Ja met onbeperkt budget van ome John.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik maar denken dat hij het tegen Plasman moet opnemen.
Wordt beetje te duur al die rechtzakenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:47 schreef Zipportal het volgende:
RoddelPraat geeft toe aan John de Mol
https://www.telegraaf.nl/(...)-toe-aan-john-de-mol
Ze hadden toch bewijs? Slappe kutjes.
Geruchtjes roepen zonder bewijs tegen machtige mensen is nog al gevaarlijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:47 schreef Zipportal het volgende:
Weer schooien voor de rechtszaak van MC Radboudtjequote:Op zaterdag 16 april 2022 15:47 schreef Zipportal het volgende:
Als je wint kost het je natuurlijk niets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:14 schreef Revac het volgende:
[..]
Wordt beetje te duur al die rechtzaken
Tja maarja t is wel een risico.quote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als je wint kost het je natuurlijk niets.
Je tijd. Krijg je nooit meer terug.quote:Op zondag 17 april 2022 09:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als je wint kost het je natuurlijk niets.
quote:Nadat Charly Luske (43) zich door geruchten gedwongen voelde te erkennen dat zijn vrouw en hij relatieproblemen hebben, denkt de zanger dat vele BN’ers op hun hoede moeten zijn. Hij kent wel ‘honderden’ collega’s die vreemdgaan, zegt hij vanochtend bij Koffietijd.
Charly Luske sprak in de RTL-show voor het eerst op camera over de relatieproblemen met zijn vrouw Tanja Jess. In maart werd door het onlineprogramma Roddelpraat gemeld dat de zanger vreemd was gegaan. Luske vertelt dat het ‘naar omstandigheden’ goed met hem gaat. ,,Het is iets dat we intern moeten oplossen. Daar doen we ons best voor. Nog steeds. Dat is niet een week later opgelost.”
Hij vindt het jammer dat zijn privéleven op straat ligt. ,,Het is iets wat de buitenwereld niet aangaat. Het is een privékwestie.” Maar Luske denkt dat inmiddels meer BN’ers moeten vrezen dat hun privéperikelen op enig moment openbaar worden gemaakt. ,,Er zijn honderden collega’s van wie ik het weet en van wie het niet op straat ligt, maar met die juicekanalen waarschijnlijk binnenkort wel. Dat is de tijd waar we in leven.”
Spijt
De zanger liet in een eerdere verklaring al weten dat hij ‘spijt’ heeft dat hij zijn relatie met Jess ‘verpest’ heeft en zijn gezin tekort heeft gedaan. ‘Ik werk al langere tijd aan mijn issues, maar helaas ben ik er nog niet...’, schreef hij op Instagram.
Roddelpraat maakte eind maart bekend dat Luske en Jess relatieproblemen zouden hebben, nadat de zanger seksueel getinte berichtjes naar een andere vrouw zou hebben gestuurd. De actrice bevestigde daarna zonder in detail te treden dat zij en haar man op dit moment in een ‘zoektocht’ in hun relatie zitten. Volgens Jess laat Luske al langer ‘problematisch gedrag’ zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |