Lekker koffie GG.quote:Op zondag 3 april 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
FF harkt lekker punten binnen in DTS.
Ik kan er wel eentje hebben.quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, zin in een bakkie? Heb net een pot gezet.
Ja die gaat lekker daar.quote:Op zondag 3 april 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
FF harkt lekker punten binnen in DTS.
* gebrokenglas schenkt voor FF en Dot een heerlijk kopje koffie in.quote:
Dank jequote:Op zondag 3 april 2022 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt voor FF en Dot een heerlijk kopje koffie in.
Heer GG is immer galant.quote:
Ja ik moet tegenwoordig heel wat heen en weer rennen om overal van zijn koffie te kunnen genietenquote:
Ja, ik zit in 4 tabjes? Onee, het zijn 8 tabjes, als je die van MEN meetelt.quote:Op zondag 3 april 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet tegenwoordig heel wat heen en weer rennen om overal van zijn koffie te kunnen genieten![]()
Hij deelt overal koffie uit
Ja inderdaad zeg. Nu moet het OM ook voet bij stuk houden.quote:
Ja, ik snap echt niet waarom iedereen verdeeld zit over zoveel SCquote:Op zondag 3 april 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik zit in 4 tabjes? Onee, het zijn 8 tabjes, als je die van MEN meetelt.
Een goeie vraag.quote:Op zondag 3 april 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niet waarom iedereen verdeeld zit over zoveel SC
Iemand krijgt ook nog 4000 euro.quote:Op zondag 3 april 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg. Nu moet het OM ook voet bij stuk houden.
Wat is die man hardleers zeg.
Zelfs op zondag?quote:Op zondag 3 april 2022 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
Fanatieke schilder.. om 8u stond de hoogwerker alweer te brullen
Volgen mij hebben ze een beetje onderschat hoeveel werk dit gebouw is.. En dat hun planning niet klopt
O dat was schrikken zeker, of wist je het?quote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jup
gister hing dat bakje voor mn raam toen ik m'n gordijnen open deed
hoorde dat ding al pruttelen voordat ik mn gordijnen open deedquote:Op zondag 3 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was schrikken zeker, of wist je het?
Dat scheelt, kan mij voorstellen als je je gordijnen opendoet er staat in een keer iemand voor je raam het schrikken kan zijnquote:Op zondag 3 april 2022 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoorde dat ding al pruttelen voordat ik mn gordijnen open deed
voor wie van de tweequote:Op zondag 3 april 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt, kan mij voorstellen als je je gordijnen opendoet er staat in een keer iemand voor je raam het schrikken kan zijn
Denk meer voor jou den voor die persoon buiten, die weet dat het kan gebeuren als hij aan het schilderen is waar de gordijnen dicht zijn lijkt mijquote:
Lekker geslapen?quote:
Ook wel redelijk, ik was laat gaan slapen en vroeg wakker. Gelukkig wel weer ingedut en een paar uurtjes verder geslapen.quote:
Oh fijn dat ej nog ff verder hebt geslapenquote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel redelijk, ik was laat gaan slapen en vroeg wakker. Gelukkig wel weer ingedut en een paar uurtjes verder geslapen.
Gelukkig wel idd, nu even relaxed ontbijtje.quote:Op zondag 3 april 2022 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh fijn dat ej nog ff verder hebt geslapen
Hearlik! ik heb alweer lekker gewandeld met marleyquote:Op zondag 3 april 2022 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, nu even relaxed ontbijtje.
Vroege vogels.quote:Op zondag 3 april 2022 10:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hearlik! ik heb alweer lekker gewandeld met marley
Ja heb er 8,4 op zitten !quote:Op zondag 3 april 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroege vogels.
Wel lekker een stukje wandelen.
Ik iets meer, maar dan in meters.quote:
Djwquote:Op zondag 3 april 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker bezig op de zondag ochtend Moon
Ook goed bezigquote:Op zondag 3 april 2022 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik iets meer, maar dan in meters.
Van bed naar het koffieding lopen en zo.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van bed naar het koffieding lopen en zo.
Wauwquote:Op zondag 3 april 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft al ZEVEN boterhammen op en heeft nog steeds honger!
Môgguh!
quote:Op zondag 3 april 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Hopen dat hij dan vol isquote:Op zondag 3 april 2022 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Beat wel! Hij wil nog een boterham, maar gaat nu gebakken eitjes krijgen.
Met korstjes?quote:Op zondag 3 april 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Dat nog net niet, nee.quote:
Klutsen voortaanquote:Op zondag 3 april 2022 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nog net niet, nee.
Oh, van de 2 eieren heeft hij alleen het wit opgegeten.Hij houdt niet van eigeel en eet dat alleen als hij ÉCHT honger heeft.
Hij is scherp.quote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef ToT het volgende:
Het begint hier lichtjes te hagelen.
Mini-ToT: "Het regent, het regent....nananana ne.....NAT!"
Dus ik zing: "Het regent, het regent, de PANNETJES WORDEN NAT!"
Hij ziet dat het wit spul is wat uit de hemelen valt en stopt mijn gezang: "Nee nee nee nee nee: NEEUW!!!!"![]()
![]()
Ja na een korte hagelbui brak de zon ineens ook weer door hier!quote:Op zondag 3 april 2022 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Zonnig hier wel koude wind brr, maar zo wel even een klein ommetje maken
Gisteren wel hagelbuitje gehad.. nu blijft het hier volgens mij wel droogquote:Op zondag 3 april 2022 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na een korte hagelbui brak de zon ineens ook weer door hier!
Je vergeet Ester.quote:
Hans.quote:
de vriendin van de buurman van mn ouders heet miepquote:
VOCHTIG POESJEquote:Op zondag 3 april 2022 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer even af te kicken van koffie.
Ik zou zo de hele dag door kunnen slapen, de tandjes![]()
Toen waren dat soort namen normaalquote:Op zondag 3 april 2022 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de vriendin van de buurman van mn ouders heet miep
wat doe je je kind dan aan zeg
net als klaas
In 2016 ook?quote:Op zondag 3 april 2022 13:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen waren dat soort namen normaal
De vriendin van je buurman is 6 jaar?quote:
Nee ik kreeg in 2016 een geboortekaart van een klaasquote:Op zondag 3 april 2022 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vriendin van je buurman is 6 jaar?
Wat dronk je in de plaats van koffie? Thee? Of water?quote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg flashbacks naar eerste kerstdag, toen sliep ik heerlijk uit tot 14:00, terwijl ik om 14:00 al ergens moest zijn
Toen besloot ik ook maar om even te minderen met koffie, had me in tijden niet zo goed gevoeld in de 2 weken daarna
Water. Dus feitelijk geen alternatief.quote:Op zondag 3 april 2022 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat dronk je in de plaats van koffie? Thee? Of water?
Wist je dat een coyote sneller kan lopen dan een roadrunner?quote:
Wist je dat miep miep door een getekende tunnel kan lopen en de coyote niet?quote:Op zondag 3 april 2022 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wist je dat een coyote sneller kan lopen dan een roadrunner?
Dat weet iedereen tochquote:Op zondag 3 april 2022 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat miep miep door een getekende tunnel kan lopen en de coyote niet?
Maanlampje.quote:
Ja toch.quote:
Ik heb net redder in nood in de supermarkt gespeeld.quote:
Oh wat dan???quote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net redder in nood in de supermarkt gespeeld.
Mond op mond beademing?quote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net redder in nood in de supermarkt gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |