Misschien kan je keepenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:10 schreef Heeinz het volgende:
Als ik een beetje aan m'n conditie zou werken zou ik niet misstaan in deze ploeg
Ik zie Groningen eerder de 2-0 maken dan de 1-1 van onsquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we wel zijn: dit heb je vaker gezegd
Nee, zie hier waarom.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Kunnen we eens stoppen met dat indekken de hele tijd?
Ik ook maar gelukkig hebben we er beiden niet zo veel kijk opquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie Groningen eerder de 2-0 maken dan de 1-1 van ons
Onana zorgt met Schuurs voor zoveel onrust, mik in hemelsnaam Nico erin en zet Blind in het centrum, en breng Alvarez als slot op de deur.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Heel lekker dat je zo de rust ingaat maar wat is het ontzettend dramatisch. Onana kan ook niet meer keepen.
Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana zorgt met Schuurs voor zoveel onrust, mik in hemelsnaam Nico erin en zet Blind in het centrum, en breng Alvarez als slot op de deur.
Ajax mist Antony duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.
Ik ga het vaker jinxenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook maar gelukkig hebben we er beiden niet zo veel kijk op
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Onana pakt geen enkele bal klem, het lijkt echt bewust
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)
Weer op doping betrapt ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |