Bedanktquote:
was allemaal weer een theater van jewelstequote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus en ik lachen om alle Groningers die zich in alle bochten wringen om Nijhuis van onreglementair gedrag te beschuldigen aangaande de penalty.
PSV fans zijn ook altijd een leuke rubriek. Al is Mexicanobakker opeens weg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus en ik lachen om alle Groningers die zich in alle bochten wringen om Nijhuis van onreglementair gedrag te beschuldigen aangaande de penalty.
Ik snap deze tweet niet. Hij is toch juist een Calimero in deze situatie ipv de Ajax fans? Waarom verwacht hij dan dat de eierdopjes komen reageren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV fans zijn ook altijd een leuke rubriek. Al is Mexicanobakker opeens weg.
[ twitter ]
Hij verwacht dat ze reageren met eierdopplaatjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik snap deze tweet niet. Hij is toch juist een Calimero in deze situatie ipv de Ajax fans? Waarom verwacht hij dan dat de eierdopjes komen reageren.
Rare man die Stijn.
Ah, dan snap ik hem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij verwacht dat ze reageren met eierdopplaatjes.
Denk vanwege de CL ja. Mes steek pijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom is deze wedstrjd zo vroeg begonnen vandaag, owja ajax speelt natuurlijk midweeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |