ik heb geen directe collega'squote:Op maandag 4 april 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreselijk vinden als @:atypisch of @:onlogisch mijn collega blijkt te zijn.
Goh.quote:Op maandag 4 april 2022 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Zal ik je vertellen dat ik vergeten ben een kaartje te kopen.
Earl Grey?quote:
Tijd om dagelijks een uurtje te sportenquote:Op maandag 4 april 2022 16:13 schreef tong80 het volgende:
Terug van onderzoek. Conditie moet verbeteren. Nu zou operatie niet kunnen.
Ik mag niet te hard van stapel lopen. Op advies wandel ik drie keer per dag tien minuten. En zet af en toe de vuile was buiten.quote:
Dat is matig nieuws makker.quote:Op maandag 4 april 2022 16:13 schreef tong80 het volgende:
Terug van onderzoek. Conditie moet verbeteren. Nu zou operatie niet kunnen.
Ik heb nog een paar weken. Voel me al wel beter maar gaat langzaam.quote:
Ik doe met je meequote:
Ga gewoon na iedere post op fok! 20 keer opdrukken dan ben je er zo bovenop.quote:Op maandag 4 april 2022 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar weken. Voel me al wel beter maar gaat langzaam.
shmoopy zit niet meer op FOK!quote:Op maandag 4 april 2022 16:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga gewoon na iedere post op fok! 20 keer opdrukken dan ben je er zo bovenop.
Ik kan daar zo kwaad om wordenquote:Op maandag 4 april 2022 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, @:pietjepuk2000 ziet @:ggmm aan voor een simpele moderator.
Zware baan. Gezondheid van kids en relatie.quote:
Ik heb een like van influencer @RensAjacied te pakken, mijn dag kan niet meer stukquote:Op maandag 4 april 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
HBO Max Nederland
vindt je antwoord leuk
Een streamingdienst met smaak
@RensAjacied is een walgelijke man.quote:Op maandag 4 april 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een like van influencer @:RensAjacied te pakken, mijn dag kan niet meer stuk
Waarom haat jij @RensAjaciedquote:Op maandag 4 april 2022 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:rensajacied is een walgelijke man.
Ik vind het een enorme kneus, maar heb er geen specifieke reden voor. Dat heb ik wel met meer users.quote:
Rens is een lieve jongen, ik zou het prettig vinden als je hem een 2e kans geeftquote:Op maandag 4 april 2022 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme kneus, maar heb er geen specifieke reden voor. Dat heb ik wel met meer users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |