abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204519902
Ja, hier ook last van. Al meerdere keren met lege handen weggelopen van de zelfkassa waarna een medewerker vroeg of ik mijn afgerekende spullen niet mee wilde nemen ;(.
  zondag 24 april 2022 @ 20:44:27 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204531249
Ik merk momenteel een enorme toename in mijn emoties :’) werkelijk alles kan ik om janken. Toch niet altijd even fijn tijdens series en boeken lezen haha!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 24 april 2022 @ 22:12:06 #253
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204532689
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2022 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik merk momenteel een enorme toename in mijn emoties :’) werkelijk alles kan ik om janken. Toch niet altijd even fijn tijdens series en boeken lezen haha!
Bij mij is dat na mijn vorige zwangerschap nooit meer weggegaan :')
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_204533559
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 22:12 schreef -Mellow- het volgende:

[..]
Bij mij is dat na mijn vorige zwangerschap nooit meer weggegaan :')
Ik ben na de bevalling veel emotioneler geworden haha en dat is ook niet meer weggegaan. Vroeger stalen zenuwen en een thrill seeker. Nu veel meer nadenken. Echt een groot verschil
  maandag 25 april 2022 @ 07:38:25 #255
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204534070
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2022 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Hier ook niet meer weggegaan nee. Bij elk zielig verhaal springen de tranen in m’n ogen, had ik vroeger precies nooit. :')
  maandag 25 april 2022 @ 12:02:05 #256
208890 June.
Seriously?
pi_204535811
Net bericht gekregen dat baby op gewenste datum, locatie en dagen kan starten op KDV! Heel fijn, toch een zorg minder. Lijkt me echt zeer onhandig als baby en peuter op verschillende locaties of dagen zitten..
Shine bright like a diamond.
pi_204536399
Vandaag uitgerekend. *O*

Alles nog rustig! }:|
pi_204542388
Ik dacht dat ik nog niet zoveel last had van de zwangerschap, maar gisteren 3 uur in de rij staan voor security op Schiphol zonder te kunnen zitten was toch een flink zwaardere aanslag op mijn lichaam dan normaal, ik ging een paar keer bijna onderuit :')
Nu wel lekker genieten van vakantie en Irish breakfast *O*
pi_204542394
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:10 schreef DjVero het volgende:
Vandaag uitgerekend. *O*

Alles nog rustig! }:|
Laatste loodjes *O*
  dinsdag 26 april 2022 @ 09:51:41 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204542809
13 weken echo vandaag *O*
pi_204545904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Laatste loodjes *O*
Ze heeft het nu wel zwaar, hoor, pff...
En als ze pech heeft, lijkt onze dochter op mij en zit ze daar nog wel rustig 2 weken te chillen :D
  dinsdag 26 april 2022 @ 16:59:01 #262
208890 June.
Seriously?
pi_204546444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 15:57 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ze heeft het nu wel zwaar, hoor, pff...
En als ze pech heeft, lijkt onze dochter op mij en zit ze daar nog wel rustig 2 weken te chillen :D
Haha dat was hier bij mijn eerste wel het geval :+
  dinsdag 26 april 2022 @ 17:14:28 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204546557
13 weken echo helemaal goed gekeurd *O* buikje dicht, nekplooi van 0,8mm, alle organen op de goeie plek en werkend, ennnn we hebben een vrij voorspellende nub op de echo foto :+. We weten alleen nog niet of we ons vermoeden wel of niet gaan delen dus ik hou me nog even in _O-.
pi_204546609
Wij zijn ook weer helemaal goedgekeurd.
Groeiecho gehad en perfect gemiddeld kindje. Mooie bevestiging dat het "te dikke" buikje bij de 20-weken echo waarschijnlijk door de houding kwam zoals we al dachten. Zo makkelijk krijg je dus meetfouten ;)
  dinsdag 26 april 2022 @ 17:25:20 #265
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204546624
Wat fijn, Debster *O*

Ik heb me ondertussen ook maar aangemeld bij de verloslundigenpraktijk. Ik wil eigenlijk een caseload verloskundige maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Ondertussen ook een doula ingeschakeld die ik binnenkort ga ontmoeten, dat lijkt me deze keer wel fijn.
Heb besloten de eerste echo over te slaan, maar denk dat we de 12 weken echo en de nipt wel doen. :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 26 april 2022 @ 17:35:49 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204546692
Fijne geruststelling @Elleska! En ja, het blijft allemaal maar millimeter werk eigenlijk he...

@-Mellow- leuk om te lezen wat voor keuzes je maakt. Wat is je verwachting/wens bij een doula?
pi_204546927
Fijn van de mooie echo’s!

Wij hebben de vorige keer ook een doula gehad :D. Maar dat was een postpartum doula omdat je hier geen kraamverzorging hebt en ik überhaupt nog nooit een baby had vastgehouden :') .
  dinsdag 26 april 2022 @ 19:17:33 #268
208890 June.
Seriously?
pi_204547385
Wat is een caseload verloskundige? Of is het auto correct?
  dinsdag 26 april 2022 @ 19:57:17 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204547762
Caseload is een zelfstandige die dus maar een s aantal cases aanneemt :).
pi_204548217
Ik kom even spieken hier.
Zijn er dames die bekkenproblemen hadden in de eerste zwangerschap en bij een volgende zwangerschap weer (en vooral vroeger) bekkenproblemen hadden? Hoeveel vroeger speelde dat op? Werd het gedurende de zwangerschap veel erger of bleef het onder controle? Misschien heeft iemand nog tips?
pi_204548486
Wat fijn van de goede echo Debsterr! *O* O+

Er werd ook naar symptomen en klachten gevraagd hier. Ik lijk in een magische redelijk klachtenvrije periode beland te zijn. Heb wel een iets korter lontje, maar moet niet heel veel makkelijker/vaker huilen oid. Gisteravond in bed wel voor het eerst een beetje maagzuur gehad, en vandaag goed geconfronteerd met dat tot 12 uur wakker blijven op een werkdag geen goed idee is. :') Maar verder gaat het lekker hier!

June, wat fijn dat de opvang plek heeft!

En Loka een hele fijne vakantie gewenst! Lekker uitrusten. :D

Elleska ook een goede echo! Wat een top nieuws allemaal hier!
  dinsdag 26 april 2022 @ 22:37:42 #272
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204549906
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Fijne geruststelling @:Elleska! En ja, het blijft allemaal maar millimeter werk eigenlijk he...

@:-Mellow- leuk om te lezen wat voor keuzes je maakt. Wat is je verwachting/wens bij een doula?
Ik wil graag iemand die er helemaal voor mij is en mijn grenzen kan bewaken. Mij eraan kan herinneren wat ik belangrijk vind, iemand die buiten protocollen denkt en me helpt in mijn eigen kracht te staan. Ik weet niet of de verloskundige dit kan zijn voor mij. Het is een praktijk met meerdere vrouwen en het is maar net wie er bij de bevalling is. Sowieso weet ik niet eens of ik er wel een vk bij wil eigenlijk, maar ik durf ook niet echt zonder. Met een doula weet ik in ieder geval zeker dat zij er bij is. Mijn man is een hele goede steun ook hoor, maar voor hem was de vorige bevalling ook heftig en hij was ook niet de hele tijd in staat om sterk te zijn (na slaaptekort, veel emoties, toch in het ziekenhuis belanden en niet in staat om tegen het onbeschofte personeel op te boksen en ook zijn grenzen te bewaken).
Ik kan me nog steeds rot voelen over mijn bevalling. Ik voelde me totaal niet krachtig, kon het helemaal niet aan en had zeker wel betere begeleiding kunnen gebruiken. Hoewel ik toen ook zo overmoedig was dat ik dacht dat ik helemaal niemand nodig had. Maar die fout maak ik wel vaker.
  dinsdag 26 april 2022 @ 22:45:23 #273
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204550027
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 18:12 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn van de mooie echo’s!

Wij hebben de vorige keer ook een doula gehad :D. Maar dat was een postpartum doula omdat je hier geen kraamverzorging hebt en ik überhaupt nog nooit een baby had vastgehouden :') .
Een postpartum doula wil ik eigenlijk ook wel. In ieder geval wil ik geen kraamzorg meer, dat vond ik echt onprettig. Ze was heel lief, maar ik vond het veel te druk en ze zat veel te veel in mijn persoonlijke ruimte en dat gedoe met thermometers de hele tijd vond ik ook niet zo nodig. Het enige chille was dat m'n huis nog nooit zo netjes was geweest.
Dus deze keer wordt het misschien gewoon een schoonmaakster, of ik zet een van de oma's in, of een postpartumdoula met wie t klikt die dan lekker voor ons kan koken enzo.
  woensdag 27 april 2022 @ 11:24:34 #274
403520 Sway-
La vie est belle
pi_204552677
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:34 schreef Peacefulll het volgende:
Zijn er dames die bekkenproblemen hadden in de eerste zwangerschap en bij een volgende zwangerschap weer (en vooral vroeger) bekkenproblemen hadden? Hoeveel vroeger speelde dat op? Werd het gedurende de zwangerschap veel erger of bleef het onder controle? Misschien heeft iemand nog tips?
Ik had het de eerste keer vrij heftig en nu bij de tweede zwangerschap veel vroeger ook, denk rond de 10 weken al. Door aanpassingen is het te doen maar fysio, oefeningen, rust of andere hulpmiddelen (luchtkussen bijv) helpen het niet erger te maken.
  woensdag 27 april 2022 @ 12:23:53 #275
208890 June.
Seriously?
pi_204553388
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:34 schreef Peacefulll het volgende:
Bij de eerste had ik nagenoeg geen klachten, behoudens vanaf week 39/40. Nu al veel vroeger, vanaf week of 20. Mijn bekkenfysio zei dat ik wel oefeningen kon doen, maar dat belast je bekkenbodem nog meer en dat betekent dus ook meer rusten. Bij mij werkt het goed om even 15min te gaan liggen, verschillende houdingen aan te nemen gesurende dah, peuter niet teveel te tillen etc. Dan is het te doen en kan ik normaal functioneren. Soms voel ik me suoer, ga dan meer doen, maar dat is toch teveel. Ik kan dan 's avonds nauwelijks meer lopen..

Gelukkig is het stabiel gebleven. Nu de laatste weken wel iets meer klachten, maar sinds gisteren met verlof dus dat is minder erg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204555395
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 11:24 schreef Sway- het volgende:

[..]
Ik had het de eerste keer vrij heftig en nu bij de tweede zwangerschap veel vroeger ook, denk rond de 10 weken al. Door aanpassingen is het te doen maar fysio, oefeningen, rust of andere hulpmiddelen (luchtkussen bijv) helpen het niet erger te maken.
Thnx voor je antwoord. Ik was al een beetje bang voor het "niet erger maken". Het is dus vooral kwestie van zo goed mogelijk uitzitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef June. het volgende:

[..]
Bij de eerste had ik nagenoeg geen klachten, behoudens vanaf week 39/40. Nu al veel vroeger, vanaf week of 20. Mijn bekkenfysio zei dat ik wel oefeningen kon doen, maar dat belast je bekkenbodem nog meer en dat betekent dus ook meer rusten. Bij mij werkt het goed om even 15min te gaan liggen, verschillende houdingen aan te nemen gesurende dah, peuter niet teveel te tillen etc. Dan is het te doen en kan ik normaal functioneren. Soms voel ik me suoer, ga dan meer doen, maar dat is toch teveel. Ik kan dan 's avonds nauwelijks meer lopen..

Gelukkig is het stabiel gebleven. Nu de laatste weken wel iets meer klachten, maar sinds gisteren met verlof dus dat is minder erg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y Voor nu wel. Maar ik ben nog niet heel hoopvol en positief. Eerst de echo's maar afwachten.

Ik merkte tijdens de miskraam in januari al dat ik last kreeg van mijn bekken (met name vanuit de onderrug naar mijn rechterbeen). De miskraam was met 9,5e week.
Nu ben ik bijna 6 weken, maar sinds gisteren behoorlijk last. Ook een drukke dag gehad gisteren met veel wandelen, tillen en hurken/bukken. Met name dat laatste is funest volgens mij. Maar ik vind 6 weken wel heul vroeg. ;(
  woensdag 27 april 2022 @ 18:04:44 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204556756
Spannend @Peacefulll, toch een voorzichtige welkom :*
pi_204564948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
:Y Voor nu wel. Maar ik ben nog niet heel hoopvol en positief. Eerst de echo's maar afwachten.

Ik merkte tijdens de miskraam in januari al dat ik last kreeg van mijn bekken (met name vanuit de onderrug naar mijn rechterbeen). De miskraam was met 9,5e week.
Nu ben ik bijna 6 weken, maar sinds gisteren behoorlijk last. Ook een drukke dag gehad gisteren met veel wandelen, tillen en hurken/bukken. Met name dat laatste is funest volgens mij. Maar ik vind 6 weken wel heul vroeg. ;(
Oh Peacefulll, wat spannend! Ik doe alvast een stiekeme jompel voor je maar snap je terughoudendheid volledig.
SPOILER
En wat ontzettend balen dat je nu al last van je bekken hebt. ;( Ik hoop heel erg voor je dat het een tijdelijk iets is. :*
  donderdag 28 april 2022 @ 16:14:57 #279
208890 June.
Seriously?
pi_204565919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef Peacefulll het volgende:

[..]
Thnx voor je antwoord. Ik was al een beetje bang voor het "niet erger maken". Het is dus vooral kwestie van zo goed mogelijk uitzitten.
[..]

Ik duim voor je mee hoor dat deze nu eindelijk eens blijft plakken. O+

Misschien goed om een keer met een bekkenfysio te praten? De mijne zei dat ik in het begin van de zwangerschap nog wel wat oefeningen kon doen om eea te verstevigen, maar verderop in de zwangerschap kun je weinig meer doen behalve op tijd rusten.
pi_204567300
Ik duim ook mee en wens je alvast een voorzichtig welkom, @Peacefulll O+.

Ik heb eigenlijk niet super relevante ervaring/advies. Had bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk nagenoeg geen klachten. Bij deze zwangerschap kreeg ik een aantal weken geleden ineens schietende pijnen in mijn billen/benen/stuitje. Vooral met lopen en vanuit zitten naar opstaan, echt heel pijnlijk. Maar het is dus (even afkloppen) net zo plotseling weer verdwenen als dat het gekomen is. Heel gek maar ik klaag niet.
pi_204576012
Hier is onze dochter dan, Larissa. Shiiiit, wat ben ik al verliefd op haar O+ O+ O+ O+

SPOILER
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:57:23 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204576497
Gefeliciteerd @DjVero *O*

Net de NIPT uitslag binnen, helemaal goed 🥳
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:19:45 #283
208890 June.
Seriously?
pi_204576804
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik duim ook mee en wens je alvast een voorzichtig welkom, @:peacefulll O+.

Ik heb eigenlijk niet super relevante ervaring/advies. Had bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk nagenoeg geen klachten. Bij deze zwangerschap kreeg ik een aantal weken geleden ineens schietende pijnen in mijn billen/benen/stuitje. Vooral met lopen en vanuit zitten naar opstaan, echt heel pijnlijk. Maar het is dus (even afkloppen) net zo plotseling weer verdwenen als dat het gekomen is. Heel gek maar ik klaag niet.
Ja dat heb ik dus ook. Maar denk dat het vooral bij mij komt door het indalen. Dat heeft mijn eerste niet echt gedaan.. Gyn kon het hoofd nu niet goed meer meten. Schatte baby nu op 3kg bij 36 weken. Dus ongeveer 4kg bij 40 weken, niet klein maar zeker ook niet te groot. Ik mag dus gewoon lekker afwachten O+
pi_204577447
Voel je je verder goed @June. ? Laatste loodjes! O+
  vrijdag 29 april 2022 @ 18:47:49 #285
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204580642
Wat eten/ aten jullie graag in tijden van misselijkheid?

De combinatie honger en constant misselijk vind ik nogal lastig. Ik krijg weinig met plezier weg, behalve misosoep met rijst. En soms acuut ergens zin in, maar bij het eten dan weer afwisselend kokhalsneigingen :')
pi_204580823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:47 schreef -Mellow- het volgende:

De combinatie honger en constant misselijk vind ik nogal lastig. Ik krijg weinig met plezier weg, behalve misosoep met rijst. En soms acuut ergens zin in, maar bij het eten dan weer afwisselend kokhalsneigingen :')
Ik leefde tussen week 8 en week 14 op boterhammen met hagelslag en in de avond witte rijst met vissticks. Soms had ik wel zin in ander eten, maar dan had ik een paar happen op en begon het gedoe alweer. Dat resulteerde in boven de pot hangen. Ik heb in die weken echt geen groenten gegeten. Pasta viel ook zo slecht, echt bizar. Dat heb ik tot bijna twintig weken vermeden. En ik ben nooit helemaal van m'n overgeven af geweest, zelfs tot in mijn laatste weken moest ik heel af en toe 's ochtends nog overgeven als ik moest hoesten.
  vrijdag 29 april 2022 @ 19:35:58 #287
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_204581130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:05 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Ik leefde tussen week 8 en week 14 op boterhammen met hagelslag en in de avond witte rijst met vissticks.
Haha, oh nee bah, daar moet ik niet aan denken.

Vervelend van dat overgeven
Zo erg is het hier gelukkig niet.
pi_204581740
Ik at veel boterhammen met kaas, dronk veel thee en at wel graag van die instant noodles.
Nou had ik wel het geluk dat ik ondanks mijn misselijkheid eigenlijk alles kon eten, heb ook niet overgegeven. Maar wel vrijwel constant weeïg, en dan nergens zin in hebben terwijl je weet dat iets eten het enige is dat helpt. Stomme periode vond ik dat. :{
  vrijdag 29 april 2022 @ 20:56:19 #289
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204581810
quote:

Rijstwafel of cracker met kaas, boterham/cracker met pindakaas of smeerkaas, soep (heel veel soep :')) of bouillon. Vooral wat zoutige dingen dus eigenlijk. En veel, heel erg veel verse gemberthee.

Maar ik heb nooit hoeven overgeven. Was wel soms echt kotsmisselijk, dat ik constant dacht elk moment te moeten, maar het gebeurde nooit :')
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_204582280
Nooit hoeven overgeven, maar dingen met suiker werkten op zich wel bij mij. En warm eten had ik echt totaal geen zin in, dus vooral veel fruit en boterhammen gegeten.
pi_204582343
In de ochtend wanneer ik wakker word en niet helemaal comfy ben, heb ik wel eens de gedachte 'het lijkt wel alsof ik elke dag dikker word'. Als ik daarna eenmaal goed wakker ben, besef ik pas dat dat natuurlijk gewoon waar is :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 22:03:55 #292
208890 June.
Seriously?
pi_204582541
quote:

Kaas en kroketten :9

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:09 schreef Smart_ass het volgende:
Voel je je verder goed @:June. ? Laatste loodjes! O+
Ik voel me goed, wel dus last van m'n bekken. Enne obstipatie. Maagzuur. Elke 2-3u wakker worden 's nachts. Moeheid. Iets oprapen van de grond voelt als een marathon, etc. Echte laatste loodjes dus :D

[ Bericht 16% gewijzigd door June. op 29-04-2022 22:09:13 ]
pi_204582612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
In de ochtend wanneer ik wakker word en niet helemaal comfy ben, heb ik wel eens de gedachte 'het lijkt wel alsof ik elke dag dikker word'. Als ik daarna eenmaal goed wakker ben, besef ik pas dat dat natuurlijk gewoon waar is :')
Haha :D!

Een vrouw hier uit de buurt vroeg me gisteren wanneer ik uitgerekend ben. Ik ben 24 weken.. ;( :D ik hoop maar dat ze het vroeg uit beleefdheid en niet omdat ik er nu al uit zie alsof ik op springen sta, haha. Hoewel ik mezelf voor 24 weken toch ook wel fors begin te vinden ondertussen :') .
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:08:51 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_204585126
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:08 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Haha :D!

Een vrouw hier uit de buurt vroeg me gisteren wanneer ik uitgerekend ben. Ik ben 24 weken.. ;( :D ik hoop maar dat ze het vroeg uit beleefdheid en niet omdat ik er nu al uit zie alsof ik op springen sta, haha. Hoewel ik mezelf voor 24 weken toch ook wel fors begin te vinden ondertussen :') .
Maar ze vroeg wanneer je uitgerekend was toch? Ze zei niet "je ziet er uit alsof je elk moment kunt bevallen"? Want dan zou ik het gewoon opvatten als een vraag en niet als een oordeel ;) iemand kan dat ook gewoon uit interesse vragen he :P
disclaimer
pi_204587720
Daar ga ik ook vanuit hoor :D. En al had ze het wel op die manier bedoeld dan lig ik daar alsnog niet wakker van :P.
pi_204587786
Nou, ik neem ook plaats op het covid bankje. Gelukkig niet teveel last van behalve een zere keel, beetje hoesten en wat nachtzweten. Ben eerlijk gezegd blij dat ik het nu heb en niet over 2 weken wanneer we naar Nederland komen.
  zondag 1 mei 2022 @ 22:39:13 #297
208890 June.
Seriously?
pi_204603550
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, ik neem ook plaats op het covid bankje. Gelukkig niet teveel last van behalve een zere keel, beetje hoesten en wat nachtzweten. Ben eerlijk gezegd blij dat ik het nu heb en niet over 2 weken wanneer we naar Nederland komen.
Zo begon het bij mij ook. Dag later overal spierpijn en heb hele dag in bed gelegen.. Gelukkig daarna wel snel weer beterende hand. Lang nog zo'n droge hoest gehad. Beterschap..

En hier heb ik verlof O+ Pas in oktober weer werken, wat een luxe.
  maandag 2 mei 2022 @ 10:07:04 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204605391
Woah, 5 maanden?! Wat een luxe O+. En geniet van je verlof!
  maandag 2 mei 2022 @ 10:28:11 #299
208890 June.
Seriously?
pi_204605522
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:07 schreef Debsterr het volgende:
Woah, 5 maanden?! Wat een luxe O+. En geniet van je verlof!
Ja echt he! Door vakantie en het betaalde ouderschapsverlof wat per augustus 2022 ingaat O+
  maandag 2 mei 2022 @ 11:11:39 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_204605863
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:28 schreef June. het volgende:

[..]
Ja echt he! Door vakantie en het betaalde ouderschapsverlof wat per augustus 2022 ingaat O+
Ah, je pakt meteen die 9 weken tegen 70% volledig mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')