Die gasten mogen wel iets meer moeite doen. Volgens mij komen die gasten dinsdag bij elkaar en wordt het in 2 uur opgenomen. Ja lekker makkelijk geld verdienen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:12 schreef koemleit het volgende:
Jan is echt een wanstaltige man..
Trekt het niet als iemand anders aandacht krijgt.
Zit zelf altijd iedereen te treiteren, en gaat dan achterlijk doen over een komkommer..
zelf why tell me why afzichtelijk vals zingen, maar als iemand anders iets soortgelijks doet, raar gaan doen.
Want geen aandacht voor ons jantje,
Ook altijd als Dennis te lang aan het woord is, onderbreken.
Verder weer veeeeel te veel aandacht voor Jan z'n stokpaardjes, die niemand want interesseert. (omroep zwart, Raven van Dorst).
waar zijn de tijden gebleven dat ze omhooggevallen, hypocriete BN'ers aanpakte op een grappige manier(Gordon, Patty etc).
Ik ben een beetje teleurgesteld zoals je merkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Wat een leuke meubels Frank, wat een mooi dressoir.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:15 schreef RipCity het volgende:
Iemand nog zin in een scoopje RoddelPraat?Ik ga dit niet kijken maar bedankt voor het delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:15 schreef RipCity het volgende:
Iemand nog zin in een scoopje RoddelPraat?Held, bedankt voor de moeite. Ik verwacht er niet veel van maar zal een poging wagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo
En????quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Held, bedankt voor de moeite. Ik verwacht er niet veel van maar zal een poging wagen.
Ja niet heel veel beter, leukste moment was dat ze uitgelachen werden door dat mens vanwege de matige scoops, zoals dat Rachel Hazes was gestopt met roken.quote:
Ja. Dit keer lag het niet alleen aan de gast, maar ook aan het weinige nieuws wat er was. Liever een paar keer een goede uitzending van 20 minuten dan dat het twee keer zo lang duurt met dit soort nieuws.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja niet heel veel beter, leukste moment was dat ze uitgelachen werden door dat mens vanwege de matige scoops, zoals dat Rachel Hazes was gestopt met roken.
Die scoopquote:
Ik blijf dit soort dingen toch wel tricky vinden hoor. Vond het maar een mager verhaal dat het naar een 13 jarig meisje is gestuurd.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die scoop![]()
Dennis: "absolute scoop". Nou idd![]()
Het begint![]()
En de reacties staan uit.
[ afbeelding ]
Zekers. Ben benieuwd of ze volgende week met meer bewijs komen. Lijkt op een truc voor extra kijkcijfers vooralsnog.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:22 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik blijf dit soort dingen toch wel tricky vinden hoor. Vond het maar een mager verhaal dat het naar een 13 jarig meisje is gestuurd.
Vermakelijke reactiesquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:48 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CfHk9ppoOUH/
Reactie Mark
13≠31quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:48 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CfHk9ppoOUH/
Reactie Mark
Mwah ik vind het niveau wel keihard kelderen de laatste weken/maanden. En als ze nu ook nog allemaal dingen gaan verzinnen en/of op geen enkele manier op waarheid checken dan ben ik er wel klaar mee. Ook dat hele gedoe rondom de zoon/dochter van die Charly Lutser, laat dat kind lekker met rust.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
Maar als deze aantijgingen dus opnieuw bullshit zijn en ze verliezen weer een rechtzaak slikken jullie het hier dan opnieuw als zoete koek onder de noemer "vermaak"?
Wat een bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |