Brabants van die Beemsterboer klinkt niet zo slecht toch? Die Lex van Dun moet toch geen Brabander voorstellen of wel?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef Halcon het volgende:
De film gezien. Kansloos.
Het is met Frank Lammers een beetje als met Ferry in de film. Hij lijkt de enige te zijn die het nog geweldig vindt. Ongeloofwaardig verhaal. Natuurlijk ook weer niet-Brabantse acteurs die Brabants proberen te praten.Heel veel kanslozer qua personage dan Ricardo uit de serie Ferry kan het niet, maar met Lex van Dun is wel een redelijke poging gewaagd.
Gezien het einde vrees ik ervoor dat we nog wel een vervolg krijgen met Aiko Beemsterboer in de hoofdrol.
Ik vind het te gemaakt. Je hoort duidelijk dat het geen Brabantse is. Idem dito voor dat vriendje van d'r.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Brabants van die Beemsterboer klinkt niet zo slecht toch? Die Lex van Dun moet toch geen Brabander voorstellen of wel?
Jezebel laat uwen pener zien!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:11 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze stront was dit. Expres alle trailers geskipt.
Die schietpartij op het einde ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 07:01 schreef ISVV het volgende:
Lammers met z'n puddinglijf die zogenaamd altijd iedereen fysiek de baas is, hilarisch.
Ook even iemand liquideren in een politiebureau terwijl ernaast een feest of iets dergelijks aan de gang wasquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die schietpartij op het einde ook.
En even wat pakken aan doen en dan gewoon langs agenten e.d. lopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ook even iemand liquideren in een politiebureau terwijl ernaast een feest of iets dergelijks aan de gang was
In Undercover I vind ik hem goed spelen. Daarna is hij zichzelf als Ferry veel te geweldig gaan vinden. Ook de, steeds fantasierijker worden, scenario's hielpen natuurlijk niet echt mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe Frank Lammers zo succesvol is geworden als acteur. Eigenlijk kan hij maar één typetje spelen, de ietwat platvloerse Brabander. En dat typetje ligt ook nog eens dicht bij zijn eigen karakter.
Dat was in zijn eerste rol al als Berry de vervanger van de overleden Willem bij All Stars.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe Frank Lammers zo succesvol is geworden als acteur. Eigenlijk kan hij maar één typetje spelen, de ietwat platvloerse Brabander. En dat typetje ligt ook nog eens dicht bij zijn eigen karakter.
Deze man pakt al tonnen met enkel de jumbo reclame. Wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Breekfast het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |