Ok, wow.quote:Op zondag 3 april 2022 13:24 schreef Farenji het volgende:
Vroeger werden gevangenen kaalgeschoren voordat ze in de gevangenis gepleurd werden, kunnen we dat gebruik weer in ere herstellen asjeblieft?
Dat bedoelde ik dus met mijn post in het vorige topicquote:Op zondag 3 april 2022 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok, wow.![]()
Net zo geschift.
Maar ga vooral door te bewijzen dat jij/jullie wel deugen.
Hij wordt toch gewoon opgepakt voor een strafbaar feit? En wij mogen daar toch een mening over hebben?quote:Op zondag 3 april 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met mijn post in het vorige topic.
Oneens met iemand, kapotmaken, fuck de rechtsstaat, die is er alleen om mijn kant vrij te spreken van onrecht als we weer eens een McDonalds kapot hebben gemaakt in de naam van klimaat!
Ja hoorquote:Op zondag 3 april 2022 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon opgepakt voor een strafbaar feit? En wij mogen daar toch een mening over hebben?
Linkse mensen laten hun ware aard weer zienquote:Op zondag 3 april 2022 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok, wow.![]()
Net zo geschift.
Maar ga vooral door te bewijzen dat jij/jullie wel deugen.
Fantaseren is niet strafbaar, en ook niemand neemt het recht in eigen hand waar je wel op hintte vorig topicquote:Op zondag 3 april 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor.
Alleen is het wel apart om te zien wat mensen dan allemaal met zo iemand zouden willen doen als ze de kans kregen.
Beschaafd allemaal
Jij hebt ook dat muziek makende en zingende groepje mensen gezien die Engel op stonden te wachten als held?quote:Op zondag 3 april 2022 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Linkse mensen laten hun ware aard weer zien
Omdat ze het niet kunnenquote:Op zondag 3 april 2022 13:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Fantaseren is niet strafbaar, en ook niemand neemt het recht in eigen hand waar je wel op hintte vorig topic
Blij zijn en muziek maken, 100% hetzelfde als rechten ontnemen, kaalscheren, ontmenselijken.quote:Op zondag 3 april 2022 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij hebt ook dat muziek makende en zingende groepje mensen gezien die Engel op stonden te wachten als held?
Dat weet je nog niet de rechter moet er nog even in meegaan in het beste geval pakt dit slecht voor hem uit.quote:Op zondag 3 april 2022 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon opgepakt voor een strafbaar feit? En wij mogen daar toch een mening over hebben?
Jahoor, Engel heeft exact dezelfde rechten en plichten als wijquote:Op zondag 3 april 2022 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze het niet kunnen![]()
En fantaseren is idd niet strafbaar, maar je fantasie over het evt niet bestaan van de Holocaust posten wel.
Dus oproepen tot het ontnemen van rechten, kaalscheren en stiekem (ja, die komt nog NET niet voorbij) lynchen is op zijn minst bedenkelijk.
Maar leef je uit hoor. Het is toch maar een wappie, die hebben geen rechten toch?
Prima hoor, ik heb ook niets met die vent verder. Maar het is gewoon leuk om te zien hoe laag mensen willen gaan om iemand die ze stom vinden kapot te maken. That's allquote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jahoor, Engel heeft exact dezelfde rechten en plichten als wij.
Maar goed, niemand neemt dus het eigen recht in handen. Wat een slechte frame. Wat mensen wel gedaan hebben is aangifte. Zoals het hoort.
Hij is opgepakt voor een strafbaar feit. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 3 april 2022 13:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet de rechter moet er nog even in meegaan in het beste geval pakt dit slecht voor hem uit.
Dat zie je bij zoveel misdrijven. Zolang het bij ventileren blijft, geen problemen mee.quote:Op zondag 3 april 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor, ik heb ook niets met die vent verder. Maar het is gewoon leuk om te zien hoe laag mensen willen gaan om iemand die ze stom vinden kapot te maken. That's all.
Huh? Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 3 april 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blij zijn en muziek maken, 100% hetzelfde als rechten ontnemen, kaalscheren, ontmenselijken.
Only @ FOK!.
Mijn subforum niet. Maar heb toch een poging gewaagd. Is het gelukt? (Ik zit mobiel)quote:
Yes. Mobiel kun je de topic title naar links swipen en dan krijg je het reeks icoontje te zien btw.quote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn subforum niet. Maar heb toch een poging gewaagd. Is het gelukt? (Ik zit mobiel)
Ja. De like gaat naar Capricia. @GGMMquote:Op zondag 3 april 2022 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn subforum niet. Maar heb toch een poging gewaagd. Is het gelukt? (Ik zit mobiel)
Waar staat dat dat niet mag?quote:Op zondag 3 april 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je plaatst geen prive-woonadressen van politici op internet.
Je gaat geen mensen oproepen om verzorgingstehuizen op te bellen.
Je verspreid geen fotos van agenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |