Vanavond! 19:15 mogen we. En vanmiddag vertel ik het vast op het werkquote:Op zondag 10 april 2022 19:24 schreef Bami het volgende:
@:Debsterr Heb jij ondertussen trouwens ook niet de termijn echo al gehad?
Oehhh spannend.quote:Op maandag 11 april 2022 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanavond! 19:15 mogen we. En vanmiddag vertel ik het vast op het werk. Kan het echt niet meer voor me houden.
Nou ja, ben nog geen 11 weken hequote:Op maandag 11 april 2022 13:26 schreef Bami het volgende:
[..]
Oehhh spannend.![]()
Ik vind nog dat je het lang volgehouden hebt, haha. Veel plezier met het vertellen alvast, en bij de echo vanavond.
Leuk en spannend!quote:Op maandag 11 april 2022 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanavond! 19:15 mogen we. En vanmiddag vertel ik het vast op het werk. Kan het echt niet meer voor me houden.
Ja I know, maar op het werk heb ik het met 8 weken al verteld. Was veel te moe om dat voor me te kunnen houden.quote:Op maandag 11 april 2022 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ben nog geen 11 weken he! En thanks
komt goed
Ah, reageerden ze wel lief?quote:Op maandag 11 april 2022 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het net afgelopen week verteld aan de collega's
Wilde nog even alle goedbedoelde vragen en adviezen ontwijken. Maar goed, toen werd ik te dik om het uit te stellen, ze begonnen er naar te vragen.
Yayyy!quote:Op maandag 11 april 2022 22:09 schreef Debsterr het volgende:
Vertellen was leukecho was leuk
hartje gehoord
Dat wel hoor, maar ik word zo ongemakkelijk van de aandacht die je ineens krijgt.quote:
Op zich met jouw soort werk natuurlijk ook niet zo gek, lief toch dat ze op je passenquote:Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel hoor, maar ik word zo ongemakkelijk van de aandacht die je ineens krijgt.
En meteen veel opmerkingen over rustig aan moeten doen, niet zoveel tillen, die ik nog grotendeels negeer
Maar wel leuk om er openlijk over te kunnen praten!
Een vrouw ernaar vragen waarom ze dikker wordt, ze durven welquote:Op maandag 11 april 2022 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het net afgelopen week verteld aan de collega's
Wilde nog even alle goedbedoelde vragen en adviezen ontwijken. Maar goed, toen werd ik te dik om het uit te stellen, ze begonnen er naar te vragen.
Uiteraardquote:
Ze wisten dat ik aan het proberen was, en het aankomen was ook wel erg plaatselijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vrouw ernaar vragen waarom ze dikker wordt, ze durven wel
Het is wel logisch ja. Maar ik moet zeggen dat ik veel meer moeite heb met me houden aan de fysieke belastingsregels dan aan al die eetregels. Ik wil nog helemaal niet wat rustiger aan doen want ik voel me primaquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich met jouw soort werk natuurlijk ook niet zo gek, lief toch dat ze op je passen?
Iedereen was heel blij voor ons dat het nu gelukt is, en inderdaad fijn om het gewoon te kunnen bespreken met iedereen!
Nee joh, waar heb je dat vandaan? Je moet er wel op letten dat je op een goede manier tilt en dat je straks als je buik groter wordt je rechte buikspieren niet meer traint/intensief belast.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor steeds dat je maar 10 kilo mag tillen.
Van de site van de arboquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:35 schreef June. het volgende:
[..]
Nee joh, waar heb je dat vandaan? Je moet er wel op letten dat je op een goede manier tilt en dat je straks als je buik groter wordt je rechte buikspieren niet meer traint/intensief belast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |