I kneel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
NG+ 5, geposteerd vlak voor end game. Op het punt dat Fire Giant dood is, maar ik nog niet geïnteract heb met de site of grace bij de Forge of the Giants. Daar staat mijn character nu inmiddels een week te wachten tot Miyazaki ons zal zegenen met DLC.
Jij bent hier toch mod of niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Zitten we weer met de vervelende Elden Ring TT...
Ik ben geen Poetin. Soms moet je dingen oogluikend toestaan in het kader van vrijheid en democratie.quote:
Je hebt mijn persoonlijke zegen om het te veranderen in wat je maar wil.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Maar ook dat klinkt als iets wat Poetin doet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben geen Poetin. Soms moet je dingen oogluikend toestaan in het kader van vrijheid en democratie.
Wat is daar mis mee? Je blijft maar marcheren en volharden in het ongelijk. Voor de zoveelste keer ben je er als de kippen bij om aan ons duidelijk te maken dat je aan de verkeerde kant van de geschiedenis wenst te staan. En dat spijt me heel erg voor je.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Laat me een liedje voor je spelen op de kleinste viool ter wereld.quote:Op zondag 3 april 2022 08:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Je blijft maar marcheren en volharden in het ongelijk. Voor de zoveelste keer ben je er als de kippen bij om aan ons duidelijk te maken dat je aan de verkeerde kant van de geschiedenis wenst te staan. En dat spijt me heel erg voor je.
Ik bewandel het pad van het medelijden.quote:Op zondag 3 april 2022 08:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat me een liedje voor je spelen op de kleinste viool ter wereld.
Ik heb ook een hekel aan schaatsen, maar dit gaat wat ver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |