Lekker koffie GG.quote:Op zondag 3 april 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
FF harkt lekker punten binnen in DTS.
Ik kan er wel eentje hebben.quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, zin in een bakkie? Heb net een pot gezet.
Ja die gaat lekker daar.quote:Op zondag 3 april 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
FF harkt lekker punten binnen in DTS.
* gebrokenglas schenkt voor FF en Dot een heerlijk kopje koffie in.quote:
Dank jequote:Op zondag 3 april 2022 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt voor FF en Dot een heerlijk kopje koffie in.
Heer GG is immer galant.quote:
Ja ik moet tegenwoordig heel wat heen en weer rennen om overal van zijn koffie te kunnen genietenquote:
Ja, ik zit in 4 tabjes? Onee, het zijn 8 tabjes, als je die van MEN meetelt.quote:Op zondag 3 april 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet tegenwoordig heel wat heen en weer rennen om overal van zijn koffie te kunnen genieten![]()
Hij deelt overal koffie uit
Ja inderdaad zeg. Nu moet het OM ook voet bij stuk houden.quote:
Ja, ik snap echt niet waarom iedereen verdeeld zit over zoveel SCquote:Op zondag 3 april 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik zit in 4 tabjes? Onee, het zijn 8 tabjes, als je die van MEN meetelt.
Een goeie vraag.quote:Op zondag 3 april 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niet waarom iedereen verdeeld zit over zoveel SC
Iemand krijgt ook nog 4000 euro.quote:Op zondag 3 april 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg. Nu moet het OM ook voet bij stuk houden.
Wat is die man hardleers zeg.
Zelfs op zondag?quote:Op zondag 3 april 2022 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
Fanatieke schilder.. om 8u stond de hoogwerker alweer te brullen
Volgen mij hebben ze een beetje onderschat hoeveel werk dit gebouw is.. En dat hun planning niet klopt
O dat was schrikken zeker, of wist je het?quote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jup
gister hing dat bakje voor mn raam toen ik m'n gordijnen open deed
hoorde dat ding al pruttelen voordat ik mn gordijnen open deedquote:Op zondag 3 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was schrikken zeker, of wist je het?
Dat scheelt, kan mij voorstellen als je je gordijnen opendoet er staat in een keer iemand voor je raam het schrikken kan zijnquote:Op zondag 3 april 2022 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoorde dat ding al pruttelen voordat ik mn gordijnen open deed
voor wie van de tweequote:Op zondag 3 april 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt, kan mij voorstellen als je je gordijnen opendoet er staat in een keer iemand voor je raam het schrikken kan zijn
Denk meer voor jou den voor die persoon buiten, die weet dat het kan gebeuren als hij aan het schilderen is waar de gordijnen dicht zijn lijkt mijquote:
Lekker geslapen?quote:
Ook wel redelijk, ik was laat gaan slapen en vroeg wakker. Gelukkig wel weer ingedut en een paar uurtjes verder geslapen.quote:
Oh fijn dat ej nog ff verder hebt geslapenquote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel redelijk, ik was laat gaan slapen en vroeg wakker. Gelukkig wel weer ingedut en een paar uurtjes verder geslapen.
Gelukkig wel idd, nu even relaxed ontbijtje.quote:Op zondag 3 april 2022 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh fijn dat ej nog ff verder hebt geslapen
Hearlik! ik heb alweer lekker gewandeld met marleyquote:Op zondag 3 april 2022 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, nu even relaxed ontbijtje.
Vroege vogels.quote:Op zondag 3 april 2022 10:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hearlik! ik heb alweer lekker gewandeld met marley
Ja heb er 8,4 op zitten !quote:Op zondag 3 april 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroege vogels.
Wel lekker een stukje wandelen.
Ik iets meer, maar dan in meters.quote:
Djwquote:Op zondag 3 april 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker bezig op de zondag ochtend Moon
Ook goed bezigquote:Op zondag 3 april 2022 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik iets meer, maar dan in meters.
Van bed naar het koffieding lopen en zo.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van bed naar het koffieding lopen en zo.
Wauwquote:Op zondag 3 april 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft al ZEVEN boterhammen op en heeft nog steeds honger!
Mgguh!
quote:Op zondag 3 april 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
Mgguh!
Hopen dat hij dan vol isquote:Op zondag 3 april 2022 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Beat wel! Hij wil nog een boterham, maar gaat nu gebakken eitjes krijgen.
Met korstjes?quote:Op zondag 3 april 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
Mgguh!
Dat nog net niet, nee.quote:
Klutsen voortaanquote:Op zondag 3 april 2022 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nog net niet, nee.
Oh, van de 2 eieren heeft hij alleen het wit opgegeten.Hij houdt niet van eigeel en eet dat alleen als hij CHT honger heeft.
Hij is scherp.quote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef ToT het volgende:
Het begint hier lichtjes te hagelen.
Mini-ToT: "Het regent, het regent....nananana ne.....NAT!"
Dus ik zing: "Het regent, het regent, de PANNETJES WORDEN NAT!"
Hij ziet dat het wit spul is wat uit de hemelen valt en stopt mijn gezang: "Nee nee nee nee nee: NEEUW!!!!"![]()
![]()
Ja na een korte hagelbui brak de zon ineens ook weer door hier!quote:Op zondag 3 april 2022 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Zonnig hier wel koude wind brr, maar zo wel even een klein ommetje maken
Gisteren wel hagelbuitje gehad.. nu blijft het hier volgens mij wel droogquote:Op zondag 3 april 2022 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na een korte hagelbui brak de zon ineens ook weer door hier!
Je vergeet Ester.quote:
Hans.quote:
de vriendin van de buurman van mn ouders heet miepquote:
VOCHTIG POESJEquote:Op zondag 3 april 2022 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer even af te kicken van koffie.
Ik zou zo de hele dag door kunnen slapen, de tandjes![]()
Toen waren dat soort namen normaalquote:Op zondag 3 april 2022 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de vriendin van de buurman van mn ouders heet miep
wat doe je je kind dan aan zeg
net als klaas
In 2016 ook?quote:Op zondag 3 april 2022 13:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen waren dat soort namen normaal
De vriendin van je buurman is 6 jaar?quote:
Nee ik kreeg in 2016 een geboortekaart van een klaasquote:Op zondag 3 april 2022 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vriendin van je buurman is 6 jaar?
Wat dronk je in de plaats van koffie? Thee? Of water?quote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg flashbacks naar eerste kerstdag, toen sliep ik heerlijk uit tot 14:00, terwijl ik om 14:00 al ergens moest zijn
Toen besloot ik ook maar om even te minderen met koffie, had me in tijden niet zo goed gevoeld in de 2 weken daarna
Water. Dus feitelijk geen alternatief.quote:Op zondag 3 april 2022 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat dronk je in de plaats van koffie? Thee? Of water?
Wist je dat een coyote sneller kan lopen dan een roadrunner?quote:
Wist je dat miep miep door een getekende tunnel kan lopen en de coyote niet?quote:Op zondag 3 april 2022 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wist je dat een coyote sneller kan lopen dan een roadrunner?
Dat weet iedereen tochquote:Op zondag 3 april 2022 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat miep miep door een getekende tunnel kan lopen en de coyote niet?
Maanlampje.quote:
Ja toch.quote:
Ik heb net redder in nood in de supermarkt gespeeld.quote:
Oh wat dan???quote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net redder in nood in de supermarkt gespeeld.
Mond op mond beademing?quote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net redder in nood in de supermarkt gespeeld.
Klein meisje die haar moeder kwijt was. Ik heb haar maar even opgepakt om helpen met zoeken.quote:
Willekeurig.quote:
en toen het te lang duurde bij de gevonden voorwerpen gedropt?quote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klein meisje die haar moeder kwijt was. Ik heb haar maar even opgepakt om helpen met zoeken.
Terug gegooid in de ballenbak.quote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en toen het te lang duurde bij de gevonden voorwerpen gedropt?
Herkenbaar had ik een paar weken terug ook gedaan.. beide ouders liepen in de winkel.. maar het oudste kind moest op haar zusje lettenquote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klein meisje die haar moeder kwijt was. Ik heb haar maar even opgepakt om helpen met zoeken.
De supermarkt hier lijkt best wel een doolhof. Toen ik er de eerste keer naar toe ging kon ik de kassa's niet vinden.quote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en toen het te lang duurde bij de gevonden voorwerpen gedropt?
Onder je vleugelquote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh was jij dat meisje?quote:
Ja leg dat maar eens uitquote:Op zondag 3 april 2022 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 dagen lang op het politiebureau z'n verhaal te zitten doen!
Aaawhquote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit weleens een jongetje uit het zwembad gepakt die aan het verzuipen was.
Ook super!!quote:Op zondag 3 april 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit weleens een jongetje uit het zwembad gepakt die aan het verzuipen was.
Volgens mij ben jij ook wel goed met kinderen.quote:Op zondag 3 april 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2022 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel goed met kinderen.
iets wat je niet tegen een vrouw en Marc D. kan zeggenquote:Op zondag 3 april 2022 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk er het jouwe van.quote:
Is ook niet heel raar,op de manege alleen maar kids.Ik vond de ADHD de leukste.Die gingen stuiterend naar huis.quote:Op zondag 3 april 2022 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar,op de manege alleen maar kids.Ik vond de ADHD de leukste.Die gingen stuiterend naar huis.
Toen ik leiding bij padvinderij was zat er een meisje in de groep die heel verlegen was, niets durfde en op school gepest werd. Ze kwam bij ons helemaal "los" want ik liet haar wel dingen leren te durven etc. Ze vond het jammer dat de opkomst weer voorbij was. Na een paar weken vertelde haar moeder mij dat het op school ook beter ging.quote:Op zondag 3 april 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar,op de manege alleen maar kids.Ik vond de ADHD de leukste.Die gingen stuiterend naar huis.
Lekkerding!quote:Op zondag 3 april 2022 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]Dan ga je Mini-ToT heel leuk vinden als je hem een keer zou ontmoeten!
Jezus, wat kan DIE hyperen zeg!
Denk dat wij wel een soort van klik hebben.quote:Op zondag 3 april 2022 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]Dan ga je Mini-ToT heel leuk vinden als je hem een keer zou ontmoeten!
Jezus, wat kan DIE hyperen zeg!
Zo werkt dat,mooi dat jij dat ook kan.quote:Op zondag 3 april 2022 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik leiding bij padvinderij was zat er een meisje in de groep die heel verlegen was, niets durfde en op school gepest werd. Ze kwam bij ons helemaal "los" want ik liet haar wel dingen leren te durven etc. Ze vond het jammer dat de opkomst weer voorbij was. Na een paar weken vertelde haar moeder mij dat het op school ook beter ging.
We hadden hier ook buurtkinderen met wie het heel slecht ging. Toen wij daar over de vloer kwamen, kwam er een enorme verbetering met hen.quote:Op zondag 3 april 2022 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik leiding bij padvinderij was zat er een meisje in de groep die heel verlegen was, niets durfde en op school gepest werd. Ze kwam bij ons helemaal "los" want ik liet haar wel dingen leren te durven etc. Ze vond het jammer dat de opkomst weer voorbij was. Na een paar weken vertelde haar moeder mij dat het op school ook beter ging.
Scouting is geweldig!quote:Op zondag 3 april 2022 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wedden dat hij bij jou wel broodkorstjes eetquote:Op zondag 3 april 2022 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat wij wel een soort van klik hebben.
Dat zou zomaar kunnen, ik heb wel eerder meegemaakt dat kinderen thuis iets niet wilden en dat het ergens anders geen probleem was.quote:Op zondag 3 april 2022 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Wedden dat hij bij jou wel broodkorstjes eet
Dat sowieso, en dat schijnt ook best wel normaal te zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik heb wel eerder meegemaakt dat kinderen thuis iets niet wilden en dat het ergens anders geen probleem was.
Zoontje van mijn nichtje verdomde het thuis om brood te eten, bij ons deed hij het gewoon.quote:Op zondag 3 april 2022 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso, en dat schijnt ook best wel normaal te zijn.
Mijn zusje heeft dat met boterquote:Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoontje van mijn nichtje verdomde het thuis om brood te eten, bij ons deed hij het gewoon.
Ook zo'n mooi voorbeeld.quote:
Mijn nichtjes zijn opeens dames geworden.quote:
Ze worden snel grootquote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn nichtjes zijn opeens dames geworden.
Dat neefje van mij is nu zelf vader.quote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn nichtjes zijn opeens dames geworden.
Echt hoor,door ....... een tijd niet gezien en opeens geen kleuter meer.quote:
Wow,dat gaat nog sneller.quote:Op zondag 3 april 2022 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat neefje van mij is nu zelf vader.
Dan helemaal inderdaad.. kijk echt zo verbaasd van huhquote:Op zondag 3 april 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,door ....... een tijd niet gezien en opeens geen kleuter meer.
Het mooie is dat de ene sprekend mijn zus is.quote:Op zondag 3 april 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan helemaal inderdaad.. kijk echt zo verbaasd van huh
Links voor mij of de linker op de foto?quote:
Die linker.quote:Op zondag 3 april 2022 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Links voor mij of de linker op de foto?
Toch ook wel op mams, de zelfde ogenquote:Op zondag 3 april 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
Zij lijkt meer op haar vader.
[ afbeelding ]
Mooie broek gozert.quote:Op zondag 3 april 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Een jonge SBE met een nog jonger neefje.
[ afbeelding ]
Leuk dat ze die zwart wit foto's tegenwoordig in kleurenquote:Op zondag 3 april 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Lul.quote:Op zondag 3 april 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk dat ze die zwart wit foto's tegenwoordig in kleuren
Lang geleden, toen je nog jong wasquote:Op zondag 3 april 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 3 april 2022 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Krijgen we nu geen gezeik van een zeker persoon?
quote:Op zondag 3 april 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 25 nachtjes slipen.....quote:Op zondag 3 april 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lang geleden, toen je nog jong was
quote:
Toen waren wij nog niet geborenquote:Op zondag 3 april 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ZIE ZE BIBBEREN!quote:Op zondag 3 april 2022 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben jullie met mij te maken.
En dan is ze ook niet meer jong?quote:
Ik ben het al .quote:
Dat vinden we gelukkig niet zo erg.quote:Op zondag 3 april 2022 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben jullie met mij te maken.
Ik was een jaar of 16 denk ik.quote:Op zondag 3 april 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mijn grote vriend is 28 April aan de beurt.quote:
* Mrsloveable gaat het niet vergeten..quote:Op zondag 3 april 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn grote vriend is 28 April aan de beurt.![]()
![]()
Jij 10 Juni.quote:Op zondag 3 april 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable gaat het niet vergeten..
Jij kon net fietsen.quote:
Met zijwieltjes.quote:
15 juni ben ik jarig hoorquote:Op zondag 3 april 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn grote vriend is 28 April aan de beurt.![]()
![]()
Fietste de bosjes in maar stapte daarna gewoon weer opquote:
Al zonder denk ik.quote:
Wat wil je als cadeautje?quote:
Staat genoteerd mijn beste.quote:
We kunnen bijna een verjaardagskalender maken.quote:
Ik word 28quote:
Ik ben een badeendje.quote:
Ssssttttquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vinden we gelukkig niet zo erg.
Ik weet niet of na 2 dagen lastig eten en praktisch ziek zijn dat wel een heel strak idee isquote:
Ik ga zo maar een uitsmijter maken.quote:
Kun je net zo goed spruitjes etenquote:Op zondag 3 april 2022 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of na 2 dagen lastig eten en praktisch ziek zijn dat wel een heel strak idee is
En ik ben strontverkouden nu, haast zonde om dan een pizza te verspillen.
Die zoete slijmbende waar ze in pissen.quote:Op zondag 3 april 2022 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#lui
Ik ga zo langs de Chinees voor de enige echte tomatensoep
quote:Op zondag 3 april 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zoete slijmbende waar ze in pissen.
Ja, dat is dus de definitie van tomatensoep.quote:Op zondag 3 april 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dan haaievinnensoep ....quote:Op zondag 3 april 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Uitgekookt maandverband toch?quote:Op zondag 3 april 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er geproefd?quote:Op zondag 3 april 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu MOET ik zeggen dat Chinese dames daar beneden wel zoetig smaken!
quote:Op zondag 3 april 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Babi Pangang saus??quote:Op zondag 3 april 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso niet gadverdammequote:
OMG! Haha, zoiets als sommige de DT missenquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
OMG! Haha, zoiets als sommige de DT missen
In geval van twijfel gewoon doen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Kak, dat uur gaat me opbreken... toch te lang getwijfeld
Omdat je honger hebt?quote:Op zondag 3 april 2022 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Kak, dat uur gaat me opbreken... toch te lang getwijfeld
Dat is vrij snel dan..quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vorige keer stonden ze binnen 20 minuten al voor de deur
Maar nu rijden er ook geen treinen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vorige keer stonden ze binnen 20 minuten al voor de deur
quote:Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar nu rijden er ook geen treinen.
Of zorgen dat je pizza in de diepvries hebt liggenquote:Op zondag 3 april 2022 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu gaat het echt een latertje worden
* Nattekat even huis doorzoekt voor voorgerecht
Mijn mooie oven maakt echt verschrikkelijk slechte pizza's. Dus ik bestel gewoon een echte echte.quote:Op zondag 3 april 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of zorgen dat je pizza in de diepvries hebt liggen
pizza in de airfryer doenquote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mooie oven maakt echt verschrikkelijk slechte pizza's. Dus ik bestel gewoon een echte echte.
Oh stomme oven ja, dan meer bestellen maar dan moet vaak wel geduld hebben..quote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mooie oven maakt echt verschrikkelijk slechte pizza's. Dus ik bestel gewoon een echte echte.
Je moet je oven ook de temperatuur instellen en aanzetten.quote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel twee keer zo lekkerquote:Op zondag 3 april 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh stomme oven ja, dan meer bestellen maar dan moet vaak wel geduld hebben..
Kleine toevoeging geplaatst.quote:Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar nu rijden er ook geen treinen.
Mijn vorige woning was boven een Italiaans restaurant. Dat waren goede pizza's.quote:
Eet smakelijk kerel.quote:Op zondag 3 april 2022 19:52 schreef Nattekat het volgende:
Klopt geen kut van die bezorgtijden, hij is er al
Mijn vorige woning was boven een sexclub .Dat ware lekkere...quote:Op zondag 3 april 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vorige woning was boven een Italiaans restaurant. Dat waren goede pizza's.
quote:Op zondag 3 april 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vorige woning was boven een sexclub .Dat ware lekkere...
Ik jou ook wel.quote:
Lul, dat wou ik net zeggen.quote:
Maar je wist niet hoe?quote:
Ik dacht van, ik laat de eer wel aan jou over.quote:
Zo moet je dus nooit denken hėquote:Op zondag 3 april 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht van, ik laat de eer wel aan jou over.
Hoi botje, heb je het weekend ook weer overleeft?quote:
nouquote:Op zondag 3 april 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi botje, heb je het weekend ook weer overleeft?
Weet je wie ook lekker is?quote:Op zondag 3 april 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
heerlijk uit eten geweest
poeh
was lang geleden en erg lekker
Lekker genoten dus. Nu voetjes op de tafel en een leuke film kijken.quote:Op zondag 3 april 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
heerlijk uit eten geweest
poeh
was lang geleden en erg lekker
ik dacht voetjes op de poef en fokkenquote:Op zondag 3 april 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker genoten dus. Nu voetjes op de tafel en een leuke film kijken.
Niet alleen wij zijn soms scherp.quote:
Komende week is de lente ver te zoeken.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komende week is de lente ver te zoeken.
Yep denk dat april regenachtige maand wordtquote:Op zondag 3 april 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komende week is de lente ver te zoeken.
We zien het wel.quote:zondag 10 april tot en met zondag 17 april
Aanhoudend wisselvallig, de neerslagkans neemt geleidelijk wat af. Sterk toenemende onzekerheid in de temperatuurverwachting.
Dat ben ik niet met je eens. Nederland ligt wel in een lastig gebied. Het klimaat wat op de Atlantische oceaan heerst en wat er boven oost Europe op het moment is. Het kan heel snel omslaan.quote:Op zondag 3 april 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
ach het enige wat zeker is in NL is dat ze steeds slechter lijken te worden in het voorspelen van het weer
20 jaar geleden zaten ze vaker goed met het weer dan nuquote:Op zondag 3 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Nederland ligt wel in een lastig gebied. Het klimaat wat op de Atlantische oceaan heerst en wat er boven oost Europe op het moment is. Het kan heel snel omslaan.
Het boeit mij ook niet zo, het leven gaat door. Net zoals de gezelligheid hier.
Toen werd er ook meer de verwachting van het KNMI overgenomen. Die hebben het vaak ook wel goed met hun voorspellingen. Weeronline zit er vaak naast als het om extreemweer gaat.quote:Op zondag 3 april 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
20 jaar geleden zaten ze vaker goed met het weer dan nu
ik vind ze allemaal even slechtquote:Op zondag 3 april 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen werd er ook meer de verwachting van het KNMI overgenomen. Die hebben het vaak ook wel goed met hun voorspellingen. Weeronline zit er vaak naast als het om extreemweer gaat.
fijnquote:Op zondag 3 april 2022 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sinds vanavond merk ik iets verbetering dus dat is iets goeds denk ik?![]()
Hoestie met jou?
Ja ik zag het, heeft het allemaal gesmaakt??quote:Op zondag 3 april 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn![]()
goed hoor lekker uit eten geweest!!
heerlijkquote:Op zondag 3 april 2022 21:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik zag het, heeft het allemaal gesmaakt??Dik verdient dacht ik zo.
Was het zo'n all you can eat ?quote:Op zondag 3 april 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk
en dan vooral al die kleine toetjes![]()
het is allerlei kleine gerechtjes en je kunt bestellen wat je wilt in 3 uurquote:Op zondag 3 april 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was het zo'n all you can eat ?
Alle kleine toetjes zijn nomnomnom
Goed om te horen.quote:Op zondag 3 april 2022 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sinds vanavond merk ik iets verbetering dus dat is iets goeds denk ik?![]()
Hoestie met jou?
Aah dat ja, zelf nog nooit geweest maar ik heb er wel goede dingen over gehoord !quote:Op zondag 3 april 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is allerlei kleine gerechtjes en je kunt bestellen wat je wilt in 3 uur
lekker lekkerquote:Op zondag 3 april 2022 21:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dat ja, zelf nog nooit geweest maar ik heb er wel goede dingen over gehoord !
Dan was t echt wel hoog nodig dus!! En verdientquote:Op zondag 3 april 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker lekker
en was ook al een hele poos niet uit eten geweest
En ik snapte het wel.quote:Op zondag 3 april 2022 21:21 schreef Moonlight het volgende:
Zooo ik leek wel te lui om voluit te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |