat je meteen besluit om daar NOOIT meer te solliciteren.quote:Op maandag 4 april 2022 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt voor je belangstelling, onze keuze is gevallen op een andere kandidaat die beter voldoet aan onze functieomschrijving. Etc.
Dank voor uw afwijzing. Helaas moet ik u meedelen dat ik uw afwijzing niet kan aannemen.quote:Op maandag 4 april 2022 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt voor je belangstelling, onze keuze is gevallen op een andere kandidaat die beter voldoet aan onze functieomschrijving. Etc.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Spaanse video clip lijkt wel een voxs Utopie SC crew tekening
Dacht dat jij het niet gevolgd hebt?quote:
Dat van die privé mail niet neequote:Op dinsdag 5 april 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dacht dat jij het niet gevolgd hebt?
Van mij wel hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van die privé mail niet nee
Dus nu mag ik over De Jonge geen mening hebben?
Ik vind zn schoenen niksquote:Op dinsdag 5 april 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van die privé mail niet nee
Dus nu mag ik over De Jonge geen mening hebben?
Wat is daar mis mee dan?quote:
Ik heb geen ideequote:
Zou hij die gratis krijgen?quote:
Nu je het zegt ... zou zo maar kunnen .. geregeld via zn prive-email vanachter een mondkapjequote:Op dinsdag 5 april 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou hij die gratis krijgen?
Promotie materiaal![]()
Normaal ga je daar niet steeds mee lopen toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt ... zou zo maar kunnen .. geregeld via zn prive-email vanachter een mondkapje
Nog meer rotzooi komt er uit die put ...quote:Op dinsdag 5 april 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Misschien even kijken of hij dat ook doet met zomerklding, zwembroeken bijvoorbeeld
Tis werkelijk nooit genoegquote:Op dinsdag 5 april 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog meer rotzooi komt er uit die put ...
Ik heb niets meer van dr gehoord .. ze was wel een beetje klaar met alles de laatste jaren leek me.... laten we het beste er maar van hopen ...quote:Op dinsdag 5 april 2022 01:11 schreef Flory het volgende:
@:chufi even wat anders...
Hoor je nog wel eens iets van Fann?
Ik vind het echt jammer dat ze weg is en zou graag weten hoe het met haar gaat.
Aah jammerquote:Op dinsdag 5 april 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van dr gehoord .. ze was wel een beetje klaar met alles de laatste jaren leek me.... laten we het beste er maar van hopen ...
'quote:Op dinsdag 5 april 2022 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Aah jammer![]()
Ja hoop dat het goed gaat met griek en haar
De watertoren vullen met meer water lijkt me ...quote:Op dinsdag 5 april 2022 01:21 schreef Flory het volgende:
Nu ga ik echt maffen want morgen komen ze voor de douche.
Die heeft, tweede keer al, totaal geen kracht meer.
Je moet dus serieus zowat tegen de muur aanstaan om je haar te wassen![]()
Trusten
Morguh Koen ☕️quote:
Dat is inderdaad een engnekkerdquote:
Hey Enginequote:
Lekker geniet er vanquote:
Morningquote:
Hey espriquote:
Het hobbelt rustig door,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze al een keertje geprobeerd maar lukt niet, nu gaan ze het met ander geschut proberen![]()
En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb geen idee waarmee, maar even goed van mij ook succes @Deisyyquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hobbelt rustig door,Ojee klinkt niet fijn, heel veel sterkte dan en hoop dat je weinig last er van mag krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze al een keertje geprobeerd maar lukt niet, nu gaan ze het met ander geschut proberen![]()
En met jou?
Met mij nu gelukkig een stuk beter, had dus toch Corona en was een paar dagen flink ziek er van.
Ben nu weer aan het opkrabbelen.
Thnxquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ojee klinkt niet fijn, heel veel sterkte dan en hoop dat je weinig last er van mag krijgen.
Met mij nu gelukkig een stuk beter, had dus toch Corona en was een paar dagen flink ziek er van.
Ben nu weer aan het opkrabbelen.
[..]
Het hobbelt rustig door,Oei, hou je taai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze al een keertje geprobeerd maar lukt niet, nu gaan ze het met ander geschut proberen![]()
En met jou?![]()
Thnxquote:
Morguhquote:
Dankjewel, ja 2 jaar ben ik ontzettend voorzichtig en kwam bijna nergens, veel van m’n kleinzoon gemist maar goed, en dan opeens heb je het toch te pakken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
O jij ook al corona, fijn dat je weer opknapt. Je kan er flink ziek van zijn hoorde ik al.
Hoorde gisteren dat mensen momenteel weer zieker van corona worden.
Hopelijk hou je geen bijwerkingen van corona over.
Hoop dat je snel opkrabbelt
Ja hoe het je dan toch te pakken krijgt he. Je hoort het momenteel veel van mensen die heel voorzichtig zijn en het toch krijgen. Ik denk toch dat het te maken heeft met het niet meer dragen van maskers in de winkels en he tniet meer afstand houden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:31 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel, ja 2 jaar ben ik ontzettend voorzichtig en kwam bijna nergens, veel van m’n kleinzoon gemist maar goed, en dan opeens heb je het toch te pakken.
Ik ruik en proef gelukkig alles nog, alleen wat lichte last met goed ademhalen, is wat pijnlijk en een raar gevoel.
Dan ben ik toch wel weer blij dat ik ook de booster heb gehad, wie weet hoe het anders was…
We moeten nu gewoon weer het goede weer hebben en lekker naar buiten.
[..]
Het hobbelt rustig door,Veel sterkte vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze al een keertje geprobeerd maar lukt niet, nu gaan ze het met ander geschut proberen![]()
En met jou?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wat gaat dat hard zeg, je kleindochter ook al weer 4?quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe het je dan toch te pakken krijgt he. Je hoort het momenteel veel van mensen die heel voorzichtig zijn en het toch krijgen. Ik denk toch dat het te maken heeft met het niet meer dragen van maskers in de winkels en he tniet meer afstand houden.
Hier ook veel van kleindochter gemist, hebben alleen haar eerste verjaardag kunnen vieren. In nov wordt ze 4
Heb haar bijna niet gezien.
Max waar ik zo veel op paste ook bijna niet gezien de afgelopen 2 jaar het is zo jammer.
Wees blij dat je gelukkig je smaak en zo nog heb.
IK ga volgende week voor de tweede booster.
thnxquote:
Ze wordt in november 4. Ik heb er inmiddels weer een van 7 weken bij.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:39 schreef espri het volgende:
[..]
Wat gaat dat hard zeg, je kleindochter ook al weer 4?
Gelukkig konden we wel veel videobellen, scheelde toch wel vind ik.
Afgelopen zondag ging mijn kleinzoon afzwemmen, zo jammer dat we er niet bij konden zijn, zijn toch van die mijlpalen die je mee wil maken hč?
Nu moesten we het doen met foto,s en filmpjes, uiteraard ook fijn hoor maar wa er graag bij geweest als een trotse oma
[..]
Het hobbelt rustig door,Sterkte vanmiddag Dot, mag je vandaag dan ook weer naar huis om moet je een nachtje slapen? Gaat je dochter met je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze al een keertje geprobeerd maar lukt niet, nu gaan ze het met ander geschut proberen![]()
En met jou?
Enquote:Op maandag 4 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik had eind van de middag een gemist gesprek op mijn mobiel en toen ik het telefoonnummer van de beller googelde bleek het van één van de drie bedrijven te zijn waar ik vorige week mijn sollicitatie naartoe heb gestuurd.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zo is dat, we blijven positief.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wordt in november 4. Ik heb er inmiddels weer een van 7 weken bij.
O dat is inderdaad jammer dat je bij dit soort dingen niet bij kan zijn
HIer had ik het met de diploma uitreiking van de oudste twee kleinkinderen. Mochten ook alleen de ouders maar bijzijn
Ik snap dat je daar graag bij had willen zijn. Hopelijk de volgende ronde wel
Dus toch corona, je hebt inderdaad wel pittige klachten gehad en dan is het inderdaad maar goed dat je een boosterprik hebt gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:31 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel, ja 2 jaar ben ik ontzettend voorzichtig en kwam bijna nergens, veel van m’n kleinzoon gemist maar goed, en dan opeens heb je het toch te pakken.
Ik ruik en proef gelukkig alles nog, alleen wat lichte last met goed ademhalen, is wat pijnlijk en een raar gevoel.
Dan ben ik toch wel weer blij dat ik ook de booster heb gehad, wie weet hoe het anders was…
We moeten nu gewoon weer het goede weer hebben en lekker naar buiten.
Goedemorgen dees en? En? En?quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte vanmiddag Dot, mag je vandaag dan ook weer naar huis om moet je een nachtje slapen? Gaat je dochter met je mee?
En
[..]
Dank je Deisyy zie er wel een beetje tegen op omdat ik een verdoving in de baarmoedermond ga krijgen. Maar aan de andere kant denk ik ach het is maar een prikje zo lang kan dat geen pijn doenquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte vanmiddag Dot, mag je vandaag dan ook weer naar huis om moet je een nachtje slapen? Gaat je dochter met je mee?
En
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je tegen die prik op ziet, dat lijkt me ook geen pretje, maar dan slaap je vanavond tenminste wel in je eigen bedquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Deisyy zie er wel een beetje tegen op omdat ik een verdoving in de baarmoedermond ga krijgen. Maar aan de andere kant denk ik ach het is maar een prikje zo lang kan dat geen pijn doenIk mag gelijk naar huis zover ik weet. Het is geen opname. Ik word wel gebracht maar er mag niemand mee naar binnen i.v.m. corona he.
O dat is zeker spannend. Duim voor je dat het een positief bericht is
Ik ben normaal ook heel ongeduldig, maar in dit geval niet, ik vind het doodengquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Dat duurt nog zoooooo langggggg
Ja ik ben ongeduldig haha.
Kan ik me wel voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook heel ongeduldig, maar in dit geval niet, ik vind het doodeng
O dat doe ik ook hoor, zeg ook tegen mij zelf vanavond is het weer achter de rug.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je tegen die prik op ziet, dat lijkt me ook geen pretje, maar dan slaap je vanavond tenminste wel in je eigen bed
*het positieve eruit probeert te halen
Ja jij bent ook wel zo, maar nogmaals sterkte Dotquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik ook hoor, zeg ook tegen mij zelf vanavond is het weer achter de rug.
thnx en ij succesquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jij bent ook wel zo, maar nogmaals sterkte Dot
Yep, we zouden dus 2 weken geleden zijn gegaan maar toen werden we beiden ziek, gelukkig om kunnen zetten en dan maar een week extra erbij geplakt, gewoon omdat het kan.quote:
Een week extra als troost, dat doen jullie goedquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:24 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, we zouden dus 2 weken geleden zijn gegaan maar toen werden we beiden ziek, gelukkig om kunnen zetten en dan maar een week extra erbij geplakt, gewoon omdat het kan.
Dat bedoel ik, je leeft maar 1 keer dus als het kan, gewoon doen!quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week extra als troost, dat doen jullie goed
En?quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook heel ongeduldig, maar in dit geval niet, ik vind het doodeng
En en en?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:21 schreef mazaru het volgende:
Goeiemorgen en sterkte voor Dotteke vandaag
No problemquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:25 schreef espri het volgende:
Dees wacht op het nieuwe topic, ff doorposten dus.
Doekoes voor de patas en zulks weetjuhwelll?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
Wat ga je doen voor werk eigenlijk Dees?
En belangrijker, krijg je meer doekoe?
Pcies, die eend heeft al beloofd om een rondje te geven volgnde meet. Met al die extra doekoes van Dees verwacht ik minimaal ook wat rondjes bitterballen erbijquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:28 schreef espri het volgende:
[..]
Doekoes voor de patas en zulks weetjuhwelll?
We zijn erbijjjjj we zijn erbijjjjjj.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, die eend heeft al beloofd om een rondje te geven volgnde meet. Met al die extra doekoes van Dees verwacht ik minimaal ook wat rondjes bitterballen erbij
Mooi he, we laten ons lekker vollopenquote:
Iets met een ban en een permanentjequote:Op dinsdag 5 april 2022 11:31 schreef espri het volgende:
Ja whats up met onze muis?
Mis dr al een tijdje.
Zal ooit wel een einde aan komenquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:32 schreef espri het volgende:
[..]Oh nooo ze komt dus helemaal niet meer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |