Dat bepaal ik zelf wel. @RensAjacied staat in mijn top 3 users die ik niet moet.quote:Op maandag 4 april 2022 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens is een lieve jongen, ik zou het prettig vinden als je hem een 2e kans geeft
Zeker omdat hij dus helemaal niks specifieks gedaan heeft tegen jou
En @onlogisch?quote:Op maandag 4 april 2022 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. @:rensajacied staat in mijn top 3 users die ik niet moet.
@:atypisch en @:nattekat maken de top 3 compleet.
Waarom?quote:Op maandag 4 april 2022 17:01 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar de mening van @:Littlerabbit over @:RensAjacied
één van deze 3 staat ook in mijn top 3quote:Op maandag 4 april 2022 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. @:rensajacied staat in mijn top 3 users die ik niet moet.
@:atypisch en @:nattekat maken de top 3 compleet.
Dit zeg je alleen omdat je FA bent, ik kan er zo 5 opnoemen die jij niet moet.quote:Op maandag 4 april 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
Er zijn eigenlijk geen users die ik écht niet moet
Ik erger me niet zo snel aan mensen. Dan denk ik ach laat gaan.
En je geeft ze een ban van 40-45 uur zodat je er even geen last van hebt.quote:Op maandag 4 april 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
Er zijn eigenlijk geen users die ik écht niet moet
Ik erger me niet zo snel aan mensen. Dan denk ik ach laat gaan.
Nee echt nietquote:Op maandag 4 april 2022 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je FA bent, ik kan er zo 5 opnoemen die jij niet moet.
Wel een complete debiel, maar het is niet dat ik hem echt niet moet. Beetje zelfde niveau als @KingRoland .quote:
Ik zag laatst een oud topic van zo'n 10 jaar geleden, toen was hij precies zo. Wel een stukje toewijding.quote:Op maandag 4 april 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die negeer ik gewoon maar oke dat is wel echt een debiel ja.
GGMM en ik zijn goede vriendenquote:Op maandag 4 april 2022 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde een opzetje maken om jouw naam te noemen maar dit valt een beetje in het water zo.
@Paul ?quote:Op maandag 4 april 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die negeer ik gewoon maar oke dat is wel echt een debiel ja.
Elon musk heeft je kennis en kunde nodig zie twitterquote:Op maandag 4 april 2022 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een complete debiel, maar het is niet dat ik hem echt niet moet. Beetje zelfde niveau als @:kingroland .
Ja maar die is ook gewoon niet in ordequote:Op maandag 4 april 2022 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag laatst een oud topic van zo'n 10 jaar geleden, toen was hij precies zo. Wel een stukje toewijding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |