abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204321904
Uitgerekende data:

eind mei: June.

9 juli: Zusje123
29 juli: Elleska

Half augustus: Smart_ass

Begin September: Sway-
23 september: Bami (meisje)

2 oktober: ***Lokasenna***

1 november: Debsterr

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 21-04-2022 00:17:20 ]
pi_204321917
Meteen maar even mezelf erin gezet :P
  zondag 3 april 2022 @ 19:45:28 #3
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204322021
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Meteen maar even mezelf erin gezet :P
Thanks voor het openen!

Geen lang lijstje tot nu toe, voor m’n gevoel was t 2 jaar geleden veel drukker
pi_204322129
Dat was het zeker! Veel corona-baby's.
  zondag 3 april 2022 @ 20:13:29 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_204322324
B.ertha heeft zichzelf ook al afgemeld he :+
disclaimer
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 20:24:25 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204322461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:45 schreef B.ertha het volgende:
:W met baby uit buik O+
Hij is vandaag geboren om 01:02 uur en heet T.h.i.j.s. Op een beetje misselijkheid na doet hij het super, hij hapt zelfs al goed aan O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaa hij is er O+ Mooie naam, jarenlang is dit voor ons de naam geweest :D Klinkt wel pittig allemaal, hopelijk herstellen jullie er beiden snel van :* Wat vindt C. van zijn broertje?

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 08:23 schreef Vaiana het volgende:
-O- Ik word nu voor de tweede dag op rij wakker met knallende koppijn die ik voel zodra ik opsta/beweeg. Heb gister zeker meer dan 1,5l gedronken dus weet niet zo goed wat ik nog meer zou kunnen doen.
Dit is reden om de vk te bellen! Ik heb ook een paar keer erge hoofdpijn gehad en kreeg later op mijn kop van de vk dat ik daar niet over gebeld had. Als je er nog last van hebt zou ik er dus wel even een belletje aan wagen :)

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:13 schreef SQ het volgende:
B.ertha heeft zichzelf ook al afgemeld he :+
Hoezo? O-)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 3 april 2022 @ 21:20:27 #7
208890 June.
Seriously?
pi_204323287
O jee, eerste op de lijst. Zo anders dan bij de eerste, toen was ik allang klaar met alles. Nu vandaag nog de babykamer geschilderd :')
Shine bright like a diamond.
pi_204323808
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is reden om de vk te bellen! Ik heb ook een paar keer erge hoofdpijn gehad en kreeg later op mijn kop van de vk dat ik daar niet over gebeld had. Als je er nog last van hebt zou ik er dus wel even een belletje aan wagen :)
Oeps. :D Ik heb het even overwogen en toen dacht ik “Nouja voor wat hoofdpijn..”. Ik wacht ff af hoe ik morgen wakker word (vanmiddag viel het wel weer mee) en anders zoek ik alsnog contact!

Jongens, ik heb vandaag een nieuwe zwangerschapsbroek en 2 voedingsbh’s gekocht omdat eea van mij echt niet meer goed past. Nu wordt het wel heel echt allemaal hoor. _O-

Ben alleen nog op een ernstige zoektocht naar katoenen ondergoed dat geen string is maar ook niet ‘tekent’ onder legging-achtige stofjes. Dat valt nog niet mee..
pi_204324100
Dat bestaat niet denk ik :P
Ik heb deze, zitten heel lekker, maar je ziet ze nog wel door de stof heen.
https://www2.hm.com/nl_nl(...)ZW_P7MxoCZHAQAvD_BwE
pi_204324209
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
Dat bestaat niet denk ik :P
Ik heb deze, zitten heel lekker, maar je ziet ze nog wel door de stof heen.
https://www2.hm.com/nl_nl(...)ZW_P7MxoCZHAQAvD_BwE
Maar ik wil het. :'( :D
Hoeft geen zwangerschapsondergoed te zijn van mij, en het gaat me er met name om dat het kruis vrijwel alleen maar katoen is. Dus ik heb nog niet opgegeven, haha.
pi_204324297
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 22:59 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Maar ik wil het. :'( :D
Hoeft geen zwangerschapsondergoed te zijn van mij, en het gaat me er met name om dat het kruis vrijwel alleen maar katoen is. Dus ik heb nog niet opgegeven, haha.
Misschien katoenen wasbaar inlegkruisje in je gewone ondergoed? Geen idee of en hoe dat aftekent.
pi_204324311
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Misschien katoenen wasbaar inlegkruisje in je gewone ondergoed? Geen idee of en hoe dat aftekent.
Mhmm, het punt is vooral dat ik relatief schimmelinfectie gevoelig was voordat ik overstapte naar katoenen ondergoed. Ik weet niet of meer laagjes dan de oplossing is, volgens mij is juist het ademende aspect hetgeen dat daar tegen helpt namelijk.
Maar wat ik zei, ik heb nog niet opgegeven. Van de week weer verder op onderzoek. :D
pi_204324827
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:24 schreef MaJo het volgende:

[..]
Jaaaaaa hij is er O+ Mooie naam, jarenlang is dit voor ons de naam geweest :D Klinkt wel pittig allemaal, hopelijk herstellen jullie er beiden snel van :* Wat vindt C. van zijn broertje?
[..]
[..]
Hoezo? O-)
Als je met die hoofdpijn denkt aan hoge bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging is ze wel erg vroeg hč. Ze is 15 weken.

Ik vind de naam van bertha’s zoon ook prachtig. Stond op mijn lijst (maar man was niet zo’n fan)
  maandag 4 april 2022 @ 11:55:31 #14
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204326887
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 22:07 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Oeps. :D Ik heb het even overwogen en toen dacht ik “Nouja voor wat hoofdpijn..”. Ik wacht ff af hoe ik morgen wakker word (vanmiddag viel het wel weer mee) en anders zoek ik alsnog contact!

Jongens, ik heb vandaag een nieuwe zwangerschapsbroek en 2 voedingsbh’s gekocht omdat eea van mij echt niet meer goed past. Nu wordt het wel heel echt allemaal hoor. _O-

Ben alleen nog op een ernstige zoektocht naar katoenen ondergoed dat geen string is maar ook niet ‘tekent’ onder legging-achtige stofjes. Dat valt nog niet mee..
Van die hipsters met kantrantjes over de billen. Kan zijn dat je er dan wel iets van ziet, maar iig niet dat je zo'n "dubbele bil" krijgt :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_204328174
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 11:55 schreef -Mellow- het volgende:

[..]
Van die hipsters met kantrantjes over de billen. Kan zijn dat je er dan wel iets van ziet, maar iig niet dat je zo'n "dubbele bil" krijgt :)
Klinkt goed! Heb je heel toevallig winkels/linkjes? O-) Ik heb zelf wel iets dergelijks bij Hunkemoller online gezien iig, dus daar loop ik morgen in de lunchpauze even langs.
pi_204328273
Katoen met kantrandjes heb je ook bij zeeman.
  maandag 4 april 2022 @ 21:30:46 #17
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204333629
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:59 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Klinkt goed! Heb je heel toevallig winkels/linkjes? O-) Ik heb zelf wel iets dergelijks bij Hunkemoller online gezien iig, dus daar loop ik morgen in de lunchpauze even langs.
Ik ga meestal naar de hema :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 4 april 2022 @ 22:04:31 #18
208890 June.
Seriously?
pi_204334084
Ik vind het altijd een opgave om katoenen hipsters te vinden die geen strikje hebben :') Gelukkig kan ik ze de laatste tijd steeds beter vinden.
Shine bright like a diamond.
pi_204334759
Ik ben groot van die van H&M die je per set van 5 koopt, maar voor onder van die legging achtig broeken tekenen die helaas echt wel teveel.
Maar heb hele goede hoop voor wat ik bij de Hunkemöller online zag, dus hopelijk heeft de winkel ze op voorraad en zitten ze fijn.
pi_204335949
Vanmiddag ga ik voor het eerst naar het hartje luisteren O+
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:26:37 #21
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204335989
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:07 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben groot van die van H&M die je per set van 5 koopt, maar voor onder van die legging achtig broeken tekenen die helaas echt wel teveel.
Maar heb hele goede hoop voor wat ik bij de Hunkemöller online zag, dus hopelijk heeft de winkel ze op voorraad en zitten ze fijn.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1010417002.html

katoenen kruis en tekent nergens onder :). Plus ik vind dit soort stofjes fijner meerekken dan volledig katoenen slips.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:29:07 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204336005
Onze baby bezorgd ons nu al hartverzakkingen. Ik zat op de wc vanochtend en zag ineens een bloedbad. Ook wat kleine stolsels met afvegen, een en al ellende. Spoeddienst gebeld van de VK en konden gelukkig een ruim uur later al terecht voor een echo. Aan de baarmoeder was niets te zien, de bloeding is vermoedelijk ook niet daar ontstaan of bij de placenta, baby was goed actief (alweer :')) en 2 dagen extra gegroeid t.o.v. vorige week donderdag. Maar man man man, wat een zenuwen meteen zeg!
pi_204336048
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Onze baby bezorgd ons nu al hartverzakkingen. Ik zat op de wc vanochtend en zag ineens een bloedbad. Ook wat kleine stolsels met afvegen, een en al ellende. Spoeddienst gebeld van de VK en konden gelukkig een ruim uur later al terecht voor een echo. Aan de baarmoeder was niets te zien, de bloeding is vermoedelijk ook niet daar ontstaan of bij de placenta, baby was goed actief (alweer :')) en 2 dagen extra gegroeid t.o.v. vorige week donderdag. Maar man man man, wat een zenuwen meteen zeg!
Schrikken zeg, gelukkig dat alles goed was. Maar geen oorzaak gevonden voor de bloeding dus?
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:58:53 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204336240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Schrikken zeg, gelukkig dat alles goed was. Maar geen oorzaak gevonden voor de bloeding dus?
Nee, behalve dat ik weet dat ik er sowieso gevoeliger voor ben i.v.m. een ectropion (overmatige vruchtbare cellen buiten de baarmoedermond) die al ooit eens is behandeld en sinds de miskraam weer meer aanwezig lijkt. Dikke kans dat dat nu met de zwangerschapshormonen nog meer is toegenomen en die cellen zijn extreem gevoelig (penetratie seks is nu ook geen feest i.v.m. directe bloedingen). Er was voor mijn gevoel nu alleen geen aanleiding voor die cellen om te bloeden.
pi_204336651
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Ohhh nee dat is heel erg schrikken! Wel superfijn dat alles goed is en je meteen kon zien dat de kleine weer goed gegroeid is. O+
Hopelijk houdt het bloeden snel op en komt het ook niet meer terug. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')